Ludzie do Nostale

Cześć, a więc znowu powróciłem do Nostale i szukam osób, z którymi można by pograć ;) Niestety nie mam słuchawek ani mikrofonu, chociaż w najbliższym czasie POWINIENEM mieć. Mam 43lvl wojownikiem, aczkolwiek mogę pomóc mniejszym lvlom ;) Piszcie tutaj lub na PW.

Serwer?

Ja w NosTale gram już od 4 dobrych lat

Server!: Avalon

Serwer?

Zapomniałem o tym... :huh:

Serwer : S1, jest to Avalon o ile pamiętam.

Konrad a jaki masz lvl i kim ? ;)

Ja mogę zagrać, ostatnio mam problem z kompem ale jak da rade to zagram, JunioR, jaki Nick w grze, i czy pomógłbyś mi pomóc wbić ten 20 poziom talentów czy czegoś tam żebym mógł wybrać profke?

Ja mogę zagrać, mam maga z 65 poziomem :) Mozemy nawet rodzinkę załozyć! Nick: Chrum

Ja mogę zagrać, mam maga z 65 poziomem Mozemy nawet rodzinkę załozyć! Nick: Chrum
Ja mogę zagrać, ostatnio mam problem z kompem ale jak da rade to zagram, JunioR, jaki Nick w grze, i czy pomógłbyś mi pomóc wbić ten 20 poziom talentów czy czegoś tam żebym mógł wybrać profke?

Mój nick w grze to " dansie1 "

Newfie, jasne że ci pomogę ;) Zgadamy się wszyscy na gg jakby co ;)

mam do sprzedania woja 53 lv z wróżką 48% i 2 sp + jaja , pajama za 5 zł SMS . Więcej info na gg : 1118663

warn_ico.png
Offtopic. - Cree

moge zagrac jeden warunek kazdy od nowa

mam do sprzedania woja 53 lv z wróżką 48% i 2 sp + jaja , pajama za 5 zł SMS . Więcej info na gg : 1118663
moge zagrac jeden warunek kazdy od nowa

Zielak - mi to nie pasuje niestety ;/ Możemy ci co najwyżej pomóc wbić ten 40 - 50 lv taki jaki mamy ;)

PolskiJoint - nie sądzisz, że tematy ci się pomyliły ? ^^

Koniecznie GG, nie lepiej Skype...

Koniecznie GG, nie lepiej Skype...

Jak już mówiłem nie posiadam mikrofonu. GG będziemy używać do umawiania się, o której gramy itd. Tak to będziemy rozmawiać w grze ;) (pisać)

Ja tam mogę też pomóc komuś poziomki wbijać. To kiedy zaczynamy ?

Ja tam mogę też pomóc komuś poziomki wbijać. To kiedy zaczynamy ?