Lee Sin The God of Jungle S3

1. Opis postaci.

Lee Sin jest bardzo wszechstronną postacią. Można nim grać w jungli, na górnej linii oraz na środkowej. Posiada on świetną początkową fazę gry, co pozwala mu na atakowanie przeciwnika w jego jungli. Dzięki bardzo dużej mobilności po zabiciu jest zdolny do bardzo szybkiej ucieczki.

2.Plusy i minusy postaci.

+ Wielka mobilność,

+ Świetny „counterjungling”,

+ Bardzo efektywne ganki, zgłasza po 6 poziomie,

+ Silny w pojedynkach 1 na 1,

+ 7 umiejętności,

- Potrzebna jest duża ilość czasu, aby go dobrze opanować,

- Mała ilość CC w porównaniu z niektórymi junglerami,

-Jego obrażenia spadają w późniejszej fazie gry.

3. Umiejętności.

64-5.png

Grad - Po użyciu umiejętności przez Lee Sina, jego 2 następne ataki wykonywane są z premią 40% do prędkości ataku i przywracają mu po 15 pkt. energii.

64-1.png

Fala Dźwięku: Lee Sin tworzy falę dźwięku, dzięki której lokalizuje przeciwników. Zadaje ona 50/80/110/140/170 (+0.9) pkt. obrażeń fizycznych pierwszemu wrogowi, którego trafi. Jeśli Fala Dźwięku kogoś trafi, Lee Sin może przez 3 sekundy użyć Uderzenia Rezonansu.

Uderzenie Rezonansu: Lee Sin przemieszcza się ku przeciwnikowi trafionemu Falą Dźwięku, zadając 50/80/110/140/170 (+0.9) pkt. obrażeń fizycznych stanowiących 8% brakującego zdrowia wroga (Maks. 400 obrażeń przeciw potworom).

64-2.png

Osłona: Lee Sin rzuca się w kierunku wybranego sojusznika, osłaniając go i siebie przed 40/80/120/160/200 (+0.8) pkt. obrażeń przez 5 sekund. Po użyciu Osłony Lee Sin może użyć Żelaznej Woli w ciągu 3 sekund.

Żelazna Wola: Dzięki treningowi Lee Sin świetnie radzi sobie w walce. Na 5 sekund otrzymuje 5/10/15/20/25% kradzieży życia i wampiryzmu zaklęć.

64-3.png

Nawałnica: Lee Sin trafia w ziemię, tworząc falę uderzeniową zadającą 60/95/130/165/200 (+1.0) pkt. obrażeń magicznych i ujawnia trafione jednostki na 4 sekundy. Jeśli Nawałnica trafi w przeciwnika, Lee Sin może w przeciągu 3 sekund użyć Okaleczenia.

Okaleczenie: Lee Sin okalecza pobliskich przeciwników ujawnionych przez Nawałnicę, zmniejszając ich prędkość ataku i ruchu o 20/30/40/50/60% na 4 sekundy. W tym czasie statystyki te powoli wracają do normalnego stanu.

64-4.png

Smoczy Gniew: Lee Sin wykonuje potężnego kopa z półobrotu, odrzucając wrogiego bohatera do tyłu oraz zadając mu i wszystkim przeciwnikom, na których wpadnie, 200/400/600 (+2.0) pkt. obrażeń fizycznych. Wrogowie, w których uderzy cel, są wyrzucani w powietrze.

4. Czary przywoływacza.

smite.pngPorażenie - podstawowy wybór, gdy idziemy w jungle, zapewnia kontrolę barona, smoka, buffów, a także umożliwia szybsze robienie jungli.

flash.pngBłysk - najpopularniejszy z czarów przywoływacza, pozwala uciekać, gonić itp. Zawsze przydatny.

exhaust.pngZmęczenie - trzecia opcja do jungli, dla bardziej zaawansowanych, który dobrze znają już połączenie ward > W. Zastępuje on wtedy błysk. Używany do ekstremalnie mocnych ganków, zabijania przeciwników pod wieża oraz w czasie walk drużynowych do łatwiejszego wyeliminowania przeciwnego Carry.

ignite.pngPodpalenie - wybieramy go, gdy idziemy na linię, niezbyt przydatny w jungli, jednak na linii pomaga szybciej zabić przeciwnika lub dobić go gdy próbuje uciec.

