Pomysl odblokowywania postaci dosc popularny i sprawdzony. Wlasciwie moznaby pojsc dalej i pokusic sie o odblokowywanie rowniez poszczegolnych skilli dla kazdej postaci, ktorych jak wiemy w Little Fighter 2 rowniez jest calkiem sporo Dobry VS oraz Story Mode spokojnie na poczatek powinien wystarczyc, multi to byloby juz spelnienie skrytych marzen calego oddzialu fanow tej znakomitej gry Co jest bardzo istotne to mechanika rozgrywki. Pamietam, ze wielokrotnie umiejetne sterowanie postacia pozwalalo wygrac pojedynek nawet wydawaloby sie przegrany. Palce skakaly po klawiaturze jak szalone a uzywanie umiejetnosci postaci tak wchodzilo w nawyk, ze stworzenie 6 sekundowego comba to byla kwestia formalna. Im mniej schemat bedzie odbiegal od legendendarnego LF2, tym lepiej
Pozwol, ze zadam Ci jedno, dosc bezposrednie pytanie: jak dobrym programista jestes? Tzn, czy byloby dla Ciebie mozliwe przeportowailnie oryginalnego LF2 z PC na Android (za zgoda pierwotnych autorow) ? Pytam, bo gdybys na powaznie obral sobie taki cel, to chetnie bylbym z Toba w kontakcie i kto wie, moze bylbym w stanie Ci jakas drobna pomoc ze swojej strony zaoferowac chocby tlumaczac teksty. Nie zadalbym rzecz jasna nic w zamian. Niestety nie mam zadnego doswiadczenia w programowaniu