Guild wars 2 ( filmik z poradami )

Witajcie ! Chciał bym pokazać wam mój pierwszy oczywiście strasznie amatorski filmik z gry ;)

Nie chce nagrywać jak gram tylko od czasu do czasu mam ochotę nagrać jakiś swój wymysł.

Jako, że teraz napłynie wielu graczy do gry bo jest darmowy czas to chciał bym jakoś chociaż część z nich zatrzymać w grze na dłużej :D

W następnym filmiku postaram się pokazać coś ciekawszego ;) i postaram się by filmik wyglądał lepiej i ciekawiej wam się oglądał.

Pozdrawiam i zapraszam ! i nie musicie tego komentować !! po prostu chciał bym się pochwalić :D ale oczywiścię pozytywne komentarze są mile widziane.

Ps... oczywiście wszystko co jest na tym kanale jest robione dla przyjemnosci dla zabicia wolnego czasu i czasem na proźbe innych osób.

http://www.youtube.com/watch?v=2indEsAub84&list=PLXZqO-LUTbJr3UQb55wRYu3Z8ysAaUec5&index=1

A TUTAJ KOLEJNY PORADNICZEK DLA ZIELONYCH ! ZAPRASZAM ! I MÓWCIE CO SĄDZICIE :)

http://www.youtube.com/watch?v=fFKvU8XLiRA&feature=c4-overview&list=UUfO-84lKbgk4-H3NYBapp_g

Fajny poradniczek pogralbym gdybym mial GW 2 ;P

Sub!

Dzieki za suby i zapraszam :)

DayZcampeR to czas zakupic owa gre :D

Wagon, na jakich detalach grasz w GW ?

Przyjemnie mi się oglądało, masz miły głos, gadałeś na temat, wiedziałeś o czym mówisz, ogólnie mi się podobało. Jak nie trawię tej gry, to teraz aż mam ochotę zagrać :D

Filmik OK, dla początkujących.

Natomiast ja czuje że czas wracać do gry... jakoś tak nabrała mnie chęć na grę.

Mój nekro czeka... ;d

Fajna sprawa! Dobrze się tego słuchało. Sprawiłeś, że dostałem motywację do zrobienia własnego filmiku :)

"Wiele osób mówi, że nie ma grindu" - zgadzam się z Tobą takie było ZAŁOŻENIE Aetu, jednak tutuaj JEST grind!

Świetny poradnik :] Tak jak każdy powiedział masz świetny głos do robienia takich filmików :] Miło się słuchało i leci subik :]

PS. Dobra muzyka w tle :]

Dzięki ^^.

Na pewno się przyda gdy kupię GW2(na razie grałem tylko na trialu).

Masz zamiar w przyszłości zrobić jakieś poradniki dotyczące klas?

Mam zamiar i na pewno zrobie :D

Jeżeli można "zamawiać" :P, miło by było gdybyś przedstawił jako tako Mesmera, z podstawowym buildem pve-solo, pvp-instancje i oczywiście pvp. Zależy mi np. na wyjaśnieniu dlaczego akurat conditiony są bezużyteczne, mimo iż na przykład gra nas zachęca do ich używania przy konkretnych broniach.

Oczywiście nie musi być to nic szczegółowego, byle tylko początkujący już w swoich pierwszych krokach wiedzieli z czym mniej więcej się "to je", poradniki pisane zazwyczaj są już dla lv 80, a wiadomo że trudno jest się przestawić i nagle być królem dps'u w party gdy przez całą grę, grało się zupełnie inaczej niż wymaga tego party.

Dzięki, za uwagę ^^.

Pozwól, że wyjaśnię dlaczego tak to wygląda.

Build PvE - Solo, rozumiem jako Open World PvE tak ? Tutaj wszystko jedno jak grasz, nikogo to nie obchodzi tak właściwie a bossy bije się na zergi.

