Wtam.
Jakie są wasze opinie na temat Dragons Prophet, bardzo proszę o jakieś uzasadnienie.
Dzięki.
Pozdrawiam.
Wtam.
Jakie są wasze opinie na temat Dragons Prophet, bardzo proszę o jakieś uzasadnienie.
Dzięki.
Pozdrawiam.
GRA CAŁY CZAS W PRODUKCJI - OPTYMALIZACJA, GRAFIKA, EFEKTY, SKILLE JAK I DUBBING! NDA wciąż trwa.
(UPDATE: Osobiście jestem osobą stawiająca głównie na end-game i grę grupową dlatego w te stronę kierowałem poniższy tekst. Wiele rzeczy wciąż jest nieaktywne lub niedopracowane - do OBT zapewne się to zmieni. Także Dragon's Prophet jest typowym RPG w którym rozwijamy się wraz z poziomem więc jeśli ktoś myśli, że na samym starcie dostanie to wszystko to się przeliczy bo to kwestia nawet paru tygodni gry)
Kilka szybkich odpowiedzi na możliwą krytykę:
1) Pierwsza mapa startowa na początku jest zawsze wąska ze względu na oszczędności - i przebywamy tam jakieś 2h - Dalsze mapy to wielkie otwarte tereny.
2) Na dobra sprawę nie ma 4 klas - każda klasa ma 2 ścieżki rozwoju i wychodzi ich w sumie 8.
3) Podstawowe skille to nie wszystkie skille - Masz do odblokowania 30 talentów z czego 15 to umiejętności aktywne a parę następnych rozwija podstawowe skille robią je użytecznymi. Ze smoków możesz wylosować kolejne 30 skilli do wyboru. Umiejętności są wciąż dodawane i zmieniane.
4) Prawdziwe instancje zaczynają się od 40 poziomu
Żeby było spójnie i jasno będę opisywał cechy w punktach:
Klasy, umiejętności i system walki: jak wiadomo są tylko cztery - dla niektórych może wydawać się to małą ilością ale w Dragon's Prophet każda klasa to kompletnie inna bajka jak i wiele ścieżek rozwoju.
Obecnie wszystkie klasy mają ~5 różnych podstawowych skilli z których mogą tworzyć combosy + 3 zwykłe dodatkowo, są to umiejętności dostępne prawie od samego początku gry (~13 lvl).
(to nie wszystkie kombinacje)
Poza zwykłymi skillami każda klasa ma do dyspozycji drzewko talentu z którym na 65 poziomie wyciągnie się dodatkowo jakieś 15 nowych skilli lub combosów:
Mamy możliwość stworzenia 4 różnych drzewek. Także po najechaniu na ikonkę pojawiają się gdzieniegdzie dwie umiejętności z czego można wybrać tylko jedną. Każdy skill ma 5 faz.
Przykładowe umiejętności z drzewka:
-Niewidzialność
-Tornado do spowalniania celu
-Stuny
-Buffy procentowe na damage/trafienie krytyczne (jedno do wyboru)
-Skille pasywne zwiększające HP/STR/INT itd.
-Nowe combosy
I wiele wiele innych których nie dało mi się odkryć.
Każdy niezależnie od posiadanej klasy może wybrać co level swoje osobiste atrybuty (3 punkty):
Skille od smoków: prawie każdy posiadany smok dodaję nam dodatkowe skille aktywnę i buffy takie jak:
-30% mnie obrażeń
-10% do ataku
-Torando wokół zadajace ciosy aoe za 60% dmg przez 7 sekund.
-Tarcze od której atakujące potwory otrzymują obrażenia i nie mogą się przebić.
-Leczenie pojedyncze jak i regeneracje rzucane na ziemie leczące wszystkich wokół (chyba zależne od inteligencji więc będzie to domena Oracle)
-Zwiększone HP o 20%
-Zmuszanie celu do atakowanie gracza (idealny dla tanka tracącego aggro)
...
Skille są przydzielane losowo i nawet te same jaszczury z nazwy mają inne skille jak i atrybuty.
Spotkanie dwóch identycznych jest prawie niemożliwe.
