Wszyscy chcą tego PvP :/ A co to za pvp jak mając przedmioty setowe + legendarne klejnoty każdy bije po 400+ milionów... Walka typu kto pierwszy trafi wygrywa. Podobnie było w Diablo 2 tylko tam wszyscy mieli na sobie Enigmę. Przebieg walki wyglądał tak że albo stałeś w miejscu i próbowałeś trafić przeciwnika który ciągle się teleportował, albo oboje teleportowaliście się, aż któryś z was trafi i zabije. Najlepsze pvp to było paladynem Enigma + młotki = teleport > młotek > teleport > młotek i tak dopóki przeciwnik nie trafił na młotek który bił po 18-23k. No super PVP, skill based w ciul ! Gry typowo h'n's które są nastawione na klepanie hord potworów nie nadają się do pvp. Jeżeli blizzard chciałby wprowadzić areny to musiał by stworzyć osobne sety do pvp z bonusami, skille postaci pozmieniać specjalnie pod pvp, bo nie wyobrażam sobie demon huntera który co chwile skacze i nawala strzałą żywiołu z tą ostatnią runą, albo jeszcze z setem marudera nastawia wieżyczek i spam fest multishota, barba tornado albo monka z eksplodującą dłonią.
Jeżeli chodzi o inne aspekty gry to nie wiem naprawdę co by tu jeszcze można zrobić oprócz dodania nowych setów, przeciwników i NPC'ków (chociaż i npc'ków też nie wiem jakich, bo mamy ich czterech to jest: transmog, kadala aka specjalna waluta do wydania, zmiany statystyk oraz ulepszanie legendarnych gemów) Dodanie dungeonów 1/2/3/4 osobowych też mija się z celem gdyż przy aktualnym tempie ubierania postaci i wypadaniu legendarnych przedmiotów to też nie ma sensu, bo jaka nagroda mogła by być za zrobienie dungeona? Nowa ramka na portret? To po jakiego grzyba to robić jak w tym czasie mogę zrobić sobie 3-5 greater riftów albo zwykłych riftów. No chyba że za ukonczenie dungeona w jakimś tam czasie dali by szansę na ulepszenie aktualnie noszonego przedmiotu z legendarnego na antyczny legendarny, ale to też wtedy przyspieszyło by ubieranie postaci. Nowe poziomy trudności ? Sztuczne przedłużanie gry zwiększając obrażenia i hp mobów. Poza tym są owe greater rifty które działają w ten sposób i robią je ludzie którzy w sezonie chcą być wyżej w tabelkach i do ulepszania legendarnych gemów. Mounty? Bezsens.
A co bym zmienił ? Zmienił bym przedmioty legendarne, a dokładnie ich afixy aby nie odstawały od setów, gdyż aktualnie to wygląda tak, że nie mając setu można pomarzyć o poziomie trudności wyższym niż torment III co przekłada się na to że ludzie za wszelką cenę chcą zdobyć te sety, żeby móc robić większe tormenty co przekłada się na to że wszyscy biegają w tych samych setach i z tymi samymi skillami.
P.S.Tekst może posiadać niewielkie ilości ładu i składu.