Co do buildów spvp/wvw jest ich na prawdę sporo, za sPvP najlepiej rozglądać się tu http://intothemists.com/guides/ znajdziesz tu wiele fajnych buildów.

Natomiast na Dungeony/Fractale polecam ten, świetny build:

MeZmer PvE/Fractal (Phantasm/Power) buildhttp://gw2skills.net/editor/?fgAQRAsd8cl0zqqHQTqGa9IxpHMv5LnUBVX6Bu5duB-jwxAYLBRSUgoCgJvioxWcLiGruGT5SEVLEgoJA-eWYBÓR BRONImain handSword "auto atak" sworda nie dość, że nakłada voulnerability na cel to jeszcze trzeci z ataków ściąga z targetu jeden boon - jeżeli mamy klony, używają one tego samego auto ataku w walkach gdzie jest dużo boonów są nieocenione.Blurred Frenzy używam TYLKO defensywnie, jeżeli nie chcę marnować dodge by zmigrować obrażenia - genialny atak.Illusionary Leap gap closer + combo finisher leap (x2) + klon + immobilizer - piękny skill, po prostu piękny użyty dobrze na combo fieldzie (water=heal, ethereal=tarcza dla Ciebie i klona)Sigil na swordzie sprawi, że będziemy mieli stały dostęp do 3 stacków mighta podczas rotacji offhanda.off handFocusTemporal CurtainZastosowania- cripple dla goniących nas mobów- push/pull dla goniących mobów albo by przestawić moby czy bossa w jedno miejsce (najlepiej pod ścianę wtedy warek z GS"3" może ładny dmg kręcić albo conjurowany sword elka)- postawić ją pod nogami Wardena dla czyszczenia kondycji (kurtyna to combo field light, waren to finisher whirl razem dają cleansing bolty)- projectile blocker, jeśli używamy jej jako blockera kurtynę należy ustawić pod swoimi nogami, a nie pod bossem - gdyż w wielu przypadkach bossy strzelają z nad kurtyny, która nie jest tak wysoka jak ściana Guardiana.Phantasmal WardenDzięki traitowi Warden's Feedback można w nim stać a bańka którą tworzy odbija wszystkie projectile - nieoceniony na harpiach minus tego phantasma to walki mobilne w których lepiej użyć sworda.PistolPhantasmal Duelist świetny phantasm, trzyma się na odległość, robi dobry damage, można ustawić kurtynę z focusa za plecami, dodatkowo ustawić się na linii jego strzałów dzięki czemu ściąga także kondycje.Magic Bullet zawsze jakiś dodatkowy cc Sword sword wybieram zamiast Focusa jeżeli walka jest bardzo mobilna gdyż Warden wiele tu nie zdziała.Illusionary Riposte Block! Kolejny migrator obrażeń, alternatywnie można użyć daze z Counter Blade by w linii prostej przerwać jakiś atak.Phantasmal Swordsman atakuje 3 sekundy częściej niż inne Phantasmy (co 4 sekundy, nie co 7) i robi całkiem dobry damage (w moim wypadku około 4,5k+ jeszcze nie mam całej biżu) posiada podczas ataku finisher leap, czyli stawiając pole etheralowe dajemy jemu dodatkową ochronę.POZOSTAŁY ARSENAŁ BRONIGreatsword najsałbsza broń w PvE w buildzie gdzie nie shatterujemy względem obrażeń (w sprzęcie full berserkera ~1700-2500 w 2 sekundy auto atakiem na max (1200) range - im bliżej tym słabiej - gdzie sword robi około 3,5-4k w 2 sekundy i nakłada voulnerability, tak samo klony), broń bardzo sytuacyjna. Używam tylko jeżeli trzeba iść na chwilę range w takich walkach jak ostatni boss na dredge albo fire elemental shaman (po