Witam, chciałem przedstawić Wam plusy i minusy tej gry z mojej perspektywy, jak ja to widzę i zaprosić tym samym do dyskusji.
Plusy:
- Przyjemne eksplorowanie świata.
- Oprawa graficzna.
- Wygląd umiejętności.
- Łatwy i przyjemny system craftingu.
- Skrzydełka.
- Możliwość zmiany systemu walki postaci w każdej chwili.
Minusy:
- Beznadziejnie nudne i powtarzalne questy.
- Wygląd potworków jest co kilka lokacji powtarzany, to samo tyczy się bosów.
- Wszystko w grze jest ułatwione do tego stopnia, że zabiera to przyjemność ze zdobywania większości rzeczy.
- Brak losowości dropu, pomijając Blessy.
- Te questy i dobijanie lvl cupu to jest formalność rzędu 1 dnia gry.
- Poznajemy całą grę w 2 dni.
- Daily wejścia na najlepsze dungeony, brak możliwości sensownego farmienia jak to na porządnego h2slasha przystać powinno.
- Brak world bossów
Podsumowanie:
Dostaliśmy casualowego, ładnego, pseudo h2slasha, bo jak to inaczej nazwać jeżeli gra jest tak banalna + ograniczona przez daily farme. W moim mniemaniu h2slash powinien cechować się możliwością swobodnego farmienia i młócenia potworków, tutaj Nam to zabrano. Jest oczywiście możliwość craftu wejściówek ale to jest +1 na dzień dungeon, więc robimy 3 razy epic dungeon dziennie i dziękuje, bo tyle umożliwiono Nam wejść.
Wbiłem maksymalny poziom rano kolejnego dnia, wbiłbym pierwszego ale lagi były okrutne. Dwa dni gry i grę poznałem w 100%, zwiedziłem wszystkie dostępne dungeony i lokacje na których zresztą nie ma co robić poza wchodzeniem do riftów 10 razy dziennie bo jest ograniczone. Gra jest bardzo dobrym casualem ale h2slash według mojej opinii nie powinien być casuwalowy bo to mija się z celem, robimy wszystkie daily dungeony, kopalnie i winde w 2h? I pozamiatane, nie mamy co robić i gdzie sensownie farmić. W late game zapewne z 2h zmieni się to w 30 minut bo już teraz w rankingu robią te dungeony w przedziale czasowym 2-3minuty jeden. Twórcy zamiast połączyć i dać możliwość zabawy tym i tym, przystał na niedzielnych graczy. Zapewne w Item Shopie pojawią się dodatkowe wejścia na dungeony ale to będzie żenujące.
Jako zapalony gracz Mu jestem rozczarowany, widać gołym okiem, że gra była robiona na szybko, nie przyłożyli się w ogóle do fabuły, wyglądu potworków, całą grę poznajemy zbyt szybko. Są jeszcze 3 zablokowane wyspy, lvl cup zostanie zwiększony do 100 ale cóż z tego jeżeli nadal jesteśmy ograniczeni daily questami a dungeony z 65lvl na 100 robić nie będziemy więc zostaje to samo. Farmienie poza tymi dungeonami też nie ma sensu bo gold jest usseles w tej grze, przydaje Nam się tylko na upgrade, jakiś crafting, potiony, ale to normalka jeżeli chodzi o h2slashe.
Moja ocena? 4/10 ze względu na przyjemne 2 dni gry i przyjemne satysfakcji przejścia gry + znalezienie się w top 100 ; p