Mile wieczorne godziny grania

Witam serdecznie . Na początek się przedstawie. Mam na imię Damian. Gram w gry mmorpg od jakiś 11-13 lat. I dziś nadszedł mój czas zwątpienia we wszystko co mnie wciągało przez grube lata:D. A więc tak. Poszukuje gry w którą mógł bym pograć od czasu do czasu. Chodzi mi o to że pracuje i już mój wiek to 29 lat(rodzina-żona i dwójka dzieci). Grałem głownie w gry z pasją i wymagające dużo czasu. Wymagania mam małe co do gry. Gra ma być f2p(najlepiej bez p2w), ani nie interesuje mnie p2p.
A więc moje tytuły które uwielbiałem i dalej mnie interesują ale już nie ma tyle czasu.

*World of warcraft( piękna gra w która grałem prawie 8 lat. niestety już nie mam dla niej tak dużo czasu i zamiast 90zł co dwa miesiąc i grać czasem 4-10 wieczorów jest mi szkoda
*Allods online ( super gra ale niestety p2w. )
*tibia (uważam że gra bardzo dobra i rozbudowana ale niestety już brak czasu)
*4story (początki gry i jedni z najlepszych, teraz gra już jest za bardzo p2w)
*LoL (gram do teraz ale niestety czasem poszedł bym po expić a nie tylko pvp

Gry które nie przypadły mi do gusty
Guild Wars 2 (nie wiem czemu ale jakoś nie przypadła mi do gustu)
Metin2 (nie nie nie. Boty coś czego nie lubie)
PoE ( chciałem zagrać leczy chyba gra mnie nie lubi bo nie chce się patch ściągnąć a niestety na steam nie mogę zmienić karty graficznej)

Mój sprzęt to stary wysłużony laptop:D
Intel core i3 2x2,4
8gb ram
nvidia 610m 1gb

Nie zależy mi na grafice. chce coś pyknąć czasem i pogradać, poframić , zabić jakiegoś typa na drodze czy bossa

1lajk

Sądzę, że Black Desert Online może być dobrą grą dla ciebie. Gra jest B2P, aczkolwiek jak dobrze porozglądasz się na forum (albo założysz własny temat) to znajdziesz masę ludzi którzy chętnie kupią ci pełną wersję gry pod warunkiem że na trialu wbijesz 30 lvl. Kupujący dostanie wtedy peta lub 1000 pereł (waluta premium) za niższą niż normalnie cenę, a ty “darmową” grę :stuck_out_tongue:.