Dragons & Shadows [Zapisy i zasady]

Rasy:

-Człowiek: Żyje najkrócej ze wszystkich ras, więc w momencie śmierci może dokonać ostatniej akcji (Śmiertelne drgawki). Jest również specem od uzbrojenia balistycznego.

-Krasnolud: Walczy dzielnie od samego początku, więc musi być najtwardszy. Posiada wyjątkowo słabą obronę magiczną, w wyniku czego, umiera od najprostszego czaru. Jednak pojedynczy cios nie wystarczy, aby go zabić – muszą być co najmniej 3 (Siła ponad rozum). Po godzinie umiera, w wyniku wykrwawienia. Nie ma lepszych kowali od nich.

-Półelf: Jest przeciwieństwem krasnoluda – umrze od mocniejszego ciosu pięścią, jednak jest w stanie zaabsorbować czary do 3 razy (Rozumienie magii). Każda kolejna absorpcja zwiększa siłę czarów, po godzinie od momentu otrzymania pierwszego ciosu, wybucha. Jest niesamowicie zwinny.

-Elf: Jako najstarsza rasa, jest w stanie pojąć i zniwelować działanie umiejętności danej rasy (Pamięć przodków). Po wyborze, nie może zmienić rasy, której umiejętność niweluje. Ma niesamowicie dobry słuch.

-Drow: Całe życie spędził w cieniach, więc jest w stanie się w nich ukryć (Cienista forma). W wyniku tego, jest w stanie zauważyć najmniejszy ruch i szczegół otoczenia.

-Warforged: Rodzaj golema, nie posiada krwi ani serca, jest napędzany magią z generatora. Dopóki on działa, można go siekać, a nic się nie stanie, jednak wystarczy jeden cios w niego i umiera. (Stalowa konstrukcja). Jeżeli nie umrze, ale zostanie poćwiartowany, w celu złożenia go, wymagana jest interwencja kowala. Z powodu swojej budowy, jest w stanie wykryć pobliskie źródła magii.

Klasy:

-Paladyn:

Uzbrojenie: Jednoręczne: miecz, młot; Dwuręczny młot; Tarcza/Brak możliwości posiadania dwóch jednoręcznych broni

Umiejętności: Dłoń sprawiedliwości/Wymagane posiadanie broni dwuręcznej

1-2 – Paladyn zostaje uznany za niegodnego i umiera

3-9 – Oszałamia wybranego przeciwnika, dając drużynie szanse na kontratak

10 – Wina przeciwnika jest niezaprzeczalna i zostaje on spalony. Fala światła, powstała w wyniku czaru jest tak potężna, że oślepia wszystkich.

Boska ochrona/Wymagane posiadanie tarczy:

1-4 – Czar się nie powodzi

5-8 – Paladyn staje się odporny na następny atak lub czar skierowany przeciw niemu

9-10 – Efekt uzyskuje cała drużyna.

-Artefakter:

Uzbrojenie: Jednoręczne: pochodnia, miecz, młot, topór; Dystansowe: Kusza i Długi łuk

Umiejętności: Cios błyskawicy/wymagane jest posiadanie 2 broni jednoręcznych

1-2 – Czar nie zadziała

3-6 – Przeciwnik traci możliwość zrobienia uniku lub zasłonięcia się tarczą (obrona bronią wciąż jest dozwolona)

7-10 – Rozbraja całkowicie przeciwnika z broni i pancerza

Mechanika chowańca:

1-8 – Tworzy mechanicznego chowańca z posiadanych części.

9-10 – Chowaniec jest naelektryzowany, zadaje bonusowe obrażenia elektryczne, atakowanie go powoduje otrzymanie tych samych obrażeń.

Czas istnienia chowańca to 12godzin. Do użycia umiejętności wymagane jest:

5x Sztabka żelaza

1x Rdzeń elektromagnetyczny

Berserker:

Uzbrojenie: Każda broń biała dostępna w grze

Umiejętności: Ciężki cios/wymagana broń dwuręczna

1-2 – Cios przecina powietrze

3-8 – Cios spada na przeciwnika, jest nieblokowalny, ale nie zadaje obrażeń. Przeciwnik jest chwilowo oszołomiony

9-10 – Cios zabija, jednak uderzenie jest tak potężne, że powala berserkera z nóg.

Tysiąc ciosów/wymagane dwie bronie jednoręcznie lub brak broni

1-3 – Żaden z ataków nie trafia przeciwnika

4-7 – Na wroga spada chmara ciosów zadające małe obrażenia. Przeciwnik jest oszołomiony ilością ciosów

8-10 – Chmara ciosów zabija przeciwnika, jednak gracz jest mocno osłabiony.

