"- Czy łucznik (tak ogólnie chodzi mi o klasę dystansową tego typu) jest dobrą postacią w obecnym momencie na globalnej wersji gry ? Naczytałem się na ten temat na prawdę różnych opinii i jestem zmieszany.
- Według was rasa ma duże znaczenie przy klasie łucznika ?
- Czy łucznika można nazwać klasą uniwersalną (proszę o uzasadnienie) ?
- Czy to przydatna klasa do party ?
- W czym łucznik jest najlepszy ?
- Czy gra tą klasą obecnie jest przyjemna czy pełna trudów i niedogodności, a może 50-50 ?"
1.ja się rozpiszę tak:
Łuk KIEDYŚ ( okolice c4 ) był dobry. Teraz to ruletka jaki teren się trafi.
Łuk vs Shield master's
Nie ma co tank Cie ubije, będzie za tobą biegał, nawalał śmieszne hity ( chyba, że ma kose mieczyk ), ale Cie ubije. Deflect arrow boli ( 40% hity w d*pę ). Inaczej jest na dużym otwartym terenie, tam łucznik po zmarnowaniu 1000 strzał i 100000ss ma szanse ubić tanka, ze względu na kite'owanie. ( uciekanie i bicie ).
Łuk vs Weapon master's
Kiedyś sprawa była jasna kite i DD pada, ale teraz jak każdy na rusha ? Uderzasz 1 raz a on nagle rush impact i jeszcze w 60% masz stun. Wtedy pozostaje tylko walnąć te kilka skilli i łuk pada...
Łuk vs Summoner
W sumie tutaj Łuk może wygrać jak walnie z 4-5 critów w summona, gdyż summoner może z healem nie wyrobić.
Łuk vs Nuker
Tutaj zależy kto ma jakie EQ. Na pewno jeżeli chodzi o walkę z łukiem najlepiej radzi sobie SPS, ze względu na dość szybkiego casta, dobry DoT. SpellHowler zanim coś wycastuje może mieć problem, ale mówie, to od EQ zależy ( szczególnie że nawet SH w late da się castować 1200+ ).
Łuk vs Bufferzy
Nie wiem nie znam się w sumie dawno nie grałem łucznikiem, a teraz bufferzy i healerzy są inni niż kiedyś...
Łuk vs Łuk
Eq+ Skill
Łuk vs Force master's
Crit z banana/ blastera = 2k
PoD/TSS = 4k
DSS/HA= 2k
TS/ Jakiś tam fist ( nie pamiętam nazwy )= 1.5k
Nie wiem czy tak łatwo przeżyjesz, chociaż napewno ciężko o same crity, ale glad i tyrek 1v1 są cholernie mocni.
Łuk vs dagger
Shadow step + backstab = 2-4k dmg
Deadly blow = 1k-2k dmg
Hide
Znowu BS + deadly = GF.
Hity opisane na Focus Dead
Sry jak kogoś nie wymieniłem.
PS. Oczywiście ta regułka jest umowna, bo wszystko zależy od wejścia cirtów, stunów itp. W l2 każdy z każdym ma szanse.
2. Rasa
Tutaj ma znaczenie.
Elf = najszybszy atak najmniejsze hity.
DElf = najmocniejsze hity, ale najwolniejszy.
HowEye = wyrównany
Kusznik Kamagej = Nawet nice hity ze skillem, który obniża resist na kuszę i łuki. I dość szybki.
3. Czy łucznik to klasa uniwersalna ? Do Siege jest zaje*****, do otwartego PvP dobry, do expa solo średni.
4. Do party łuków napewno, ogólnie w sumie też dość dobry, ale raczej do party PvP i na wszystko co na Bow weak point.
5. W siege i mass pvp, gdzie mało osób biega za nim jak poje****.
6. 50-50, bo exp jest dość ciężki, bo draina z łapki nie ma. ;/ Ale na PvP dużo frajdy daje i na mass pvp i siege się czujesz zaje*****.