FORUMOWA GRA: WILKOŁAKI
Otóż mam taki pomysł na minigierkę forumową: o co dokładnie chodzi?
Otóż jest sobie wioska graczy/forumowiczów, myk jest taki, że część mieszkańców to wilkołaki też gracze/forumowicze.
Wieśniacy próbując pozbyć się wilkołaków wybierają CODZIENNIE (do 22:00) w demokratycznym głosowaniu osobę (tutaj na forum w temacie gry), którą spalą na stosie (nie muszę dodawać, że spalą ją dlatego, że podejrzewają ją o bycie wilkołakiem).
UPDATE: W przypadku, gdy kilka osób ma tyle samo głosów (najwięcej) to spalani są wszyscy wytypowani jednej nocy.
UPDATE3: Po śmierci na stosie Mistrz gry ujawnia kim była istota spalona
Wilkołaki też nie próżnują i codziennie wybierają razem kogo mordują (wysyłają PW do mnie, jak już ustalą między sobą kogo mordują): tymczasowego mistrza gry). Jest jeszcze trzeci bohater jasnowidz, który może raz na 3 dni sprawdzić osobę (pisze do mnie nick, a ja odpowiadam czy to wieśniak czy wilkołak) - jasnowidz może, a nawet powinien podać tą informację w temacie gry (UPDATE4: wszyscy gracze mogą porozumiewać się w sprawach gry za pomocą PW).
Wszelkie spekulacje i przede wszystkim codziennie głosowanie będzie prowadzone w temacie gry. (nie tym ten służy tylko do rekrutacji graczy)
UPDATE2: Martwi głosu nie mają, czyli nie udzielają się w temacie gry po wirtualnej śmierci.
Finał jest prosty kto przeżyje - wilkołaki, czy wieśniacy ten wygrywa.
O ile będą w ogóle chętni do zabawy,to informuję, że role kto kim będzie rozdzielę losowo (jednak zadbamy o balans żeby szanse był wyrównane) i wyślę każdemu na PW.
Tak więc ktoś chętny? Piszcie w temacie. Jakby dobrze poszło to byśmy startowali jutro. :]
LISTA GRACZY:
1. Ilrealus
2. MaKuPL
3. Azrael
4. RaVeN
5. facos14
6. Blaanid
7. ISmokeBleezys
8. Grotesk
9. Dzz
10.PlainLazy
11. Koyiro
12. Dixell
13. Sokyre
14. Piolczu
15. Yamakazu
Pomysły na 2 sezon20-25 graczyNowe klasy:Ludzie:- 1 Paladyn: raz na dzień może dać dowolnej osobie (też sobie) ochronę przed atakiem wilkołaków, jeżeli wilkołaki zaatakują tego dnia ochranniany cel, to ich atak nie przynosi skutku- 1 Szaman: raz na trzy tury szaman może rzucić klątwę śmierci - jeżli trafi na innego człowieka zarówno szaman jak i ofiara umierają - jeżeli trafi na wilkołaka to umiera tylko wilkołak- 1 Ksiądz: raz na 10 tur może wsksrzesić wybraną osobę (rzut K12)1 - niepowodzenie - ksiądz podczas rytułału ginie2 - niepowodzenie - ksiądz podczas rytułału wyjawia wszystkim swoją klasę3 - niepowodzenie4-11 sukces12 - sukces + błogosławieństwo - w tej turze ksiądz nie może być zamordowany przez wilkołaki (działa tak jak umiejętność paladyna, ale jednorazowo)- 2 Wojowników: specjalną umiejętnością wojownika jest możliwość obronienia samego siebie przed atakiem wilkołaka. Jest to umiejętność pasywna, żołdak jest zawsze przygotowany na walkę.Jeżeli wojownik jest celem ataku wilkołaków to MG wykonuje rzut kostką K12 (dwunastościenną) w zależności od wyniku rzutu losowego:Walka ze zwykłym atakiem wilkołaków:1-6 śmierć wojownika7-9 nikt nie ginie10-12 śmierć wilkołaka (Rzut losowy MG, który wilkołak z atakującej watachy umiera)W przypadku próby przemienienia wojownika w wilkołaka przez Siwece zarazy:1-3 -przemiana wojownika w wilkołaka4-6 -śmierć wojownika7-12 śmierć Siewcy W przypadku walki z egzektutorem w trybie Furii:1-10 śmierć wojownika11-12 śmierć Egzekutora (tego który był w trybie Furii jeżeli jest więcej niż 1)Neutralni:- Nieumarły: jeżeli zostanie zaatakowany przez wilkołaki lub wybrany do spalenia na stosie to ujawnia swoją naturę - nieśmiertelność. Mieszkańcy wioski mogą go wykluczyć z głosowań, ale nie muszą tego robić - nieumarły może pomagać zarówno jednej jak i drugiej stronie - to po której stronie stanie zależy tylko od gracza. Jednak jest to postać neutralna, więc jeżeli np. zostaną żywe same wilkołaki i nieumarły to grę wygrywają wilkołaki.Wilkołaki:- 1 Siewca zarazy: raz na 10 tur jest w stanie przemienić dowolnego człowieka w wilkołaka, -> ZASADZA RZĄDZY KRWI -> Aby siewca zarazy był w stanie kogoś przemienić to musi uczestniczyć w minimum trzech udanych mordach (spalenie na stosie, nie jest mordem)Po udanej przemianie Siewca zarazy traci 3 udane morderstwa z konta i jest zmuszony, ponownie zebrać krwawe żniwo (również 3 mordy) przed zarażeniem kolejnego człowiekaprzemienia wieśniak : zwykł wilkołakjasnowidz,ksiądz : zmiennokształtny mistrzpaladyn, szaman, wojownik : egzekutor- 1 Zmiennokształny mistrz: Jeżeli jest prześwietlany przez jasnowidza, sam wybira co jasnowidz zobaczy - może udawać dowolną ludzką istotę: wieśniaka/szamana/paladyna/księdza - nawet podczas śmierci nie ujawnia swojej prawdziwej natury ! - więc może zostać omyłkowo wskrzeszony przez księdza.- 1 Ezgekutor: Furia (Deklaruje użycie tej umiejetnosci przed 22:00) Raz na trzy dni może wykonać atak (razem z watachą wilkołaków), który ignoruje obronę Paladyn'a a nawet nieśmiertelność Nieumarłego. Większe szanse w walce z wojownikiem (tylko podczas aktywnej Furii)