rozwaleniu kamiennej ochrony lepiej przy nim nie stać ^^) czy Lupicus przy którym też czasem trzeba iść range (mało kto potrafi go robić melee, wystarczy mały błąd, lag, zwiech, delay i gryziemy glebę) albo do kontroli trashu np podczas podpalania ognia na lodowym fractalu, iBerseker robi ładnego cripple oraz iWave do kontroli/przerywania skilli.Scepter nadaje się chyba tylko do shatter buildów i bardzo specyficznych bossów (np na lodowym fractalu ostatni boss jeżeli nawrzucamy jemu dużo confuzji a ten teleportuje się na "balkon" zrzucając lodowe kamienie za każdy zrzucony kamień konfuzja traktuje jako skill) chyba lepsza alternatywa do walki gdzie trzeba iść range niż Greatsword, bo można mieć fajnego off handa - przynajmniej idzie mocniej i częściej shatterować, jest block/blind i trochę konfuzji jeżeli wiemy kiedy użyć.Zdecydowanie najlepsza broń do buildów kondycyjnych z traitami gdzie za zabicie klona przeciwnik dostaje cripple+losową kondycję. Scepter pazurki pokazuje w PvP/WvW - tam jest to epicką bronią Torch broń zdecydowanie do buildów kondycyjnych oraz pvp/wvw w pve nie ma z niej żadnego użytku (jedynie przy skipowaniu mobów te extra 3s steltha).Staff pvp/wvw kondi/support/shatter build. Nadaje się do trollowania ludzi na Arah rzucając im pod nogi Chaos Storm ludzie panikują i robią dodge/uciekają bo myślą, że pullneli Illuzjonistę haha!WYBÓR UTILITYWiększość runów domyślnie biegam Feedback Signet of Inspiration oraz Null Field reszta jest bardzo sytuacyjna.Feedback jest rewelacyjnym projectile blockerem, można odbić bossowi/mobowi w mordę całkiem spory dmg (odbicie AoE Lupicusa maluje uśmiech na twarzy) jest także etherealowym polem, którego można wykorzystać do zaoptrzenia siebie oraz klonów (sword 3) czy phantasmów (sword 5) Chaos Armor.Signet of Inspiration też jest niestety sytuacyjny. W przypadku gdy drużyna nie uzbraja siebie w Might czy Furię, albo nie można nic ukraść mobowi czy bossowi nie biorę tego utility. Jednak jeżeli są warriorzy czy guardiani, elementaliści zaopatryjący drużynę przynajmniej z 10-12 stacków mighta użycie sygnetu spowoduje skopiowania wszystkich boonów i cała drużyna (poza mesmerem ;( ) otrzymuje 20+ stacków mighta podwojony czas furii i całej reszty boonów.Galaretce (Jellyfish 25 stacków mighta!) czy innym przeciwnikom jeżeli można coś ukraść Arcane Thievery i rozdać drużynie Signet of Inspiration.Minusem są drużyny gdzie część biega melee część range i Ci range nie otrzymują żadnych boonów z syngetu.Null Field Czyści kondycje sojuszników, boony przeciwników, combo field ethereal jak Feedback - no brainer.Z innych utility lubię Mantrę of Concentration zapewnia break stuna i 2s stability - dobre na harpie gdy nie mamy czym odbić projectile czy walki w których występuje niebezpieczny knockdown. Blink na skipowanie albo kolejny stun breaker. Illusion of Life na trudne walki jakby ktoś padł w niewygodnym miejscu może uciec na bok. Mirror Images dla kopiowania chaina Sworda "1" w walkach gdzie boss mocno się boonuje ich trzeci atak zdejmuje jednego boona.

