Cześć jak wiecie mam swój kanał i mam takie pytanie jako że jestem nowym "Zagrajmerem" (którym jeszcze nie jestem xD) może moglibyście wejsć na mój kanał i ocenić mnie
link już podaje http://www.youtube.com/user/LighttStar
Cześć jak wiecie mam swój kanał i mam takie pytanie jako że jestem nowym "Zagrajmerem" (którym jeszcze nie jestem xD) może moglibyście wejsć na mój kanał i ocenić mnie
link już podaje http://www.youtube.com/user/LighttStar
Myślę, że jeżeli będziesz dalej nagrywał to naprawdę filmiki mogą być bardzo fajne
Dzięki Aeth ale z tobą nawet nie mam co marzyć żeby rywalizować
Hmmmm co prawda jestem nowy w tej branży (tzn. widz ) ale powiem, że twój filmik z Battle of Immortals całkiem nieźle wyszedł. W każdym razie lepiej niż tamte pozostałe, no życzę powodzenia przy dalszych filmikach i jeśli możesz to mów w tym temacie (lub w innym xD) o twoich nowych filmikach bo z chęcią pooglądam.
PS. co do rywalizacji z Aeth'em powiem krótko, on jest bardziej hm... doświadczony, współpracuje z tą stroną a ty masz oddzielny kanał, którego tak naprawdę nikt nie zna więc życze powodzenia.
Filmiki są całkiem fajne . Miło się ogląda. Taka rada, zmień tytuł. Nie "Gramy po raz pierwszy", bo wpisując to w wyszukiwarce YouTube, znajdzie nasze poprzednie [Ja i Aeth] filmiki
. Pozdrawiam, nagrywaj dalej, ba. Czekam na więcej ;d
Dzięki xGoodChild z rady właśnie korzystam, próbuje wymyślić jakiś chwytliwy tytuł xD
Dobra za pewną radą od kumpla (nie podam nazwy bo taka osoba może sobie tego nie życzyć xD) zmieniłem nazwę filmów na "Game Own3D" co prawda i tak mnie nie pokazuje, no ale przynajmniej się wyróżniam xD
mały edit. jednak mnie pokazuje jako pierwszego xD
hmmm takie pytanie z czego będzie kolejny filmik?
Kurdziu mundziu, wg mnie bardzo fajne filmiki Co najlepsze: gadasz to na luzie
Pozdro
Siquel nie wiem z czego będzie kolejny, niestety nie mam pomysłu ale podajcie jakiś to nagram
Maybe Aika?