Trochę o klasach:
Ranger - klasa na pozór dystansowa używająca łuku, kuszy albo pistoletu, zadaje prawdopodobnie największe obrażenia na jeden cel. Specjalizuję się w przewracaniu wrogów i nie jest to typowy łucznik - walka głównie polega na wbijaniu się we wroga pazurami i szybkim odskakiwaniu po czym zadaniu paru ciosów z odległości i znów powrócenia do walki "melee" gdyż jest ona najbardziej efektowna. Dziwne jest to, że z talentu posiada combo opierające się na ataku magicznym i także skille zmieniajace 20% pattu na 30% mattu itp. Zapewne hybrydy będą tak samo dobre jak i lepsze od zwykłych klasycznych dróg rozwoju.
Sorcerer - czyli klasa magiczna używająca dwuręcznej laski. Specjalizuję się głównie w stunowaniu, zamrażaniu i skillach aoe. Nie wiem dlaczego ale obecnie prawie nikt tą klasą nie gra, więc informacje posiadam także ograniczone.
Guardian - wojownik który jest dobrym materiałem na klasę tankujacą ze względu na bonusy do HP, możliwością używania ciężkiej zbroi i opcji noszenia tarczy, poza nią może dodatkowo dźwigać wielki miecz dwuręczny i stać się porządnym DPSem.
Oracle - typowy melee rozpierdzielacz - ogólna rzeź i sieczka przy użyciu kosy lub lewitujących dysków z amuletem czerpiącej moc z inteligencji, dodatkowo przypuszczalnie ma parę buffów które może nakładać na PT. Nosi ubrania a nie jak się może wydawać zbroje płytowe czy kolcze. Jeśli skille leczące czerpią moc z inteligencji będzie to główny healer.
Każda klasa może być sensownym dpsem ale i każda ma inne zadanie w grupie co bardzo dobrze przełoży się na role playing.
System walki - nie jest to ani point'n'click ani czysty non-target - jest to hybryda dwóch stylów i szczerze mogę napisać, że bije wszystkie ostatnio popularne non-targety.
A tak dokładnie to system działa na zasadzie non-targetu z "dużym celownikiem" i możliwością zaznaczenie celu potrzebnego do ataku "bez broni" (czyli w przypadku Rangera wbicia się w we wroga z dużej odległości).
System walki ze względu na innowacyjność na samym początku wydaje się troche toporny ale po nauczeniu się combosów pozostaje sama przyjemność.
Do walki standardowo używamy PPM, LPM, Q, E, R, V i 1,2,3.... jednak polecam kupić myszkę z dodatkowymi przyciskami i dopisać do guzików skille z paska 1,2,3 bowiem gra staję się wtedy wygodniejsza.
Każda klasa ma skill (lub jak w przypadku archera +2 dodatkowe kończące combo) pozwalajacy na unikniecie ciosu przez szybkie przeniesienie się do przodu, tyłu lub w bok. Tank może blokować tarczą lub mieczem 2H, także mają zostać dodane typowe proste uniki.
Smoki: standardowo każdy gracz może posiadać 4 różne gadziny (2 przy sobie i 2 w stajni - reszta slotów dostępna za niewysoką opłatą). Możemy je wykorzystywać jako wierzchowce (latające, pływajace, szybujące i biegające), jako pomoc w walce (z ograniczeniem czasowym, ograniczenie można przedłużyć ładując punkty w odpowiedni atrybut) i zbieracze surowców zostawiając je w stajni (uwaga: zbieranie surków można ustawić do 24h i nawet po wylogowaniu smok nadal będzie je zbierał).
(screen ze starej wersji graficznej)
Co do walk to smok ma własne rozwinięte atrybuty oraz możemy dodać mu dodatkowe według uznania (używając punktów zdobytych przez trenowanie smoka w stajni), ograniczony ekwipunek i także posiada własne unikalne skille do ataku.
Każda bestia to inne atrybuty i skille. Zdarza się, że unikalny smok z nisko levelowej mapy jest lepszy od takiego znalezionego na strefie 20 poziomów później.