Co do kondycji, kondycje są nieefektywne TYLKO w środowisku PvE (z naciskiem na Dungeony/Fractale), w sPvP/WvW sprawiają się bardzo dobrze i śmiało można na nich grać.

Dlaczego w PvE kondycje są tak do bani ? (a właściwie głównie na dungach/fractalach) przez limity.

- Tylko 25 stacków bleeda na jeden target, od WSZYSTKICh graczy. To mało, za mało.

- Bleed posiada "sloty", jest ich 25. Jeżeli Gracz A zajmie 3, gracz B zajmie 5 gracz C zajmie 7 to Tobie zostaje tylko 10 - a jeszcze mamy jednego gracza... do tego jeżeli oni nie mają sporego condition damage, ich kondycje tickują słabo a Ty nie masz pola do popisu i Twoje obrażenia są słabe.

- Przedmioty martwe, takie jak Burrowy (Ascalon Catacombs - wystarczy iść raz z grupą full condi... bardzo smutne przeżycie), które trzeba bić na czas - im więcej POWER tym szybciej padają, kondycje w ogóle nie są narzucane na przedmioty martwe. Burrowy, Drzwi, Armatki, Wieżyczki itp. Znowu nie robisz obrażeń.

- Mesmerzy mają słaby dostęp do kondycji, bleed tylko od phantasmów takich jak Duelist oraz Warden, nie ma dostępu do poisona, burn jest losowy, voulnerability nie zadaje obrażeń ani nie zwiększa obrażeń kondycji, gdyż kondycje same w sobie omijają 100% pancerza.

- Konfuzja jest najgorszą i najsłabszą kondycją w pve, moby biją za wolno, po prostu za wolno nie to co gracze w pvp.

Nawet gdyby czysto teoretycznie Twój mesmer mając 1600 condi damage potrafił utrzymać na przeciwniku przez 10 sekund 25 stacków bleeda, burn oraz poison - zrobiłby przez ten czas 40.430 przez 10 sekund z samych kondycji. Przez 10 sekund... Dla porównania auto atackiem ze sworda na berserkerowym sprzęcie robię około 5k-7k w 3 sekundy AOE, Warden potrafi dojść do 15k jeżeli cel dostanie wszystkie jego obrażenia, Duelist około 7k-10k oraz mój ulubiony Swordsman doskakujący z krytami za około 7k. Swordsman w porównaniu do reszty Phantasmów atakuje co 4 sekundy a nie co 7.

Nie mówiąc już, że Warrior 40k robi jednym skillem w ciągu około 5-6 sekund.

Wagon, na jakich detalach grasz w GW ?

Siemano ! Jeżeli chodzi o detale to tak na co dzień gram na średnich :), ale do filmiku zapomniałem niektórych elementów obniżyć i wyszło jak wyszło.

Nie za kozacka maszyna + frabs + nie takie detale = w moim przypadku lekka przycinka :(, ale już mam inny program i postaram sie by to lepiej wyglądało.

Dlatego tez w najbliższym czasie nie planuje robić jakiś takich dłuższych klipów z gw typu zagrajmy w :D itd :D bo po prostu obraz nie bedzie jakis mega.

Ograniczam sie jak narazie do mniejszych rzeczy, a z czasem zobaczmy jak to będzie :)

Uuu...Quam, widzę, że dużo wiesz :> Możesz zrobić też taki mini poradnik dla Thiefa, bo nie daje rady nim grać. Co chwilę padam i się podnoszę. Mam dopiero 12 lvl, ale doprowadza mnie to do szału już teraz.

Ja ma dniach zrobie poradnik na YT taki dla graczy początkujących i tych już bardziej wtajemniczonych dla thiefa :) i od razu mówię, że stworze poradnik tego typu do każdej klasy postaci ;P.

Ja sam gram thiefem dużo więc ogarniam go i to bardzo dobrze :) to mam nadzieje, że zainteresujesz sie owym tworem :D

Raczej, nie inaczej :D Nie mogę się doczekać!

Uuu...Quam, widzę, że dużo wiesz :> Możesz zrobić też taki mini poradnik dla Thiefa, bo nie daje rady nim grać. Co chwilę padam i się podnoszę. Mam dopiero 12 lvl, ale doprowadza mnie to do szału już teraz.

