Zasady:
1. Frakcje
Klasy wieśniaków:
Myśliwy x2- zbierają żywność wiadomo
Strażnik x2 – mogą obronić daną osobę
Jasnowidz- może prześwietlić daną osobę ale tu uwaga małe utrudnienie
1-3 wizja się udała- zna prawdziwe oblicze danej osoby
4-6 – Wizja jest niejasna, lecz ma pewne wskazówki
7-12 – Wizja się nie udała, a od nadmiaru koszmarnych snów musi zrobić dzień odpoczynku
Jasnowidz może użyć swej zdolności raz na dwa dni
Strzelec x2 ( może oddać strzał raz na trzy dni)
1-8-strzelec trafia celnie osobę wybraną przez siebie.
8-11-strzelec nie trafia- ginie losowa osoba.
11-12 - strzelec celuje, ale przez przypadek pomylił strony łuku i strzela sobie prosto w twarz- ginie strzelec.
Kapłan-Raz na trzy dni może wskrzesić daną osobę
Pijaczek- osoba taka po zadeklarowaniu że idzie w pijacki taniec miałaby szanse ujrzeć jednego z zabójców.o
Deklaracja do mnie na priv. Może robić to codziennie ale wiadomo ryzyko jest duże
Rzut powyżej 16 dostrzegł coś
Poniżej- Dzieli smutny los ofiary
Cyrulik- Jako że strażnik gdy broni ofiary przed atakiem 4 zabójców ma nikłe szanse na wyjście ze szwanku osoba ta może go poskładać.
!!Uwaga!!
Czynność ta nie jest automatyczna i musi być wykonana na prośbę strażnika oraz cyrulika.
Strażnik który nie został uleczony i znów podczas obrony został zaatakowany ginie w heroicznej lecz rozpaczliwej walce.
Zabójcy
Sobowtór- Na początku gry deklaruje mi kogo udaje. Uczestniczy w głosowaniach jak i na spalenie jak i na zabójstwo.(Nie otrzymuje zdolności specjalnych udawanej klasy)
Mistrz Cienia- Raz na 3 dni może użyć Cienistej Strzały która ma 100% pewność trafienia w cel.Ignoruje ochronę strażnika
Illuminati- Zgłębił tajniki magii umysłu w stopniu nie dostępnym dla zwykłych ludzi. Raz na 4 dni potrafi wpłynąć na przebieg głosowania
Czyli :
Gracz X ma spłonąć.
Illuminati pisze mi na privie że używa swej zdolności by zapanować nad tłumem typując swą ofiarę. np: Gracz Y
Mesmeri:1. Gdy jasnowidz próbuje na niego zadziałać on od razu wie o tym oraz poznaje jego personalia. Potrafi również wpłynąć na wizję
2.W przypadku strzelca jest podobnie z tą różnicą że potrafi zmienić tor strzały w inną losową osobę.
(Na początek każdego dnia musi złożyć mi deklaracje czy wybiera opcje 1 lub 2)
Dzikie Półsmoki
Mściciel-Raz na 3 dni może wydać z siebie przerażający ryk, co skutkuje tym że zwierzyna ucieka.
Egzekutor-Raz na 4 dni może wyruszyć na specjalne łowy by zabić wybraną przez siebie osobą
Półsmoki
Zesłaniec Przodków- Raz na 3 dni dzięki jego aurze myśliwy wracają z obfitego polowania(każdy z nich zbiera 5 żywności)
Opiekun- Dzięki tej zdolności nikt w wiosce nie może zostać zamordowany. Raz na 4 dni może aktywować tą zdolność
2. Żywność
W tej grze wprowadzona jest żywność. Na początku wioska posiada 25 punktów żywności. Codziennie traci ona 1 jednostkę żywnośći.
Gdy żywność się skończy, wioska będzie traciła jednego wieśniaka co dzień. Z głodu może umrzeć także zabójca, ale nie półsmok.
1 myśliwy zdobywa dla wioski codziennie 3 punkty żywności. Jest ich na początku dwóch, więc co dzień zdobywają 6 punktów żywności. Co trzeci dzień, 1 myśliwy zdobywa 6 punktów żywności. Polowanie nie zawsze musi się powieść.
Półsmoki codziennie polują, zabierając żywność wiosce. Dodatkowo jeden półsmok "zjada" 2 punkty żywności.
Przy każdym polowaniu losowane są numery od 1 do 12 - numery 1-5 = fail, numery 6-12 = powodzenie (dla każdego myśliwego jest wykonywany osobny rzut).
3. Głosowanie
Codziennie do 21:00 odbywa się głosowanie, kogo uśmiercić. Głosuje się na osobę, którą podejrzewacie o to, że jest zabójcą smoków, bądź dzikim smokiem
Do 21:00 Strażnik musi zadeklarować, kogo chroni od ataku, do tej pory jeden z zabójców wysyła mi także info, kogo dziś mordują.
Półsmok także może zostać ofiarą egzekucji, więc trzeba uważać, na kogo się głosuje.
Tylko zabójcy wiedzą o tym, kto przynależy do ich frakcji, za to wieśniaki jak i półsmoki(obydwie odmiany) nie wiedzą kto jest kim.
4. Zwycięstwo
Zabójcy- By wygrać muszą zabić wszystkie 4 smoki. (Nie interesuje ich to czy są one dobre czy złe
Dobre półsmoki+wieśniaki-Muszą obronić półsmoki stojące po dobrej stronie barykady. W tym celu by wygrać zginąć muszą wszyscy zabójcy oraz dzikie półsmoki
Dzikie Półsmoki- By wygrać muszą doprowadzić do śmierci wszystkich łowców oraz "oswojone" półsmoki
Liczba wszystkich graczy- 18
Zasady opracowane przez : BlastBlue
Z drobnymi zmianami dokonanymi przez Hantus oraz Niewiara
Lista Graczy:
1.Nesquik
2.Misiael
3.JunioR
4.facos14
5.Sentriel
6.Koyiro
7.Cosiek
8.Kakeru
9.Nvminer
10.Hantus
11.Warcraft947
12.Bei
13.SquireComic
14.Azrael
15.Biernass
16.Vanziom
17.
18.