Jak ogarnąć build?

Witam wszystkich możecie mi pomóc jestem początkującym graczem lol'a i od pewnego czasu zastanawiam się jak ogarnąc build itemków w ogóle mi to nie wychodzi, nie wiem co budować i jaki przedmiot najlepszy.Wiem tylko, że jak mam postać pod Ad to kupuje ad tylko nie wiem co i dokładnie jak działa pomożecie ?.

Graj, graj i graj. Z czasem zaczniej pojmować mechaniki danych bohaterów i będziesz umiał sam składać buildy. Nikt, jako newb tego nie umiał, więc nie oczekuj takiej umiejętności po sobie.

No to co mam robić podstawowe buildy robić które są do chrzanu ? a na moba ciągle nie chce zaglądać .Więc nie wiem .

mobafire to gówno nie zaglądaj tam , najlepiej patrz na solimd.net i szukaj buildów i patrz jak się składa i się ucz czasami zmień coś itp

1. Jeżeli grasz ADC zazwyczaj składasz berserki+4 dmg+survi/ berserki+3dmg+2survi

2.Podstawą dla prawie każdego offtanka jest trinity. Do tego sytuacyjnie dokładasz def i magic resist. Butki obowiązkowo merce

3.Jungle zaczynasz zależnie od postaci albo z butkami, ale w zdecydowanej większosći arm+5 potków.

Napisz postać to ja podam Ci bulid i powiem co, dlaczego i po co

Wukong ale przed chwilą chyba to ogarnołem to wszystko zależy od przeciwników a butki nie muszą być akurat te co mówiłeś .

1. Jeżeli grasz ADC zazwyczaj składasz berserki+4 dmg+survi/ berserki+3dmg+2survi2.Podstawą dla prawie każdego offtanka jest trinity. Do tego sytuacyjnie dokładasz def i magic resist. Butki obowiązkowo merce3.Jungle zaczynasz zależnie od postaci albo z butkami, ale w zdecydowanej większosći arm+5 potków.Napisz postać to ja podam Ci bulid i powiem co, dlaczego i po co

2. Butki to nie tylko merce. Jeżeli w przeciwnym teamie będzie Xin, Yi, Graves, Talon, to też trzeba Merce? Oczywiste, że wtedy robisz Tabi.

3. Do tego dochodzi jeszcze Vampiric Scepter.

UP

zależy czy przeciwnik ma dobrego slowa , stuna itp bo jak tak to merce

@UP