eHogwart.pl - nowe, magiczne RPG [zapowiedź]

Cześć i czołem.

eHogwart.pl - Magiczne RPG!

Od kilku miesięcy pracuję nad nowym projektem RPG osadzonym w świecie szkoły magii i czarodziejstwa. Premiera zapewne odbędzie się chwilę przed wakacjami, same testy niebawem. :)

Magia nigdy nie była tak blisko.

Na potrzeby gry powstało kilka systemów mini-gier pozwalających zdobyć doświadczenie jak i wytworzyć przedmioty możliwe do późniejszej wymiany z innymi graczami.

Podstawowym jest system rzucania czarów. Aktualnie jest ich dziesiątka, każdy polega na odpowiednim narysowaniu znaku w określonym czasie. Czas jest coraz mniejszy, a zaklęcie bardziej "powyginane" przy wyższym poziomie.

Kolejnym, system tworzenia eliksirów. Składniki do nich możemy pozyskiwać z wygranych walk ze stworzenia, bądź po prostu kupując.

Korzystaj z mapy Huncwotów do przemieszczania się po szkole.

Specjalnie na potrzeby gry narysowane zostało kilkadziesiąt elementów. Jednym z nich jest mapa Huncwotów, która służy do przemieszczania się po lokacjach w szkole - jak i poza nią. Możemy zarówno odwiedzić swój dom, ulicę Pokątną, Hogsmeade jak i Hogwart.

To tyle słowem wstępu. W ramach zachęty mały podgląd strony głównej... :)

awpugu.jpg

Znowu ten hp , ja to bym chciał coś w tym stylu, tylko że oryginalnego. Mimo wszystko powodzenia, rysowanie tych szlaczków dla zaklęcia już widziałem w paru grach całkiem spoko, takich ehogwartów było już kilka xD.

Znowu ten hp

Podrzuć zatem linki. Chętnie zobaczę.

Większość rzeczy, które znam to albo silniki korzystające z gotowców z gryviawww albo pbfy. Nie ma ani jednej gry, która ma więcej niż pięćdziesiąt graczy dziennie.

W sumie to cały czas czekam na coś ciekawego, co nawiązuje do HP. Pożyjemy zobaczymy.

Jak będzie mniej więcej wyglądał system walk ? Turówka czy kto szybciej narysuje danego spella ?

Wcale nie wygląda głupio, a to rysowanie czarów to zaczerpnięte pewnie z gry "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" grałam w tą część i pamiętam, że tam też zawsze się na początku rysowało szlaczki przy nauce nowego zaklęcia :P Nie wiem czy było tak potem w kolejnych częściach.

Niemniej chętnie zagram, jeśli tylko przeżyję czerwcową sesje :)

Chętnie obadam :)

ps. dalej czekam na POKEGRE V2 ;d

W sumie to cały czas czekam na coś ciekawego, co nawiązuje do HP. Pożyjemy zobaczymy.Jak będzie mniej więcej wyglądał system walk ? Turówka czy kto szybciej narysuje danego spella ?

Dzięki "rysowaniu czarów" będziesz mógł je rozwijać na wyższe poziomy -> będą zadawać więcej obrażeń przeciwnikowi.

Sam system walki wciąż rozważam między "ścianą" tekstu, która generuje się od razu i gracz na nią nie ma wpływu, a wyborem czarów przez graczy - wymagać to będzie jednak stałej dostępności i odpowiedzi w określonym czasie, co jest znacznym minusem dla ludzi, którzy chcą sobie tylko "poklikać" bądź pobawić się w fabularną sesję.

Drugi opcja jest znacznie lepsza jeśli chodzi o system walki, naprawdę.

Zobaczę co da się zrobić.

Na pewno problemem będzie pogodzenie tu graczy o wpływ danych czarów na ataki, trudno by Wingardium Leviosa zastosowane na przeciwniku wyglądało tak samo jak w książce. ;-)

Czyli rozmyślacie nad zj****ym casualowym systemem walki a "normalnym"? Wybieram normalny.

Można przecież stworzyć oba systemy, wystarczy troszeczkę kreatywności.
Np. Gracz A atakuje gracza B to wtedy dzieje się automatycznie, ale jeżeli gracz A wyzwie na DUEL gracza B (np. o jakiś tam przedmiot) wtedy wszystko dzieje się manualnie. Również możecie dodać walki turowe (np. ja wstaje rano i atakuje gracza A który zaś odpowiada atakiem o 15.) Jest wiele możliwości które możecie dodać do swojej gry. Im więcej tym lepiej. Ponieważ wtedy dajecie kilka możliwości.


Przepraszam z góry za chaos w mojej wypowiedzi, ale jestem już troszeczkę zmęczony.

PS Chętnie sobie poklikam w wolnych chwilach.

Zobaczę co da się zrobić. Na pewno pojedynki NIE BĘDĄ dostępne w Beta, które niebawem powinienem udostępnić wybranym osobom - także polecam udzielanie się w wątku.

Cześć, w ramach zachęty opublikowana została oficjalna strona gry. Chętnie wysłucham Waszych opinii co do ewentualnych poprawek. :-)

http://ehogwart.pl/

Zauważyłem, że główne logo nie działa, nie wiem czy to tylko u mnie. Poza tym strona czytelna i wygląda zachęcająco.

Możesz rozwinąć - "nie działa"?

Po kliknięciu nic się nie dzieje o to mu chodzi.

Niestety, wszystkie przyciski są aktualnie wyłączone, ale obiecuję coś z tym zrobić. :-)

Tak na oko, jeśli ta gra zrobi się popularna, to WB będzie ją musiał zestrzelić C&D, bo tak stanowią dzisiejsze prawa o IP.

Mam już doświadczenie w tych sprawach i uwierz, że bez jakiegokolwiek kontaktu z oddziałem niczego bym się nie podejmował. Na szczęście, gry przeglądarkowe są postrzegane trochę inaczej niż gry na desktopy. :-)

Niedziałające przyciski to inna sprawa, po prostu nie wyświetla mi się główne logo.