Co do unikalnych smoków - prawdopodobnie pojawiają się o losowym czasie w losowym miejscu.
Posiadają także szybszą prędkosć lotu - nawet 300% gdy normalny to 150-200%
Łapanie smoków to dość prosta sprawa - wystarczy zagrać w minigierke i smok jest już nas.
Kiedyś było pytanie o łapanie latających smoków - tak są latające smoki, lecz ujeżdżać można je jedynie gdy znajdują się na powierzchni ziemi.
Runewaker zapowiedział już dodanie "bitw" powietrznych, także pewnie umożliwi to łapanie smoków których obecnie nie ma na ziemi
(screen ze starej wersji graficznej)
Smoki to główne źródło surowców do craftingu jak i ich możliwości rozwuju bije większość opcji personalizacji w innych casulowych grach mmo.
Instancje i PVP - obecnie w becie na niskopoziomowych strefach znajduje się po parę instancji, lecz nie są one specjalnie skomplikowane gdyż to bardziej tutoriale z jednym bossem i dwoma poziomami do wyboru (obecnie możliwe tylko easy ale ma się to zmienić w niedalekiej przyłości / ~miesiąc).
Od Laedis bossy są dużo bardziej wymagające i potrafią zabić gracza jednym combosem. Prawdziwe instancje z wieloma bossami zaczynają się przy końcu Laedis (Juno Gallery) gdzie robienie easy wymaga grupy osób i mamy do wyboru 3 poziomów (easy/normal/hard).
Runewaker zapowiadał nawet 7 poziomów na instancjach (przed patchem Juno miał tyle opcji) i być może dotrzyma słowa, leczy już przy grze end-game. Zapewne na razie nie opłaca im się męczyć z niskolevelowymi dungeonami, ale jak wiadomo z Runes Of Magic dodanie nowych poziomów to nie problem.
Wybierać się do lochów możemy w drużynie 5osobowej lecz w niedalekiej przyszłości ma pojawić się opcja rajdów (12-36 osó i wraz z nimi specjalne dla nich dungeony (a raczej odblokowane poziomy).
Pokrótce dopisując bossy mają bardzo fajne umiejętności typu znikanie i pojawianie się za plecami, zeskakiwanie z sufitu na gracza czy sporą ilość aoe i pułapek rzucanych na ziemie.
Znajduję się opcja LFP bardzo ułatwiajaca znalezienie party i resetu instancji bez kombinowania z resetem pt.
(screen ze starej wersji graficznej)
PVP: walki będą odbywały się na ogromnych wyspach na których znajdują się działki pod budownictwo i główny zamek. To one będą celem PVP, czyli przejmowanie kontroli nad wyspami przez gildie i sojusze. Wszystkie walki będą w systemie cross-server (WvWvWvW....).
Znajdziemy także areny i instancjonowane rankingowane bitwy Guild vs. Guild.
PVP dzięki ogromnej różnorodności skilli (stuny/szarże/spowalniania/przerwacania/niewidzialność itp. itd.) jak i świetnego podziału grupowego zapowiada się wyśmienicie i prawdopodobnie będzie to jedno z najlepszych lub najlepsze PVP w historii MMO.
Ligii gildii: prawdopodobnie każda gildia ma możliwość stworzenia własnych zawodów i przyjmowania aplikacji innych chcących wziąć udział w bitwach. Także zapewne będzie opcja osobistego zaproszenia.
Każda gildia ma też własne drzewko talentu - być może punkty do rozwoju będą przekazywane za wygrywanie w ligach a może każda gildia będzie składała się daną ilość złota jako nagroda dla zwyciężcy? Tego na razie nie wiadomo.
