Dzięki za pomoc. Odnośnie Archlorda - grałem hunterem około jeden dzień. Fart, jeżeli na mnie trafiłeś Modele które mi podałeś... Wiem zabrzmi to może infantylnie. Ale nie podobają mi się z wyglądu. Noo... Oprócz nokii.Widzę że masz sporo informacji na ten temat.Więc może sprecyzuję swoje poglądy.-Po pierwsze Wi-fi-Klawiatura najlepiej QWERTY, żebym mógł pisać spokojnie przyciskami, a nie pieprząc się z dotykowym ekranem-Jako że jestem muzykiem, fajnie by było gdyby miał jakieś muzyczne niuanse.-Żeby długo trzymał na baterii (a nie jak HTC TD2, który podłączony do ładowania w przypadku słuchania muzyki nie ładuje się - a wciąż traci baterie!)
Twoje wymogi nie sa wygorowane.
Po pierwsze nie bierz sie za Nokie symbian jest slabiutki.
Polecam Ci urzadzenie z Androidem, ktory jest bardzo unormowana juz platforma.
Telefon jaki Ci polece? Samsung Galaxy - Android na pokladzie, kreci filmy w HD, najnowsze WiFi w technologii n, 55 tysiecy aplikacji w markecie Android (wiekszosc za darmo), wyswietlacz SuperAmoled (energooszczedny i dodatkowo GENIALNIE reagujacy na dotyk) i bateria ktora trzyma jakies 2-3 dni, dodatkowo procesor 1Ghz, 512 ram i 4" wyswietlacz, wsparcie dla Xvid.
Sam mam Samsunga Wave ktory jest na systemie Bada (5 tys aplikacji w sklepie, sa tylko najwazniejsze gry typu NFS Shift, Gangstar itp.) Samsung Wave ma dokladnie te same bebechy co wyzej wspomniany Galaxy, co przy ekranie 3,5" cala i ta sama rozdzielczoscia co w Galaxy, skutkuje rownie szybka praca. Bateria Wave'a trzyma dluzej, jakies 3-4 dni, a dodatkowo ma lepsza obudowe (zdecydowana wiekszosc zrobiona z metalu, w tym szczotkowane aluminium, lol xd).
Osobiscie sadze ze Samsung Galaxy jest rowny, badz nawet lepszy niz Iphone 4, ktoremu brakuje podstawowych funkcji jak np. radio.
Co do wildfrajera, to ma juz swoje pinc minut za soba, slaba rozdzielczosc i srednie bebeszki, ale jesli nie wymagasz zbyt wiele..