Mój pierwszy raz z ... Zobacz sam

Zapraszam na mój kanał YT. Rozpoczynam pracę na First Look. Oczywiście nie obędzie się na pewno bez krytyki ze strony Aetha, któremu chcę w jakimś stopniu dorównać. Wiem, że z takim kimś jak on ciężko będzie konkurować. Zapraszam do oglądania. Mój odnośnik

P.S

Słychać odrobinkę szumów i głos jest odrobinkę za cichy ale niestety nie mam jakiegoś super sprzętu lecz normalne słuchawki z mikro i nie znam się zbytnio na regulacji głosu.

zlękłem się przy pierwszych 12 sek(naprawdę)a btw za cicho trochę cie słychać.A tak to dobrze zrobiłeś.

-gra jest w systemie free(sry niedosłyszałem)

GOOD JOB

Wiem, że ogólnie troszkę zbyt cicho. A co do tego wstępu to akurat ma być tak ciszej a nagle ryk z głośników. Chciałem troszkę pograć na emocjach.

Jak na pierwszy raz ? Nieźle !

Mam pytanie, jedziesz na spontana czy masz gotowy tekst poukładany w jakimś stopniu ?

btw. layout Twojego kanału jak dla mnie jest okropny :angry:

Bardzo fajny filmik i mam nadzieję, że nagrasz więcej podobnych. Na przyszłość przed nagraniem filmiku radzę sprawdzić jak czyta się niektóre wyrazu po angielsku jak chociażby "Dungeon" czy "Build", bo z tego co słyszałem to przeczytałeś po prostu tak jak jest napisane. Mimo wszystkie wielkie gratulacje i powodzenia w dalszym nagrywaniu ! : )

ten końcowy komentarz, że "można pobawić się świetną fabuła" taki trochę niepoprawny. Jak można bawić się fabułą ? :D

Wali na spontana :F

Wioska i wioska, wioska i wioska... Miejscówka, lokacja... trochę słownictwo ubogie ;p

Wszystko jadę na spontana metodą prób i błędów.

P.S

Decok. Co Ty nie powiesz. A mówił ktoś, że tu mnie zjadą .

P.S 2

Fabuła to największa zabawa w RPG. Nieprawdaż ?

Jak na spontaniczną nawijkę to i tak dobrze. Widziałem na YT ludzi, którzy zacinają i jąkają się co chwilę, a tutaj nie było tak źle.

Ogólnie najpierw robię 3-4 filmiki takie do bani a w tym ostatnim już mniej więcej wiem co mówić aby było w miarę ciekawie.