Kilka pytań odnośnie gry na globalu

Witam,

Przeglądałam temat World of Warcraft i nie znalazłam odpowiedzi na dręczące mnie pytania i wątpliwości, nie patrzyłam na bardzo stare posty (zakończyłam chyba na październiku lub wrześniu) gdyż uznałam że od tamtego czasu mogło się wiele zmienić, a FAQ było zrobione beznadziejnie i jest nieaktualne... Jeżeli więc powtarzam któryś ze tematów to bardzo mi przykro.

PLANUJE zakupić http://www.keye.pl/g...product/id/6817 ponieważ moim zdaniem bardzo się to opłaca, jeżeli ktoś zna lepszą opcje prosiłabym o napisanie. Wciąż mam wiele wątpliwości, więc wszelkie słowa zachęty lub odradzenia będą mile widziane. Będzie to moja pierwsza gra abonamentowa, nie znam się wiec na systemie płatności (przelewy, karty itp.)

Czas na pytania...

1. Podobno ustawienie swojego kraju na Polska to zły pomysł, chodzi o coś z RaF (pyt.2), oraz o płatności. Podobno jak da się inny kraj, to płaci się co miesiąc 15 zł, a nie jak w Polsce 40 zł (patrzyłam na cenę karty za 60 dni - 80zł). To prawda? Jakie wy macie ustawione kraje, ile płacicie za miesiąc gry?

2. Co to jest to RaF dokładniej? To że exp x3 z osobą która go dała to wiem, ale wolałabym dokładniejsze informacje. Co zyskuje dający i odbierający? Kiedy można go dać? Czy osoba która zakupiła WoWa może go komuś dać już w 1 dzień?

3. Czy jeżeli dam fałszywy kraj to wynikną z tego jakieś nieprzyjemne konsekwencje? Co to za problem sprawdzić czy IP zgadza się z podanym krajem... Jeżeli będę płacić (oprócz karty z "empiku" nie wiem jak można jeszcze płacić) np. z banku, polskiego, to też można wszystko posprawdzać...

4. Jakie są inne metody płatności oprócz karty? Słyszałam coś o płaceniu goldem w grze. Czy takie coś istnieje? Czy battle.net karze za to banami? Jaka jest tego wykrywalność o ile takie coś istnieje?