Tak to jest jak się nie czyta dokładnie... Tutaj chodzi głównie o grę w party: Sidekick
Jak ktoś nie umie angielskiego, albo chce szybkie wyjaśnienie:
Jeżeli posiadamy lvl 10 to nie jesteśmy w stanie zabić mobka na lvl 40. Jeśli będziemy w party z gościem o lvl 30, nasza "siła" wzrośnie do "siły" tego gościa o lvl'u 30, ale nic poza tym. Umiejętności, bronie itd. nie są skalowane, czyli i tak czy siak, postać o lvl 10 będzie w skalowaniu do lvl 40 słabsza, niż postać o lvl'u 20.
Działa to też w drugą stronę - jeżeli mamy wysoki lvl i idziemy bić słabsze moby, nasza siła jest odpowiednio słabsza (jeżeli mamy lvl 50, bijemy moba o lvl 5, to nasza siła jest równa lvl 8, więc wciąż jesteśmy lepsi). Tutaj nie trzeba party, chodzi o to, żeby postacie na wysokim lvl'u nie farmiły eventowych itemów na nisko-levelowych mobach i nie było runnowania dungów, jak w wow'ie. Nie jest skalowany też exp i drop.
Więc załóżmy że mamy 30lvl i idziemy na 5 lvl moby: exp żenujący, drop żenujący, żadnych questów. A teraz mając lvl 30 idziemy na moby o lvl 50: niezły exp, niezły drop, ale nie ma questów (z których jest gear). I w końcu: mając lvl 30 idziemy na moby o lvl 30: średni exp, średni drop + questy. Wszędzie poświęcamy tyle samo czasu. Naprawdę muszę pisać co się bardziej opłaca?
W World PvP nasza postać od razu ma 80 lvl, ale wciąż: nie ma wyposażenia, traitów i skilli. Czyli jest bezużyteczna.
Więc nie rozumiem, co w tym złego? Jak dla mnie to fajna sprawa.