Przyznam, że dla mnie Thief to była najtrudniejsza postać do ogarnięcia zacząłem od Mesmera, później Warrior, Necro, Inżynier, Guardian ale jak stworzyłem Thiefa to myslałem, że rozwalę klawiaturę. Gra Thiefem jest trudna jak cholera, ale jak ogarniesz tę klasę to jesteś "prawie" nieśmiertelny.

Thiefem trzeba grać ostrożnie i nie pchać się w dagger jako main handowa broń na dzień dobry, lepiej zacząć od Sword/Dagger albo Sword/Pistol + Shortbow.

Moje początki też nie były świetliste, trzy albo cztery razy podchodziłem do Thiefa i kasowałem postać około 30-40 lvlu ale zawsze wracałem bo chciałem opanować tę klasę i w ten sposób Thief został moim mainem. Gram na nim z czymś takim. Podczas lvlowania pierwszym drzewko od którego polecam zacząć jest Acrobatics, a jeżeli nie zmaksować to przynajmniej włożyć te 15 punktów.

"Mój"* Build*- Build, który stworzyłem dla swoich potrzeb grania Thiefem, na pewno ktoś już gdzieś podobny stworzył, tutaj nie ma milionów opcji w końcu niektóre rzeczy się powtarzają.Build jest przeznaczony pod PvE, w PvP używam całkowicie innego buildu.http://en.gw2skills....6aMlLRUtMA6TA-eStatystykiPower: 2300+ (niecałe 2500 z Assasin's Signet)Crit Chance: 66% (75.19% z Signet of Agility, 78,52% z 25 stackami Sigil of Precision, 82.33% w przypadku obu czynników)Crit Damage 95% (105% z bonusem z jedzenia)HP: 16.000+Armor: 2300+Boon Duration: 25%TraityExecutioner poniżej 50% hp przeciwnika zadajemy dodatkowe 20% obrażeń.Practiced Tolerance 5% z precyzji wędruje do HPSide Strike podnosi szanse na kryt od tyłu/boku o kolejne 7%, można się tutaj jednak pokusić o Furious Retaliation gdzie dostajemy 12,5 sekundy Furii co daje nam kolejne 20% szansy na kryt, wybór zależy od osobistych upodobań.Keen Observer dodatkowe 5% szansy na kryt gdy nasze hp jest powyżej 90%Opportunist 20% szansy na odnowienie 1 punktu inicjatywy podczas krytyka (1 sekundowy wewnętrzny cooldown)First Strikes 10% więcej obrażeń gdy mamy powyżej 6 punktów inicjatywy.Last Refuge automatyczne użycie Blinding Powder gdy nasze hp zejdzie poniżej 25% (90s wewnętrznego cooldownu)Master of Deception Skille z rodziny Deception posiadają 20% mniejszy cooldownMeld with Shadows czas trwania stealth wydłużone o 1 sekundęExpeditious Dodger 2 sekundy swiftnessa po użyciu dodgeFeline Grace dodge zwraca nam część użytego endurance (3x dodge)Fluid Strikes zwiększa obrażenia gdy nasz endurance nie jest pełny o 10%Vigorous Recovery po użyciu healing skilla dostajemy 10 sekund vigoruQuick Recovery 2 punkty inicjatywy co 10 sekundPlusyNa pewno nie wykręcimy takiego dmg jak full zerker Thief, ale na pewno też nie umrzemy tak szybko. Build posiada niesamowite zdolności do przeżycia przy zadawaniu całkiem sprtych obrażeń. Chainem z auto ataku bez boonów i voulnerability na przeciwniku zadajemy około 7k obrażeń AoE, natomiast z boonami oraz zmniejszonym pancerzem wroga zauważyłem nawet wzrost do 11-12kBardzo duża kontrola przeciwników przy użyciu Blind. Some Screen daje 7 sekund blinda (co 1 sekundę) a Black Powder 4 sekundy (co sekundę) maksymalnie można moba trzymać z Blindzie jakieś... 