Personalizacja ekwipunku: tak jak było w zapowiedziach w Dragon's Prophet jest bardzo dużo możliwości ulepszenia ekwipunku, na stan obecny:
a) łączenie dwóch przedmiotów zwiększając wybrany atrybut pierwszego (p. dmg / m.dmg / m.deff / p.deff / trwałość i energie) jeśli itemki są na podobnym poziomie istnieje duża szansa na powodzenie ale jeśli nie powodzenie jest niskie i przy nieudanej próbie połączenia tracimy trwałość ekwipunku którą jednak możemy także odbudować za pomocą łaczenie eq. Jeśli mamy wystarczająco szczęścia i rozumu można podnosić o naprawdę sporo punktów obrażenia broni czy obronę zbroi.
b ) zmiana podstawowej statystyki - czyli jeśli w łuku mamy statystykę +1 magic attack za pomocą maszynki i odrobiny szczęścia możemy zmienić ją na +7 focus czy siłe.
c) przeniesienie statystyki z innego przedmiotu na inny - dużo tłumaczyć nie trzeba lecz aby dokonać takiej rotacji potrzebujemy waluty z misji dziennych.
d) dokładanie gemów (run). Działa to tak jak w każdym MMO.
e) łączenie powyższych gemów - zazwyczaj do jednej części możemy wsadzić jedną rune, do niebieskiego eq już dwie albo 3 ale jednak gdy dla nas to za mało możemy połączyć dwa, trzy a nawet cztery gemy w jeden. Niektóre statystki mogą się zmniejszyć lecz czy je ostatecznie połączymy zależy od nas. Także łączenie run z tymi statystykami stworzy jedną mocniejszą.
Rzemiosło, ekwipunek, waluty, eventy i budownictwo.... - crafting był bardzo ważną cechą w poprzedniej grze Runewakera na której nie jeden początkujący gracz poświęcając czas na zbieranie surowców dorobił się fortuny. Także w Dragon's Prophet jest on tak samo a być może i jeszcze bardziej rozwinięty - mamy mnóstwo profesji do wyboru od krawca, przez stolarza, majsterkowicza, kucharza, zbrojmistrza do alchemika. Surowce dostępne są do zbierania na otwartej mapie lub za pomocą smoka. Skóry i kości potrzebne do craftingu zdobywamy z zabitych mobków. Zbrojmistrz może wytwarzać ekwipunek w pięciu kolorach różniących się mocą (biały, zielony, niebieski, różowy i brązowy).
Waluty: jest ich chyba 6 lub 7 rodzajów, podstawą jest złoto lecz możemy zdobywać także inne biorąc udział w eventach czy wykonując misje dzienne lub instancje.
Eventy: bardzo często na mapie pojawia się informacja o evencie w którym musimy pokonać daną ilość wrogów/zebrać jakieś przedmioty a następnie zabić bossa/y. Za wykonanie wydarzenia otrzymujemy walutę którą prawdopodobnie będziemy mogli wymienić na ekwipunek.
Budownictwo: tak jak jest to opisanę wyżej musimy zakupić działkę (bardzo ograniczona ilość) w różnym rozmiarze i postawić na niej dom/szałas/wiatrak czy inną oborę (naprawdę duży wybór) a następnie urządzić. Wszystko do kupienie u NPC.
Fajnym bonusem jest to, że można kupić płotki, kwiaty, wazony i udekorować nawet swój własny ogórd przedstawiający naszą pozycje w grze
Questy, mapy, transport i grafika... - questy to standard i jeśli ktoś miał styczność z Runes Of Magic to tutaj się nic nie zmieniło. Na każdej mapie mamy łańcuszek poważniejszych questów z głównym bohaterem i fabułą, oprócz tego znajdziemy questy poboczne typu "przynieś, zabij, pozamiataj". Jest różnorodność i zazwyczaj do jednego typu mobka mamy jeden quest przez co cały czas dość szybko przemieszczamy się do przodu.
Dodatkowo możemy wykonać 10 misji dziennych za które dostajemy doświadczenie i specjalną walutę.
Maksymalny poziom to prawdopodobnie to (???) Drzewko talentu kończy się na 65 levelu a najwyższe surowce możemy zbierać dopiero od 120 poziomu! Nie wiadomo, chociaż kiedyś z zapowiedzi wynikało, że leveli będzie 100.
