Heroes III - Zagrajmy razem!

Doberek.

Na pewno ktoś z was grał w tą świetną grę. Wg. mnie lepsza od wszystkich tych nowszych wersji. Zawsze starsi mówili mi żebym grał Magami i zrobił wszystkie czary na Mistrzowski, ale zmieniłem zdanie i zaczynam coraz częściej grać Wojownikami ^^ Najbardziej lubię grać Twierdzą patrząc jak moje Behemoth'y zjadają każdego.

Teraz wracając do tematu, myślę że znalazło by się kilku ochotników do wspólnej gry, najlepiej tak 4vs4. Oczywiście największa mapa + podziemia. Jako że nie zagramy całej gry w jeden dzień i na pewno nie każdy będzie mógł tak długo siedzieć przed komputerem to rozplanujemy sobie całą grę.

Dawno temu grałem ze znajomymi przez Hamachi, ale teraz tak to wszystko się pozmieniało w tym programie że w tej sprawie na razie jestem zielony :P

RED TEAM:

- Picasso

-

-

-

BLUE TEAM:

-

-

-

-

Komunikator: TeamSpeak3

Pozdrawiam.

@PS: Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie.

Trzeba mieć oryginał tak wgle ;P? ja to bym pograł w IV

Nie trzeba, wystarczy kilka poprawek wgrać (do ujednolicenia gry do jednej wersji i wyrównania szans, mniej lub bardziej) i grać na spiraconej wersji. Ba, nawet lepiej na tej "spiraconej", bo są w/w poprawki [zmniejszony przyrost feniksów w Conflux, żeby daleko nie patrzeć; do tego małe zmiany w statystykach jednostek do tego samego stanu, jaki można znaleźć w dowolnej wersji językowej poza polską].

Jak widzisz tą grę? Od rana do wieczora maraton czy jak? Do tego przydałaby się wielkość mapy itp. sprawy. To dość istotne, bo szkoda zapraszać ludzi do gry jeśli po godzinie ktoś wyjdzie albo zacznie afczyć...

Jakaś gra po 1-2 godz i save(przerwa). Ja sobię nie pogram bo nie ogarniam 3, ale dzięki za odpowiedź.

Jak widzisz tą grę? Od rana do wieczora maraton czy jak? Do tego przydałaby się wielkość mapy itp. sprawy. To dość istotne, bo szkoda zapraszać ludzi do gry jeśli po godzinie ktoś wyjdzie albo zacznie afczyć...