5.Runy

9x 5245.png Większy Znak Obrażeń do Ataku

lub:

9x 5245.pngWiększy Znak Przebicia Pancerza

9x 5317.png Większa Pieczęć Pancerza

9x 5290.png Większy Glif Skalowania Odporności na Magię

3x 5335.png Większa Esencja Obrażeń od Ataku

6.Rozdawanie umiejętności.

1. Rozdanie umiejętności pod jungle. Pierwsze bierzemy E, żeby szybciej wyczyścić początkowe potwory, następnie Q, aby już na 2 poziomie być zdolnym do ganków. Jest bardzo podobne do rozdania na środkową linię, tam można zacząć Q>W>E>Q>Q>R, dalej Q>E>W.

2. Rozdanie umiejętności na górną linię. Pierwsze wybieramy E, ponieważ nim łatwiej trafić w przeciwnika, który walczy w zwarciu. Umiejętność E pomaga również w farmieniu stworów. Jeśli przeciwnik jest łatwy do pokonania możemy rozdawać umiejętności jak na środkowej linii, aby złapać więcej zabójstw i zdobyć więcej złota.

7. Specjalizacje.

Ofensywne rozdanie na górną lub środkową linię.

P.S. Poradnik niedokończony. Zostanie dokończony jutro.

Serwer: EUNE

Nick: Nezouse

LoLKing: http://www.lolking.n...r/eune/27511991

Silver I

8.Przedmioty.

Jungle:

Start:

hunters-machete.gif + health-potion.gif+health-potion.gif+health-potion.gif+health-potion.gif+health-potion.gif

Standardowy start na jungle. Nie ma powodu, żeby coś zmieniać na Lee Sinie. Przyśpiesza zabijanie stworów, a mikstury pozwalają na ganki po pierwszej skończonej trasie.

Pierwszy powrót:

boots-of-speed.gif+madreds-razors.gif+health-potion.gif+health-potion.gif+health-potion.gif+sight-ward.gif

Dzięki butom szybciej dobiegamy na linię, co pozwala wykonać więcej ganków. Madredy dodają trochę wytrzymałości, oraz pozwalają dużo szybciej czyścić junglę ( zwłaszcza po ostatnim patchu). Mikstury standardowo w początkowej fazie gry, ward zapewniający wizję na smoku lub pozwalający uciec przed przeciwnikiem.

Najważniejsze przedmioty:

ninja-tabi.gif lub

Wybieramy zależnie od tego, czy przeciwnicy posiadają wiele efektów kontroli tłumu ( Amumu, Malphite, Cho'Gath) lub wielu bohaterów atakujących podstawowymi atakami ( Tryndamere, Gankplank, Ezreal, Caitlyn itp. )

Przedmioty użyteczne dla sojuszników:+

Tą opcję wybieramy, jeśli w początkowej fazie gry oddawaliśmy wszystkie możliwości do zdobycia zabójstwa sojusznikom. Jeśli tak już się stanie, należy pamiętać o tym, że to my mamy jako pierwsi wchodzić do walk, oraz używać Naszyjnika Żelaznych Solari.

Przedmioty ofensywne:

+

Tą opcję wybieramy, jeśli zebraliśmy dużą ilość zabójst. Pozwala nam ona w łatwy sposób zabijać przeciwników atakujących fizycznie. Ostrze Zniszczonego Króla pomaga nam również bardzo szybko (samemu) pokonywać smoka, lub w grupie ( około 20-25 minuty) Barona Nashora.

+ Łatwy do grania

- Trudny do opanowania

Wytłumacz mi to bo nie rozumiem.

A tak poza tym nie rozumiem po co pisać tu takie poradniki.Jeżeli ktoś chce poradnik wchodzi na stronkę na której są poradniki/buildy od topowych graczy, a nie jakiegoś randoma.

@lolipopek123

Chodzi o to, że łatwo opanować podstawy, ale ciężko opanować cały potencjał postaci, np zagrania, które robił gracz InSec.

Z ang. " Easy to play, hard to master", nie wiedziałem jak to lepiej przetłumaczyć.