22 sekundy, potem trzeba chwilkę poczekać na coodown inicjatywy i smoke screena.Some Screen daje także 7 sekundową obronę przed projectilami.Shadow Refuge biorę raczej zawsze jako narzędzie do ukrycia i podniesienia towarzyszy, lub przejscie przez niewygodne moby, których nie chce nam się trzaskać...Shadow Return pojawia się po użyciu Infiltrator's Strike na mieczu i jest niesamowitym narzędziem do ściągania uporczywych mocnych kondycji takich jak Burn przy okazji jest też stun breakerem! (już nie )Shadowstep biorę w razie draki, jego Shadow Return ściąga aż 3 kondycje i pozwala przemieszczać się po odległości 1200, jest nieoceniony przy walkach na wielkim polu, ale też służy do szybkiej ewakuacji z miejsca zagrożenia czy szybkiego dostania się do sojusznika w Downstate czy tarczy na Maw, pomysłów na niego jest wiele.Mamy też dostęp do ogromnej ilości Evade, Dodge, Vigoru (więcej dodge), jako Heal kożystam z Withdraw co daje mi dodatkową ucieczkę z miejsca zagrożenia, usuwanie takich stanów jak chill, immobilize, cripple (do innych kondycji mam Infiltrator's Strike z sworda), w razie draki zamiast Shadowstep biorę Roll for Initiative oraz Assasin's Signet regenerujący cały endurance oraz częsty dostęp do Vigoru z Withdraw. Disabling Shot także daje 3/4 sekundy evade i można go użyć kilka razy pod rząd zatem arsenał evadów jest całkiem spory.Dla kontroli są także 2 stuny Pistol Whip i Head Shot, ten pierwszy daje także evade podczas machania mieczem mimo, iż nie jest o nim wzmianka w opisie skilla to zauważyłem pojawiający się napis "evade" niejednokrotnie.Build w zależności od potrzeb można modyfikować do woli...0-30-20-20-0 lub 0-30-15-25-0 jeżeli ktoś czuje potrzebę dołożenia 5 punktów dla kolejnego traitu bardzo proszę.Dostępne modyfikatory obrażeń i krytaFirst Strikes 10% (przy inicjatywie 6+)Fluid Strikes 10% (przy niepełnym pasku endurance)Potion 10% (przeciwko danemu typowi przeciwnika)Executioner 20% przy przeciwniku poniżej 50% hpSigil przeciwko danemu typowi wroga 10%6x Superior Rune of Eagle* 5% przy przeciwniku poniżej 50% hp.Razem do 65% większe obrażenia na przeciwniku poniżej 50% hp, a do 45% powyżej 50%*- przy zmianie run na Eagle zyskujemy precyzje z 66% na 70% tracimy natomiast 120 power i 4% crit damage, a co najważniejsze runy są drogie jak diabli Keen Observer +5% kryta przy HP gracza powyżej 90%Side Strike +7% podczas ataków od boku bądź od tyłu wroga.Co daje do 72% kryta bez jedzenia/utility, a 90% z jedzeniem/utility skoncentrowanym na precyzję, Signetem of Agility i 25 stackami Sigil of Precision + Fury 100% (dokładnie 110% ale 100% samo w sobie jest zawsze krytem) szansy na kryt.

Co do sprzętu, obecnie zmieniłem Soldiera na Valkyrie dla większego kryta, może kiedyś zmienię na full Berserkera, ale jeszcze nie teraz.

Tu masz kilka filmików z mojej gry Thiefem na fractalach - niski 10 lvl, nagrane tak do picu można powiedzieć http://www.youtube.c...ser/thequam1985 (to są jednak wczesne filmiki, od tego czasu bardziej ogarnąłem Thiefa i nauczyłem się nim wiele nowych sztuczek)

Filmik z Lupicusem - było to moje pierwsze podejście Thiefem (z pugiem) i grałem tam bardzo dystansowo, bardzo ostrożnie, starałem się wybadać walkę - dodatkowo podczas nagrywania mocno spadłu fpsy i miałem zbyt wielki delay na skillach.

