1. Opis postaci.
Lee Sin jest bardzo wszechstronną postacią. Można nim grać w jungli, na górnej linii oraz na środkowej. Posiada on świetną początkową fazę gry, co pozwala mu na atakowanie przeciwnika w jego jungli. Dzięki bardzo dużej mobilności po zabiciu jest zdolny do bardzo szybkiej ucieczki.
2.Plusy i minusy postaci.
+ Wielka mobilność,
+ Świetny „counterjungling”,
+ Bardzo efektywne ganki, zgłasza po 6 poziomie,
+ Silny w pojedynkach 1 na 1,
+ 7 umiejętności,
- Potrzebna jest duża ilość czasu, aby go dobrze opanować,
- Mała ilość CC w porównaniu z niektórymi junglerami,
-Jego obrażenia spadają w późniejszej fazie gry.
3. Umiejętności.

Grad - Po użyciu umiejętności przez Lee Sina, jego 2 następne ataki wykonywane są z premią 40% do prędkości ataku i przywracają mu po 15 pkt. energii.

Fala Dźwięku: Lee Sin tworzy falę dźwięku, dzięki której lokalizuje przeciwników. Zadaje ona 50/80/110/140/170 (+0.9) pkt. obrażeń fizycznych pierwszemu wrogowi, którego trafi. Jeśli Fala Dźwięku kogoś trafi, Lee Sin może przez 3 sekundy użyć Uderzenia Rezonansu.
Uderzenie Rezonansu: Lee Sin przemieszcza się ku przeciwnikowi trafionemu Falą Dźwięku, zadając 50/80/110/140/170 (+0.9) pkt. obrażeń fizycznych stanowiących 8% brakującego zdrowia wroga (Maks. 400 obrażeń przeciw potworom).

Osłona: Lee Sin rzuca się w kierunku wybranego sojusznika, osłaniając go i siebie przed 40/80/120/160/200 (+0.8) pkt. obrażeń przez 5 sekund. Po użyciu Osłony Lee Sin może użyć Żelaznej Woli w ciągu 3 sekund.
Żelazna Wola: Dzięki treningowi Lee Sin świetnie radzi sobie w walce. Na 5 sekund otrzymuje 5/10/15/20/25% kradzieży życia i wampiryzmu zaklęć.

Nawałnica: Lee Sin trafia w ziemię, tworząc falę uderzeniową zadającą 60/95/130/165/200 (+1.0) pkt. obrażeń magicznych i ujawnia trafione jednostki na 4 sekundy. Jeśli Nawałnica trafi w przeciwnika, Lee Sin może w przeciągu 3 sekund użyć Okaleczenia.
Okaleczenie: Lee Sin okalecza pobliskich przeciwników ujawnionych przez Nawałnicę, zmniejszając ich prędkość ataku i ruchu o 20/30/40/50/60% na 4 sekundy. W tym czasie statystyki te powoli wracają do normalnego stanu.

Smoczy Gniew: Lee Sin wykonuje potężnego kopa z półobrotu, odrzucając wrogiego bohatera do tyłu oraz zadając mu i wszystkim przeciwnikom, na których wpadnie, 200/400/600 (+2.0) pkt. obrażeń fizycznych. Wrogowie, w których uderzy cel, są wyrzucani w powietrze.
4. Czary przywoływacza.
Porażenie - podstawowy wybór, gdy idziemy w jungle, zapewnia kontrolę barona, smoka, buffów, a także umożliwia szybsze robienie jungli.
Błysk - najpopularniejszy z czarów przywoływacza, pozwala uciekać, gonić itp. Zawsze przydatny.
Zmęczenie - trzecia opcja do jungli, dla bardziej zaawansowanych, który dobrze znają już połączenie ward > W. Zastępuje on wtedy błysk. Używany do ekstremalnie mocnych ganków, zabijania przeciwników pod wieża oraz w czasie walk drużynowych do łatwiejszego wyeliminowania przeciwnego Carry.
Podpalenie - wybieramy go, gdy idziemy na linię, niezbyt przydatny w jungli, jednak na linii pomaga szybciej zabić przeciwnika lub dobić go gdy próbuje uciec.
5.Runy
9x Większy Znak Obrażeń do Ataku
lub:
9x Większy Znak Przebicia Pancerza
9x Większa Pieczęć Pancerza
9x Większy Glif Skalowania Odporności na Magię
3x Większa Esencja Obrażeń od Ataku
6.Rozdawanie umiejętności.
1. Rozdanie umiejętności pod jungle. Pierwsze bierzemy E, żeby szybciej wyczyścić początkowe potwory, następnie Q, aby już na 2 poziomie być zdolnym do ganków. Jest bardzo podobne do rozdania na środkową linię, tam można zacząć Q>W>E>Q>Q>R, dalej Q>E>W.
2. Rozdanie umiejętności na górną linię. Pierwsze wybieramy E, ponieważ nim łatwiej trafić w przeciwnika, który walczy w zwarciu. Umiejętność E pomaga również w farmieniu stworów. Jeśli przeciwnik jest łatwy do pokonania możemy rozdawać umiejętności jak na środkowej linii, aby złapać więcej zabójstw i zdobyć więcej złota.
7. Specjalizacje.
Ofensywne rozdanie na górną lub środkową linię.
P.S. Poradnik niedokończony. Zostanie dokończony jutro.
Serwer: EUNE
Nick: Nezouse
LoLKing: http://www.lolking.n...r/eune/27511991
Silver I
8.Przedmioty.
Jungle:
Start:
+
+
+
+
+
Standardowy start na jungle. Nie ma powodu, żeby coś zmieniać na Lee Sinie. Przyśpiesza zabijanie stworów, a mikstury pozwalają na ganki po pierwszej skończonej trasie.
Pierwszy powrót:
+
+
+
+
+
Dzięki butom szybciej dobiegamy na linię, co pozwala wykonać więcej ganków. Madredy dodają trochę wytrzymałości, oraz pozwalają dużo szybciej czyścić junglę ( zwłaszcza po ostatnim patchu). Mikstury standardowo w początkowej fazie gry, ward zapewniający wizję na smoku lub pozwalający uciec przed przeciwnikiem.
Najważniejsze przedmioty:
lub
Wybieramy zależnie od tego, czy przeciwnicy posiadają wiele efektów kontroli tłumu ( Amumu, Malphite, Cho'Gath) lub wielu bohaterów atakujących podstawowymi atakami ( Tryndamere, Gankplank, Ezreal, Caitlyn itp. )
Przedmioty użyteczne dla sojuszników:+
Tą opcję wybieramy, jeśli w początkowej fazie gry oddawaliśmy wszystkie możliwości do zdobycia zabójstwa sojusznikom. Jeśli tak już się stanie, należy pamiętać o tym, że to my mamy jako pierwsi wchodzić do walk, oraz używać Naszyjnika Żelaznych Solari.
Przedmioty ofensywne:
+
Tą opcję wybieramy, jeśli zebraliśmy dużą ilość zabójst. Pozwala nam ona w łatwy sposób zabijać przeciwników atakujących fizycznie. Ostrze Zniszczonego Króla pomaga nam również bardzo szybko (samemu) pokonywać smoka, lub w grupie ( około 20-25 minuty) Barona Nashora.