Dragonborn Sezon 3 [Zasady i Rekrutacja]

Zasady:

1. Frakcje

Klasy wieśniaków:

Myśliwy x2- zbierają żywność wiadomo

Strażnik x2 – mogą obronić daną osobę

Jasnowidz- może prześwietlić daną osobę ale tu uwaga małe utrudnienie

1-3 wizja się udała- zna prawdziwe oblicze danej osoby

4-6 – Wizja jest niejasna, lecz ma pewne wskazówki

7-12 – Wizja się nie udała, a od nadmiaru koszmarnych snów musi zrobić dzień odpoczynku

Jasnowidz może użyć swej zdolności raz na dwa dni

Strzelec x2 ( może oddać strzał raz na trzy dni)

1-8-strzelec trafia celnie osobę wybraną przez siebie.

8-11-strzelec nie trafia- ginie losowa osoba.

11-12 - strzelec celuje, ale przez przypadek pomylił strony łuku i strzela sobie prosto w twarz- ginie strzelec.

Kapłan-Raz na trzy dni może wskrzesić daną osobę

Pijaczek- osoba taka po zadeklarowaniu że idzie w pijacki taniec miałaby szanse ujrzeć jednego z zabójców.o

Deklaracja do mnie na priv. Może robić to codziennie ale wiadomo ryzyko jest duże

Rzut powyżej 16 dostrzegł coś

Poniżej- Dzieli smutny los ofiary

Cyrulik- Jako że strażnik gdy broni ofiary przed atakiem 4 zabójców ma nikłe szanse na wyjście ze szwanku osoba ta może go poskładać.

!!Uwaga!!

Czynność ta nie jest automatyczna i musi być wykonana na prośbę strażnika oraz cyrulika.

Strażnik który nie został uleczony i znów podczas obrony został zaatakowany ginie w heroicznej lecz rozpaczliwej walce.

Zabójcy

Sobowtór- Na początku gry deklaruje mi kogo udaje. Uczestniczy w głosowaniach jak i na spalenie jak i na zabójstwo.(Nie otrzymuje zdolności specjalnych udawanej klasy)

Mistrz Cienia- Raz na 3 dni może użyć Cienistej Strzały która ma 100% pewność trafienia w cel.Ignoruje ochronę strażnika

Illuminati- Zgłębił tajniki magii umysłu w stopniu nie dostępnym dla zwykłych ludzi. Raz na 4 dni potrafi wpłynąć na przebieg głosowania

Czyli :

Gracz X ma spłonąć.

Illuminati pisze mi na privie że używa swej zdolności by zapanować nad tłumem typując swą ofiarę. np: Gracz Y

Mesmeri:1. Gdy jasnowidz próbuje na niego zadziałać on od razu wie o tym oraz poznaje jego personalia. Potrafi również wpłynąć na wizję

2.W przypadku strzelca jest podobnie z tą różnicą że potrafi zmienić tor strzały w inną losową osobę.

(Na początek każdego dnia musi złożyć mi deklaracje czy wybiera opcje 1 lub 2)

Dzikie Półsmoki

Mściciel-Raz na 3 dni może wydać z siebie przerażający ryk, co skutkuje tym że zwierzyna ucieka.

Egzekutor-Raz na 4 dni może wyruszyć na specjalne łowy by zabić wybraną przez siebie osobą

Półsmoki

Zesłaniec Przodków- Raz na 3 dni dzięki jego aurze myśliwy wracają z obfitego polowania(każdy z nich zbiera 5 żywności)

Opiekun- Dzięki tej zdolności nikt w wiosce nie może zostać zamordowany. Raz na 4 dni może aktywować tą zdolność

2. Żywność

W tej grze wprowadzona jest żywność. Na początku wioska posiada 25 punktów żywności. Codziennie traci ona 1 jednostkę żywnośći.

Gdy żywność się skończy, wioska będzie traciła jednego wieśniaka co dzień. Z głodu może umrzeć także zabójca, ale nie półsmok.

1 myśliwy zdobywa dla wioski codziennie 3 punkty żywności. Jest ich na początku dwóch, więc co dzień zdobywają 6 punktów żywności. Co trzeci dzień, 1 myśliwy zdobywa 6 punktów żywności. Polowanie nie zawsze musi się powieść.

Półsmoki codziennie polują, zabierając żywność wiosce. Dodatkowo jeden półsmok "zjada" 2 punkty żywności.

Przy każdym polowaniu losowane są numery od 1 do 12 - numery 1-5 = fail, numery 6-12 = powodzenie (dla każdego myśliwego jest wykonywany osobny rzut).

3. Głosowanie

Codziennie do 21:00 odbywa się głosowanie, kogo uśmiercić. Głosuje się na osobę, którą podejrzewacie o to, że jest zabójcą smoków, bądź dzikim smokiem

Do 21:00 Strażnik musi zadeklarować, kogo chroni od ataku, do tej pory jeden z zabójców wysyła mi także info, kogo dziś mordują.

Półsmok także może zostać ofiarą egzekucji, więc trzeba uważać, na kogo się głosuje.

Tylko zabójcy wiedzą o tym, kto przynależy do ich frakcji, za to wieśniaki jak i półsmoki(obydwie odmiany) nie wiedzą kto jest kim.

4. Zwycięstwo

Zabójcy- By wygrać muszą zabić wszystkie 4 smoki. (Nie interesuje ich to czy są one dobre czy złe

Dobre półsmoki+wieśniaki-Muszą obronić półsmoki stojące po dobrej stronie barykady. W tym celu by wygrać zginąć muszą wszyscy zabójcy oraz dzikie półsmoki

Dzikie Półsmoki- By wygrać muszą doprowadzić do śmierci wszystkich łowców oraz "oswojone" półsmoki

Liczba wszystkich graczy- 18

Zasady opracowane przez : BlastBlue

Z drobnymi zmianami dokonanymi przez Hantus oraz Niewiara

Lista Graczy:

1.Nesquik

2.Misiael

3.JunioR

4.facos14

5.Sentriel

6.Koyiro

7.Cosiek

8.Kakeru

9.Nvminer

10.Hantus

11.Warcraft947

12.Bei

13.SquireComic

14.Azrael

15.Biernass

16.Vanziom

17.

18.

Pisze się :D

Pokręcone. Wpisz mnie. Czas namieszać.

I mnie też wpisz :D

Trochę zagmatwane.. na co czekamy? :D

Zapisz

No panowie o to chodzi aby było pokręcone ;p. Narzekaliście na małą liczbę klas to teraz zwykłego wsioka nie będzie :D

też mógłbym spróbować zagrać

I'm in.

Oki. Pasuje wam by strzelcy raz na 3 dni strzelali ?

Na 2 lepiej. Koyiro się popisze :D

Wtedy dość szybko mogliby wytłuc się nawzajem :). Xasarm piszesz się na grę?

Wpisz też mnie.

Cóż, dałem pomysł i miałbym się nie wpisać? Dopisz mnie! :3

Też z chęcią zagram. : )

Dopisani :)

Dopisz ;)

Oczywiście się pisze ;)

Też chcę jesli jest jeszcze miejsce

Małe poprawki zostały wprowadzone są one zaznaczone kolorem czerwonym

Mnie też dopisz jak możesz