eSport

Witam, mógłby mi ktoś tutaj sporządzić listę gier, które należą do kategorii eSport? Oraz napisać, która gra jest w miarę nowa, mój komputer nie jest za dobry, uciągnie to jakąś taką grę? Sprzęt: AMD Athlon II X2 250 Processor, 2,0GB RAM, ATI Radeon HD 4200.

Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

Zly dzial, ziomek. Przenosze.

Nie wiedziałem, dzięki.

Starcraft 2 , CS , LoL , Dota 2 , może jeszcze World of Tanks . To chyba tyle z tych ważniejszych i najpopularniejszych :) Ogólnie polecam http://www.esl.eu/pl/ jeżeli szukasz rozgrywek e-sportowych.

Starcraft 2 poszedłby na moim sprzęcie? Przepraszam jak głupie pytanie, ale nie znam się za bardzo.

Spokojnie twoj komp spelna wymagania zalecane (czyli te na komfortowa gre ) . Jednak odrazu musze ci napisać, że sc2 jest najtrudniejszą grą do ogarnięcia z całej tej listy . Trzeba naprawdę mieć dobrego "skilla" i poświęcić mnóstwo czasu .

Wymagania zalecane:

PC:

  • System: Windows Vista/Windows 7
  • Procesor: Dual Core 2.4Ghz
  • RAM: 2 GB
  • Grafika: 512 MB NVIDIA GeForce 8800 GTX lub ATI Radeon HD 3870 i lepsze

Poza tym, że w multi gra się na minimalnych, to i tak powiem Ci szczerze, że mógłbyś mieć problemy z FPSami, zwłaszcza przy endgameowych starciach. Nie wiem jak tam LoL ale wydaje mi się, że na min, spokojnie mógłbyś coś tam pograć.

@UP Zalecane zalecanymi, jednak mając je wyjdzie z siebie jak będzie mu zamulać podczas multi. Sam miałem troche lepszy sprzęt od niego, około 4GB ramu itd. i potrafiło przydusić StarCrafta, co w multi jest niedopuszczalne. Chyba bym się pociął jakby całą armie miało zeżreć przez głupie przymulenie.

W LoL'a grałem, na minimalnych nie było żadnych problemów. Lecz mam taki problem, czuje że w tym komputerze coś siedzi, tak jakby coś go spowalniało, nie chodzi tak jak powinien. Wiecie co może być tego przyczyną?

może jakieś licho siedzi:P przeskanuj programem anty wirusowym, przeczyść ( np ccleaner ), przedmuchaj powinno pomóc.