Poczytaj jak jak wygląda serwis asusa i sklepu morele.net a potem zastanów się jeszcze raz, czy na pewno chcesz kupić sprzęt Asusa i czy chcesz kupić na morele.net, tak na start powiem tylko, że:
- Morele wiele razy nie chciały naprawić sprzętu, czasem nawet został on uszkodzony w ich serwisie (np. gość wysyła płytę bo nie działa PCI-E a oni odsyłają ją z głęboką rysą śrubokrętem i twierdzą, że taka doszła i jej nie przyjmą).
- Asus uważa swoich klientów za debili. Po pierwsze z jego sprzętem są problemy (miałem 2 mobo od Asusa i nigdy nie byłem zadowolony, np. Asus P7P55D nie obsługiwał i7 860 nawet po aktualizacji BIOSu mimo, że miał go obsługiwać od pierwszej wersji). Po drugie w cenie jego płyt głównych można znaleźć lepsze. Po trzecie jego serwis to porażka, opisze pewne zdarzenie: Gość wysyła laptopa do serwisu (laptop padł i nie działa) Ci go odsyłają twierdząc, że jest ok. Po 3 wysłaniu postanawiają wreszcie go naprawić jednak odsyłają laptopa z mniejszym dyskiem (chyba z 320gb zamiast 500gb) i twierdzą, że przecież wszystko jest ok, bo laptop działa. Odmawiają zamontowania odpowiedniego dysku. Rzecznik praw konsumenta stwierdza, że to pogwałcenie prawa i ich obowiązkiem w takiej sytuacji jest wymiana sprzętu na nowy (całkowicie nowiutki laptop) a Ci odmawiają i twierdzą nawet, że mogą iść do sądu.
Obie historię znalezione stosunkowo niedawno na innym forum. Tego typu zdarzeń było oczywiście więcej.