Infinite Aion - jacyś chętni?

Są na forum jakieś osoby chętny by trochę pomłócić na Infinite Aion? Jak na razie szukamy jakiejś sensownej ekipy by razem pograć, bo w grupie zawsze gra się przyjemniej, na dziś dzień jest nas trzech: Dixell, ja i znajomy z RoM'a, z którym grałem przez jakieś pół roku. Jeśli ktoś chciałby się przyłączyć, to zapraszamy na serwer East, rasa Asmodianie, miło by było również dogadać w sprawie klas, żeby nie wyszło, że wszyscy grają tą samą ;)

W razie czego, można się deklarować w tym temacie.

Infinity Aion to jest jakis serwer prywatny? A jesli oficjalny to jesli platne to nie pogram, jesli free to zagralbym bo w Aiona nie gralem ;p

Tak, jest to serwer prywatny ;p

Gram na nim od roku. I od roku mam 9 level. Wchodzę tylko po to, by przekonać się, że nie mogę zrobić tych pieprzonych questów bez party :P

A jakie macie klasy? Ja mam shieldera, ale chętnie pogram clerem jeśli zajdzie taka potrzeba.

Gram na nim od roku. I od roku mam 9 level. Wchodzę tylko po to, by przekonać się, że nie mogę zrobić tych pieprzonych questów, bez party A jakie macie klasy? Ja mam shieldera, ale chętnie pogram clerem jeśli zajdzie taka potrzeba.

Co do Dixa, to sam jeszcze nie wiem kim gra, ja miałem SM, ale chyba będę robił melee dps'a, z trzecim chętnym dopiero dziś rozmawiałem, więc będzie postać dopiero robił, tak więc klasy to jeszcze otwarta kwestia.

Zobaczę ile naprawili od czasu gdy grałem i możliwe że zagram :)

Mam tam ponad 50kk więc jak komuś potrzeba na dobry start to piszcie na gadu.

Ja bym zagrał ale mam za słabego kompa może jak będe miał lepszego kompa to zagram.

Kurcze dlaczego ja nie mam dobrego kompa OMG :D

czemu nie eliosami mam tam gladiatora 40 lvl :)

CHolera jasna pogralbym w to naprawde.... Ale cos mnie strzela jak se pomysle ze bede musial znowu craftowac itemy, marnowac moje zyccie na gre w MMO, gnic przed kompem.... To trzeba przemyslec na powaznie :)