Mapy i transport - mapy są ogromne. Przelecenie jednej w linii prostej używając smoka to jakieś 15 minut a jest ich sporo. W każdym mieście znajdziemy dom aukcyjny, bank, pocztę, stajnie, sklepy, narzędzia do craftu i transportera. W Dragon's Prophet transportować możemy się na kilka sposobów:
1. Pieszo używając także sprintu
2. Na mountach
3. Za pomocą transportera który przenosi nas do wybranego miasta
4. Latającym statkiem (podróże między wyspami)
5. Pociągiem
6. Runkami transportowymi
Grafika - może i nie zaskakuję... BUUUM grafika została mocno zmieniona i dużo nie różni się od tej z TERy lecz ma swój własny lepszy klimatyczny styl.
Uwaga na początku można dostać szoku przez obrzydliwy zrobiony bez pomysłu TUTORIAL w którym wszystko jest wyłożone najgorszą jakościowo skałą - według mnie może tylko zniechęcić nowych graczy a nie przyciągnąć i zachęcić. Nie wspomnę o żałosnych próbach stworzenia animacji.
Ogólne podsumowanie: wreszcie po wielu latach oczekiwania dostałem coś co nie jest kolejnym koreańskim gniotem majacy na celu przyciagnięcie graczy tylko grafiką lub drętwym lecz efektownym systemem walki.
Dragon's Prophet ma wszystko co MMORPG powinnien mieć - masa skilli, masa ekwipunku, masa możliwości personalnego rozwoju i stworzenia unikalnej postaci, dobre pvp i wiele wiele innych swietnych dodatków a co najważniejsze szykuję się świetny end-game.
Runekawer to doświadczony producent który na pewno nie zmarnuje potencjału i będzie aktualizował grę o duże patche co najmniej kilka razy w roku tak jak swoją poprzednią produkcje.
Jak dla mnie po dodaniu wszystko co zaległe 9,5/10 i najlepsze MMO kiedykolwiek, a mam za sobą wiele pozycji.
Jak dla mnie przereklamowana gra. Animacje sztywne, cała gra drętwa a potwory to jakieś nieporozumienie. Olbrzym biega z szybkością Flasha. Sprawa ma się podobnie jeśli chodzi o dźwięki. Jeśli ktoś grał w Knight Online to tutaj jest podobnie. Zdaję sobie sprawę, że może czymś gra później zaskakuje ale kurde po co mam katować swoje oczy, uszy i głowę skoro jest wiele ładniejszych gier, których jedynym brakiem są smoki....
Jak dla mnie przereklamowana gra. Animacje sztywne, cała gra drętwa a potwory to jakieś nieporozumienie. Olbrzym biega z szybkością Flasha. Sprawa ma się podobnie jeśli chodzi o dźwięki. Jeśli ktoś grał w Knight Online to tutaj jest podobnie. Zdaję sobie sprawę, że może czymś gra później zaskakuje ale kurde po co mam katować swoje oczy, uszy i głowę skoro jest wiele ładniejszych gier, których jedynym brakiem są smoki....
Rozumiem, ze oceniasz po tutorialu bo Dragon's Prophet jest bardzo dynamiczny niż TERA i RaiderZ razem wzięci. To samo jeśli chodzi o "drętwość", olbrzym lata z przyśpieszeniem tylko na instancji dla utrudnienia, a co do dzwięku to także nie rozumiem bo muzyka symfoniczna jest bardzo przyjemna a odgłosy mobów są standardowe jak w każdym innym MMO.
http://www.youtube.com/watch?v=OoGfj22D9OA&feature=share&list=PLE-rPhFkeU2xwNvC0ixLqxNgSLyzPZwHn
Typowi poważni recenzenci po 10 minutach z grą. Zakładam, że nie wbiłeś nawet 10 poziomu aby odblokować podstawowe combosy.
Nie wiem gdzie skończyłem tą grę, chyba udało mi się przewalić przez tutorial bo aktualnie mam jakieś normalne questy ale olbrzym zaatakowany biegnie do mnie z niezrozumiałym tempem Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo jesteś jak sam powiedziałeś oficjalnym Fanboyem a z takimi się nie da pogadać bo i tak znajdą argument. Do mnie ta gra nie trafia mimo, że miałem spore oczekiwania, gdyż ostatna gra w jakiej były autentyczne smoki to Dark and Light, ale odstraszyło mnie to co oczy zobaczyły i zostanę jednak przy Terze
Ps
Dragon's Prophet jest bardzo dynamiczny niż TERA i RaiderZ razem wzięci.
ekhem chyba bardziej a nie bardzo...