Łucznik:

Uzbrojenie: Jednoręczne: sztylet, miecz; Dystansowe: Krótki łuk, Długi łuk, Płaski łuk, Kusza/Brak możliwości posiadania dwóch jednoręcznych broni

Umiejętności: Potężny strzał/wymagane posiadanie broni dystansowej

1-2 – Strzał przecina powietrze

3-9 – Strzała zatrzymuje się w tarczy lub zbroi przeciwnika, niszcząc ją. Nie czyni mu jednak szkody

10 – Perfekcyjny strzał przeszywa serce przeciwnika. Atak może zostać zablokowany.

Cios szarańczy/wymagane posiadanie broni jednoręcznej

1-3 – Gracz odskakuje od przeciwnika

4-7 – Po odskoku gracz może doskoczyć do przeciwnika

8-10 – Gracz po doskoku, może ponownie odskoczyć.

Zabójca:

Uzbronie: Jednoręczne: Sztylet, miecz

Umiejętności:

Jedność z cieniami:

1-3 – Zabójca wtapia się w cienie, jednak nie może się niezauważenie poruszać wśród nich

4-9 – Zabójca może bezproblemowo poruszać się pomiędzy cieniami

10 – Wtopienie się jest tak idealne, że nie można go nawet usłyszeć

Cichy cios/Wymagane bycie w Jedności z cieniami

1-4 – Zabójca zadaje cios, jednak można go usłyszeć i zobaczeć

5-9 – Ciosu nie można usłyszeć, ale można zobaczyć

10 – Cios jest perfekcyjny. Dodatkowo, zabójca może go zaplanować tak, że przeciwnik umrze po pewnym czasie.

-Mag

Uzbrojenie: Dwuręczny kostur; Magiczne: Księga czarów

Umiejętności: Kula ognia

1-5 – Podstawowa kula ognia leci w stronę przeciwnika

6-9 – Po osiągnięciu celu, kula wybucha, raniąc również sojuszników

10 – Mag jest w stanie zebrać ogień powstały w wyniku eksplozji i rzucić drugą kulę ognia

Magiczna zbroja:

1-3 – Czar nie zadziała

4-9 – Otacza sojusznika barierą magiczną, która pochłonie następny cios fizyczny lub 2 czary

10 – Czar jest rzucony na wszystkich sprzymierzeńców.

-Kapłan:

Uzbrojenie: Jednoręczny młot; Dwuręczny kostur; Magiczne: Księga czarów/Brak możliwości posiadania dwóch jednoręcznych broni

Umiejętności: Wskrzeszenie/wymagana księga czarów lub kostur

1-5 – Czar nie zadziała

6-10 – Wybrana osoba zostaje wskrzeszona. Jej śmierć nie mogła nastąpić dalej niż godzinę przed wskrzeszeniem.

Inkwizycja/wymagany jednoręczny młot

1-5 – Czar nie zadziała

6-10 – Wybrana osoba staje przed sądem. Sąd może zadać pytanie, na które nie można skłamać. Odpowiedź na nie zna tylko kapłan, jednak może o tym poinformować innych graczy.

Każda klasa może użyć swojej umiejętności raz dziennie. Dodatkowo, mag i kapłan podczas atakowania, wysyłają magiczne pociski. Ich siła wynosi 25% czaru. W przypadku kapłana, może on celować w sojuszników, w celu uleczenia ran.

Profesje:

Kowal – Może ulepszyć ekwipunek, lub zrobić nowy

Imbuner – Może dodać do części ekwipunku essencję magiczną

Alchemik – Eliksiry mogą się okazać potężnymi sprzymierzeńcami

Handlarz – Skupuje po dobrych cenach przedmioty, po czym może je sprzedawać innym graczom.

Cichy – Zna on wiele ciekawostek dotyczących gry oraz graczy i chętnie podzieli się nimi z innymi... za odpowiednią ceną

Balista - Może tworzyć wyposażenie balistyczne.

Osada:

Karczma – Tutaj wywieszane są zadania przez mieszkańców wioski. Mieszczą się tu również kwatery każdego gracza oraz można się najeść

Arena – Jeżeli do zadania pragną stanąć dwie drużyny, mogą one zmierzyć się na arenie. W wyniku ran odniesionych na niej nie można umrzeć. Można tutaj również stoczyć pojedynki jeden na jednego

Rynek – Serce miasta, można tutaj spotkać przedstawicieli profesji.

Ratusz – mieści się tutaj siedziba burmistrza. Wypłaca on nagrody za zadania.

Ołtarz boga – Bóg w swej nieskończonej łaskawości może odnowić umiejętności wszystkich graczy. Trzeba go tylko zadowolić. Jak... tego nie wie nawet on.

