Ekipa do FlyFF`a

Myślę tak o ok. 5 osobach, choć jeśli będzie nas więcej to też dobrze, im więcej tym lepiej, wam pozostawaim wybór servera, ja dostosuję się do was... ^^

Jeśli zmienili ją na tyle że nie będzie mnie bolała głowa od patrzenia to mogę grać . Tylko średnio ze mną z komunikacją bo mikrofon "wpadł" do zupy no i narazie nie kupuje nowego.I od razu mówię że jestem całkiem zielony jeśli chodzi o grę , klasy itp.

Też bym się pisał, ale jak kolega wyżej w tej grze jestem zielony.:)

Ok, ale przydałby się ktoś rozgarnięty, ponieważ znam podstawy gry, a co do zarabiania kasy, no z tym będzie problem...

hmm dlatego że wychodzi Gold FlyFF ??? Ja bym mogl zagrac, instalke sie pobiera normalnie ze strony ?

Tak, pobierasz downloadera, i sciagasz, a takie pytanie jestes doswiadczonym graczem we FlyFF?

Ja jestem doświadczonym graczem FlyFF. Mógłbym co nieco z wami pograć :)

Jak coś to serwer Kargo.

A i właśnie.. trochę lipna liczba graczy :P Bo najlepszy exp jest jak w teamie jest 8 graczy z tym, że nie expią razem tylko dwójkami osobno :)

Ja bym w to gral 1 raz . Jak będziecie grać na 100% i na jakim serwie to z wami pogram

To był pierwszy MMORPG, który wciągnął mnie na kilka lat :)

Unknow, ok to gramy na Kargo jaki masz Nick, i o której godzinie będziesz grał to się spotkamy w grze?

Ja też mógłbym zagrać, grałem kiedyś ale tylko do 30 lvl

Ok, ja już gram, Nick: Smyrni - server Kargo

Mam 5 Lv, i chyba poczekam aż ktoś już zacznie grać ^^

spoko jak coś zasysam teraz , może mi sie wlaczy bo kiedys nie chcialo dzialac ;p . dam znac jak cos

Ja bym chętnie zagrał, ale jak tam wygląda populacja? Kiedyś jak grałem było bardzo dużo osób, ale to było kilka ładnych lat temu. Co do gry to jestem średnio ogranięty na globcu 70+ na privach 120+ niektóre klasy znam bardzo dobrze inne praktycznie wcale, nie wiem co się pozmieniało, musiałbym to ogarnąć, ale proszę o odpowiedź na temat populacji. Dzięki.