P.S 2
Miło, że atakujesz człowieka przez wzgląd na swojego pupilka. Faktycznie IQ buta to Ty posiadasz.
P.s 3
Kochana moderacjo proszę o warna dla Sandworm za chamskie zachowanie na forum, które jest wynikiem mojej opinii na temat gry... dziecinne, więc warto ukarać. Ledwie wszedłeś na forum a już podskakujesz. Dobry start
Nie wiem gdzie skończyłem tą grę, chyba udało mi się przewalić przez tutorial bo aktualnie mam jakieś normalne questy ale olbrzym zaatakowany biegnie do mnie z niezrozumiałym tempem Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo jesteś jak sam powiedziałeś oficjalnym Fanboyem a z takimi się nie da pogadać bo i tak znajdą argument. Do mnie ta gra nie trafia mimo, że miałem spore oczekiwania, gdyż ostatna gra w jakiej były autentyczne smoki to Dark and Light, ale odstraszyło mnie to co oczy zobaczyły i zostanę jednak przy Terze
Oj nie chcesz dyskutować bo w przeciwieństwie do mnie nie masz nic sensownego do powiedzenia nie wspominajac o argumentowaniu. Zraziła cie gra biegnącym olbrzymem i tylko przez twierdzisz, że gra jest przereklamowana, drętwa, i dzwięk jest na niskim poziomie. Koleś co to za herezje? Jak mogłeś ocenic dynamikę gry gdy nie odblokowałeś podstawowych skilli? A ogół dzwięku pewnie poznałeś po pierdnięciu mobka...
Zresztą gratuluję profesjonalnej oceny gdy nawet nie wiesz czy ukończyłeś tutorial. Typowy wielki "gameplayer" - mentor małolatów z iq buta.
Jeśli masz zamiar oceniać jakąś grę najpierw zdobądź o niej podstawowe informacje - ale jeśli to dla ciebie za dużo to po prostu nie pisz debilnych postów.
Wracaj masturbować się do swojej TERY w której każdy skill, quest i każda mapa wygląda tak samo - wystarczająco wysoki poziom do ogarnięcia.
EDIT odnoszący się do twojej edycji.
Nie popłacz się ... Grożenie banem i wytykanie literówek to jedyne co ci zostało?
Dajcie mi bana za to, ze krytykuje przemądrzałego chłoptasia (mierzącego ludzi ilością postów SIC!) spamujacego swoimi dennymi nic nie wartymi opiniami.
@Offtop
Koleś opanuj emocje. Wyraziłem opinie swoją własną ,prywatną o grze do której :
a ) Bezpodstawnie się przywaliłeś bo to temat w, którym autor żąda opinii a nie Twoja rekrutacja do sekty gdzie każde złe słowo na pupilka skończy się zabójstwem przez napalonego malolata.
b ) Wpadasz w jakiś niezrozumiały szał bo powiedziałem coś nie tak o Twojej gierce. O gustach się nie dyskutuje, Tobie się podoba a dla mnie z deka lipa ale ja na Twoją opinie nie wjechałem a Ty na moją owszem. Chcesz niemal siłowo wyjść na swoje. Mam wrażenie, że jesteś gotowy mnie teraz w łyżce wody utopić. Radzę trochę przystopować bo to nie ja wpadam na forum i piszę 4 posty mające na celu obrażanie i wszczynanie głupiego konfliktu. Nie masz prawa na podstawie mojej oceny danej gry obrażać mojej osoby szczylu...KPW ? Ja tutaj już trochę miesięcy jestem, a Ty nie i takimi atakami dobrego zdania o sobie nie złapiesz. Najlepsze, że wyzywasz osoby od gimbusów nie zdając sobie chyba sprawy, że to świadczy nie o mnie a o Tobie i Twoim poziomie wykształcenia. Pozdrawiam
Nie wołam o bany tylko o ostrzeżenie za chamskie zachowanie.