Mesmerzy mają słaby dostęp do kondycji, bleed tylko od phantasmów takich jak Duelist oraz Warden, nie ma dostępu do poisona, burn jest losowy, voulnerability nie zadaje obrażeń ani nie zwiększa obrażeń kondycji, gdyż kondycje same w sobie omijają 100% pancerza.

Co do bleeda, to nie do końca prawda. Połączenie traitów Phantasmal Fury i Sharper Images znacznie zwiększa nam ilość nakładanego bleeda. Poison jest bardziej losowy niż burning, tylko Chaos Storm. Burning nie jest do końca losowy - Prestige.

Co do bleeda, to nie do końca prawda. Połączenie traitów Phantasmal Fury i Sharper Images znacznie zwiększa nam ilość nakładanego bleeda. Poison jest bardziej losowy niż burning, tylko Chaos Storm. Burning nie jest do końca losowy - Prestige.

Wziąłem pod uwagę pewną rzecz - mianowicie czas życia Phantasmów i Iluzji w środkowisku dungów/fractali - w sporej większości giną wszystkie od byle pierdnięcia bossów i zwykłych mobów. Sam mam mesa, którego phantasmy mają po 86%+ szansy na kryt, sam używam obu wymienionych traitów bleed wchodzi w niezłych ilościach, ale to i tak za mało, zdecydowanie za mało, traktuje ten dmg jako dodatek.

Dwa jeżeli grasz na Staff / Scepter+Torch (bo to w końcu bronie kondycyjne) to po co Ci Phantasmal Fury i Sharper Images ? Przecież wtedy nie masz dostępu do takich phantasmów jak Duelist czy Warden które stackują najwięcej bleedów.

Żeby kondycje robiły maksymalny dmg w PvE muszą mieć uptime 100% walki (a przynajmniej jak najbardziej przybliżony do 100% uptime), inaczej tracisz ogromne ilości obrażeń - trzymasz mesmerem 17-20 bleeda - nie, poison - nie... burning, też nie nawet ten Prestige: 3 sekundy burna co 30 sekund ? (niech będzie co 26 sekund z zmniejszonym cd) i przy 100% condition duration masz 6 sekund burna co 26 sekund... przez te 20 sekund burna masz tylko losowego ze staffa 1, za słabo.

Żeby utrzymać 100% condition duration weźmy jedzenie + 40% duration, 30% z traitów to daje 70%, resztę trzeba uzupełnić Runami/Sigilami wtedy już nie masz 30 traitów, bo musisz dać je z linię Domination - a po co power mesmerowi na kondycjach. Żeby robić większy condition damage musiałbyś dać 20 punktów w Inspiration do Malicious Sorcery albo uzupełnić linię Illusions wtedy masz +500 condition damage, ale braknie Ci traitów na Phantasmal Fury i Sharper Images.

Zatem jak byś nie kombinował nie wyjdziesz na swoje, albo damage, albo uptime - nie ma szans na to i to jednocześnie a to jest bardzo źle (chyba, że na siłę zrobisz 25-15-0-0-30) taki Necro może mieć wszystko na raz, uptime kondycji sceptera +133% w PvE ważne są oba, w pvp ważny jest TYLKO damage, ponieważ kondycje są szybko ściągane, zatem lepiej niech robią więcej dmg niż miałyby dłużej trwać.

Kondycje mesmera są zbyt losowe i tyle, nie nadają się do zadawania obrażeń w PvE kompletnie, bo Mesmer nie potrafi ich utrzymać non stop. Nekrus potrafi utrzymać sam 20-25 stacków bleeda, perma poison, burn na 8 sekund z 10 sekundowym cooldownem i 20 sekund tormenta AOE co 34 sekund cooldown, dodatkowo potrafi wszystkie kondycje na głównym celu (nawet nie swoje) rozsiać na wszystkie targety poboczne i wtedy wszystkie te kondycje robią dmg z jego conrition damage, nawet jeżeli nie są jego.