No wiesz... wychodzi Cabal 2, więc by nie stracić graczy z jedynki trochę(bardzo) ją urozmaicili(ułatwili). Ja już teraz nie mam żadnej satysfakcji z gry, ale i tak cały czas sama w sobie jest świetna.
Dokładnie ! Ja jakiś czas temu także wróciłem do Cabala, postanowiłem że zagram "od zera" i co się okazuje ? Lv 1-80 w 2 czy 3 dni już dokładnie nie pamiętam ;s Niestety, po wbiciu 100 któregoś poziomu uninstall. Wolę już męczyć się xx dni żeby wbić 1 lv, niż w x dni wbić xx lv.
Prawda jest taka że gry w obecnych czasach nie mają poziomu, moim zdaniem równoważne jest to z zabieraniem sobie chleba przez wydawców.
trudniejsza gra = dłuższa gra w dany tytuł = (możliwe) większe zyski
W przypadku gdy mmo jest zbyt łatwe, bardziej ogarnięte osoby zdobywają max lv, max eq, max enchant, a w obecnych grach gdzie liczy się sprzęt a nie skill, nie trudno o znudzenie rozgrywką.
Gdzie się podziały gry, w których żeby pójść na dunga/bossa trzeba było mieć ogarnięte full pt, a nie tylko 1-3 osoby z full eq ?