@OfftopKoleś opanuj emocje. Wyraziłem opinie swoją własną ,prywatną o grze do której :a ) Bezpodstawnie się przywaliłeś bo to temat w, którym autor żąda opinii a nie Twoja rekrutacja do sekty gdzie każde złe słowo na pupilka skończy się zabójstwem przez napalonego malolata.b ) Wpadasz w jakiś niezrozumiały szał bo powiedziałem coś nie tak o Twojej gierce. O gustach się nie dyskutuje, Tobie się podoba a dla mnie z deka lipa ale ja na Twoją opinie nie wjechałem a Ty na moją owszem. Chcesz niemal siłowo wyjść na swoje. Mam wrażenie, że jesteś gotowy mnie teraz w łyżce wody utopić. Radzę trochę przystopować bo to nie ja wpadam na forum i piszę 4 posty mające na celu obrażanie i wszczynanie głupiego konfliktu. Nie masz prawa na podstawie mojej oceny danej gry obrażać mojej osoby szczylu...KPW ? Ja tutaj już trochę miesięcy jestem, a Ty nie i takimi atakami dobrego zdania o sobie nie złapiesz. Najlepsze, że wyzywasz osoby od gimbusów nie zdając sobie chyba sprawy, że to świadczy nie o mnie a o Tobie i Twoim poziomie wykształcenia. Pozdrawiam
Jaki szał, widzę, że nie miałeś nigdy do czynienia w dyskusji z nikim sensownym i dla ciebie normalna rozmowa to mizianie się z 13 latkami z twitcha.
a) Autor kazał podać dokładne uzasadnienie która w twoim wykonaniu wygląda tak:
ee olbrzym za szybko biega GŁUPIA GRA, MAŁO DYNAMICZNA, DRĘTWA, MUZYKA SŁABA!!!!!111111111 JA WIEM TO NAJLEPIEJ BO WBILEM 3 POZIOM!1 TERA F2W!!!
To nie jest opinia człowieku to czysty bełkot. Co za idiota oceni drętwość gry po ~5 lvl? Jaka gra nie jest drętwa na początku?
O gustach się dyskutuje, nie dyskutują tylko ludzie którzy nie maja nic sensownego do powiedzenia. Wjechałem na twoją opinie bo tak jak napisałem jest to bełkot który mogę z łatwością skontrargumentować na milion sposobów. Śmiało przywal się do mojej opinii a na pewno nie poprowadzę tej dyskusji w taki sposób jak ty czyli w płaczu i wołaniu o bany dla złego Pana któremu nie podobało się to co napisałem.
Co mnie obchodzi ile siedzisz na forum? Jeśli wejdzie tutaj ktoś kto za się na kompilacji jądra gentoo to napiszesz mu żeby zamkną ryj gdyż ty siedzisz tutaj 3 miesiace i WIESZ lepiej?
Nie próbuj dyskutować gdy potrafisz tylko płakać.
Ludzie, po prostu olej go bo widzę ze kolejny dla którego na 1 grafa i zapewne liczy sie to "wszyscy graja w tere wiec musibyc za***ista" a tak naprawdę to jest nudne jak flaki z olejem nie wiem co ludzie w tej gierce widzą. Nie potrafi uzasadnić swojej wypowiedzi wiec nie ma co dyskusji z nim prowadzic I pewnie dalej bedzie drążyć temat
Jak zwykle jakieś spinki. A ja podziękuję pięknie za przybliżenie gry panu Sandworm. Niestety nie miałem okazji dostać się do testów mimo że na oficjalnej stronie pokazywało mi dużą możliwość na otrzymanie klucza. Jeżeli już oficjalnie gra wystartuję na pewno zagram
A na chwile obecną polecam RODA dla fanów smoków
<< Małe info na temat RODA. :>
Osobiście uważam, że warto czekać i zobaczyć co przyniesie nam ten oto produkt. Wykorzystanie smoków w takiej ilości gatunków i zastosowań może być jak najbardziej na plus. Grafika mnie nie razi, a jak system będzie wyglądał jak tu jest opisane, to może być dla mnie git.