Brama główna – Gracze wychodzą nią na misje

Kryształ wiary – Nikt nie wie do czego on służy. Podobno mieści się tam droga do boga, a niektórzy uważają, że czasem do nich mówi...

Frakcje w grze: Biali i Czarni. Przynależność do danej frakcji można wywnioskować po symbolu na części ciała.

Cel gry:

Grę wygrywa drużyna, która zabije finałowego przeciwnika lub frakcja, która wyrżnie w pień drugą.

Zasady:

-Nie wolno zabijać graczy ze swojej frakcji. Jeżeli to zrobicie, bóg będzie bardzo zły...

-Boga można zabić i zyskać jego moce.

-Można zabijać członków drużyny.

-O 21.00 codziennie, gracze będą mogli wywołać duszę zabitego kompana i zadać mu jedno pytanie. Daną osobę można przyzwać tylko jeden raz.

-W trakcie trwania zadania nie można zmieniać broni.

-Drużyna może się składać z maksymalnie 6 osób.

-Może być więcej niż jedna wyprawa naraz

-Osoby biorące udział w wyprawie nie wypowiadają się w temacie oraz do innych graczy. Chyba, że MG postanowi inaczej.

-Gracz może wybrać swoją rasę. Klasa, frakcja, miejsce umiejscowienia znaku, ewentualna profesja oraz wyposażenie podstawowe będą podane przeze mnie na PW. UWAGA!: Jak mnie wkurzycie, że wszyscy weźmiecie jedną rasę, to ona również będzie wybrana losowo.

-Gracze mogą otwarcie głosić, jaką mają klasę, profesję i frakcję. O ile w pierwszych dwóch przypadkach będzie to niemalże wymagane, to w tym drugim... Powiem tak, możecie sobie narobić trochę wrogów, którzy to wykorzystają.

-Podczas walk, możliwe jest odsłonięcie znaku frakcyjnego

-Osoby, które chcą w danej chwili oferować usługi związane z profesjami, muszą udać się na Rynek.

-Jak ktoś chce komuś zrobić krzywdę, ma mi to zgłosić na PW do godziny 22. Jeżeli ktoś chce użyć umiejętności klasy, musi mi to napisać.

Słowa od MG:

Sesje będą prowadzone na Skype lub GG. W temacie należy wpisać chęć uczestnictwa wraz z rasą. Grę rozpoczniemy dzień/dwa po zakończeniu Dragonborna.

Gracze:

0. Might Tay

1. Vampir - Elf

2. Xanxus - Człowiek

3. Koyiro - Elf

4. Byczsek - Drow

5. Niewiara - Warforged

6. Vanziom - Drow

7. Azrael - Półelf

8. Facos14 - Krasnolud

9. Sentriel - Krasnolud

10. Warcraft - Warforged

11. Pitterek - Krasnolud

12. Misiael - Drow

13. Kakeru - Drow

14. Askchael - Warforged

Nie, ty wybierasz rase. Reszta losowo.

-Gracz może wybrać swoją rasę. Klasa, frakcja, miejsce umiejscowienia znaku, ewentualna profesja oraz wyposażenie podstawowe będą podane przeze mnie na PW.

Czego nie zrozumiałeś?

Zapisuje się!

Rasa-Człowiek.

Vampir, skończ trolować...

Rasa - Elf (tak jak w DDO ^^).

Rasa-Drow buahahaha

Rasa-Warforged:

Rasa-Drow

Biorę udział jeśli sesje będą przez GG . Problem z mikro oraz nie zawsze mam czas by gadać przez skypa z gg jest łatwiej .

To lepiej ts, będzie łatwiej tym z micro, a jak ktoś nie będzie chciał mówić lub nie będzie mógł to będzie pisać.

Nie zdążyłem wrócić na Dragonborna, to chociaż tutaj się zapiszę (zaraz przeczytam całość i zedytuję posta).

No to niech będzie... Półelf.

@up Popieram.

krasnolud :D (też byłbym za ts)

Zapisuję się - Krasnolud ofc :)

TS to nie problem.

Mój znajomy jest na jednym serwie admem, także mogę załatwić vipowski kanał :D

Mam serwer TS'a.

Twój argument jest inwalidą.

Pomyłka, to Mumble. Jak możesz załatwić, to w porzo.

Można sie jeszcze zapisać?

Jeżeli tak to :

Krasnolud.

Zapowiada się super, zapisuje się.

Rasa: Warforger ( jestem Blitzcrank :P )

Mały dodatek do zasad:

-Jak ktoś chce komuś zrobić krzywdę, ma mi to zgłosić na PW do godziny 22. Jeżeli ktoś chce użyć umiejętności klasy, musi mi to napisać.

Rasa- Drow. Raczej będę pisał bo mam małe problemy z mikro.