A.d. 2 Był temat, w którym ludzie prosili o dział z poradnikami na tym forum. Administracja odpisała, że jeśli będą poradniki, to taki dział stworzy.

I na co to? Zostawcie to Profesjonalnym stronom ... nawet leagueoflegends.pl ...

Tak jak mówi kolega piętro wyżej. W dodatku jest pierdylion stron zagranicznych, na których są poradniki oceniane przez setki osób. Nie sądze, że lepiej jest skorzystać ze świeżego randomowego poradnika niż z solomid, elohell itp.

Tak dobrze cieszymy się bardzo, ale tutaj jest wszystko napisane po polsku, mogą się też wypowiedzieć inni gracze i jest dosyć łatwy kontakt z osobą piszącą taki poradnik.Poradnik dosyć dobry ;) jednak ze swojej strony polecam dodać w pierwsze q, może trudniej trafić ale za to większy dmg i runy ci się pomieszały, masz 9x quinty i 2 razy czerwone runy.

Dzięki za opinie, Quinty napisałem tak z rozpędu, a czerwone miały być do wyboru albo te albo te, ale poprawie to żeby było widoczne.

No rozumiem, ale jak jest ogólny temat o lolu, to ktoś tam daje link do poradnika, zadaje pytanie i w kilka minut ma odpowiedź.

@GrucA, a na anglojęzycznych stronach nie ma obrazków :o ?

Tylko, zauważ że tutaj jest wszystko dokładnie z obrazkami :).

No, jakos to sie prezentuje, poradnik niczego sobie. Sam pomysl na dzielenie sie poradnikami wg mnie dobry, tym bardziej jesli ma dzialac na zasadzie dyskusji, pytan i odpowiedzi. Jedyne co mnie martwi to ze moze sie zrobic spam.

btw Good of Jungle? Czy ja jednak nie zalapalem?

Zgadzam się z Azraelem ta nazwa jest dziwna tak samo jak ten poradnik . Nie polecam go ! Jest bardzo słaby.

Literówka, ale chyba nie da się zmienić nazwy tematu.

mod_ico.png
Jako ze jestem mily i moglem sie pobawic opcjami moda to zmienilem :) - Az

Tytuł Good of Jungle jest trochę nietrafiony. Wydaje mi się, że powinno być God of Jungle, jak w przypadku mojego Kennena którego nazywam Bogiem Topa.

@Topic

Sam poradnik jest bardzo ładny i czytelny myślę, że nowym się przyda. Mi jednak jest on tak potrzebny jak gazeta ślepemu. Anyway dobra robota. Widać, że się postarałeś.

Poradnik potrzebny dla jakiegoś lowa , każdy zna takie strony jak lolpro.com , probuilds.net . Po co robić takie poradniki skoro tam jest wszystko ? Bezsens

przy plusach i minusach zmien kolory na ziel i czerw.

@2Up

Widzę, że założyłeś konto tylko po to by napisać ten post. Pierdoły gadasz. Każdy dobry gracz buildy tworzy SAM, sytuacyjnie, dopasowuje swój styl gry. Więc pierdzielenie, że jest ktoś lowem to zwykły jak już sam napisałeś... BEZSENS

Na tych websitach co podałeś nie ma buildów po polsku. A co jeśli gracz gra na polskiej wersji językowej lola i nie potrafi dobrze operować angielskim? Wszystkie ''poradniki'' są robione dla tych co nazwałeś lowami lub poprostu nowych graczy.

Dziękuje za opinię oraz za zmianę nazwy tematu.

Na Lee akurat bardziej opłaca się flat ad czerwone, a quinty jak w jungli to imo mov speed ;)

Zgadzam się z Azraelem ta nazwa jest dziwna tak samo jak ten poradnik . Nie polecam go ! Jest bardzo słaby.

Słaby poradnik ? Powiedz co jest w nim źle, póki co jest to poradnik na topa i mida (chodzi mi tutaj o masteriesy).

Niestety @PawelKoksuJol i @averdon mają razem racje.

Poradnik jest raczej dla początkujących, bo gracze, którzy grają już troche w lola mniej więcej wiedzą jaką postać kupują i co z nią robić. Dla mnie cały pomysł jest słaby.