Będą walki powietrzne? W imię zasad nie popuszczę w gatki, za to czekam z wielką niecierpliwością.
Btw. czy dobrze rozumuję, że beta się już rozpoczęła, a ja nie zostałem zaproszony?
Kurde, ale bym zagrał. Nie ma keya nigdzie.
No nic, poczekam sobie.
Dzięki:)
Osobiście uważam, że warto czekać i zobaczyć co przyniesie nam ten oto produkt. Wykorzystanie smoków w takiej ilości gatunków i zastosowań może być jak najbardziej na plus. Grafika mnie nie razi, a jak system będzie wyglądał jak tu jest opisane, to może być dla mnie git.Będą walki powietrzne? W imię zasad nie popuszczę w gatki, za to czekam z wielką niecierpliwością. Btw. czy dobrze rozumuję, że beta się już rozpoczęła, a ja nie zostałem zaproszony?
Obecnie trwa CBT ale dostęp ma z 500 osób i radziłbym poczekać na jakaś konkretną wersje bo ta raczej przypomina alphe - jest trochę bugów, najważniejsze rzeczy nie przetłumaczone jak i instancje na easy to średnia zabawa
grind mozliwy ? czy tylko questy?
grind mozliwy ? czy tylko questy?
Oczywiście questy to podstawa lecz na niskich poziomach typu ~25, mobki dają dość sporo doświadczenia i jest możliwość levelowania w podobnym czasie co na questach.
Sam poziomy od 24 lvl do 27 wbijałem na grindzie i misjach dziennych - poszło dość szybko. Później się to pewnie zmieni bo z każdym nowym poziomem potrzeba z 20% więcej expa a doświadczenie za mobka jest podobne.
Ale ja głupi, właśnie odkryłem że każdy smok którego posiadamy daje nam specjalne skille. Możemy je aktywować dopiero po wsadzeniu ich na pasek akcji czego wcześniej nie zrobiłem.
Teraz łapanie coraz nowszych smoków nabrało więcej sensu bo czym wyższy poziom smoka tym lepsze skille.
Moje obecne dają mi 20% fizycznego damagu i automatyczny atak wroga za pomocą tarczy cierniowej.
Nie wiem, na ile mi się podoba koncepcja rangera mogącego się bez problemu tłuc z przeciwnikiem na krótkim dystansie, wolałbym, gdyby miał jakiś dobrze zbudowany system unikania i kontroli odległości od przeciwnika. Zobaczy się jednak, jak to wszystko wyjdzie w praniu.
Nie wiem, na ile mi się podoba koncepcja rangera mogącego się bez problemu tłuc z przeciwnikiem na krótkim dystansie, wolałbym, gdyby miał jakiś dobrze zbudowany system unikania i kontroli odległości od przeciwnika. Zobaczy się jednak, jak to wszystko wyjdzie w praniu.
Powiem ci szczerze, że na tym filmiku trochę przyświrowałem ze słabszymi przeciwnikami, walka rangerem na end-gamie będzie tak jak piszesz raczej opiera się na dystansie. Archer ma mało HP i Defa i kilka uderzeń od silniejszego wroga powoduję gryzienie gleby.
Dopisując połowa skilli archera powoduję odpychanie wroga a te które koncentrują się na bliskiej walce w combosach kończą się szybkim teleportem w wybraną stronę.
Już jutro update z dwiema nowymi mapami.
http://www.dragonspr...ta-phase-two-61
Dostęp dostają funderzy (polecam zakupić bo i tak wszystko się zwraca w diasach) a 15 następna fala kluczy.
Nie wiem czy to legalne ale macie rozpiskę:
Jednak legalne, w bardziej przejrzystej wersji:
http://www.dragonspropheteurope.com/en/community/beta-status
Zakupiłem trzy tygodnie temu Founder Pack. Do dziś żadnej odpowiedzi. Więc nie wiem czy warto.