Mu Legend - moja opinia

Witam, chciałem przedstawić Wam plusy i minusy tej gry z mojej perspektywy, jak ja to widzę i zaprosić tym samym do dyskusji.

Plusy:

  • Przyjemne eksplorowanie świata.
  • Oprawa graficzna.
  • Wygląd umiejętności.
  • Łatwy i przyjemny system craftingu.
  • Skrzydełka.
  • Możliwość zmiany systemu walki postaci w każdej chwili.


Minusy:

  • Beznadziejnie nudne i powtarzalne questy.
  • Wygląd potworków jest co kilka lokacji powtarzany, to samo tyczy się bosów.
  • Wszystko w grze jest ułatwione do tego stopnia, że zabiera to przyjemność ze zdobywania większości rzeczy.
  • Brak losowości dropu, pomijając Blessy.
  • Te questy i dobijanie lvl cupu to jest formalność rzędu 1 dnia gry.
  • Poznajemy całą grę w 2 dni.
  • Daily wejścia na najlepsze dungeony, brak możliwości sensownego farmienia jak to na porządnego h2slasha przystać powinno.
  • Brak world bossów


Podsumowanie:

Dostaliśmy casualowego, ładnego, pseudo h2slasha, bo jak to inaczej nazwać jeżeli gra jest tak banalna + ograniczona przez daily farme. W moim mniemaniu h2slash powinien cechować się możliwością swobodnego farmienia i młócenia potworków, tutaj Nam to zabrano. Jest oczywiście możliwość craftu wejściówek ale to jest +1 na dzień dungeon, więc robimy 3 razy epic dungeon dziennie i dziękuje, bo tyle umożliwiono Nam wejść.

Wbiłem maksymalny poziom rano kolejnego dnia, wbiłbym pierwszego ale lagi były okrutne. Dwa dni gry i grę poznałem w 100%, zwiedziłem wszystkie dostępne dungeony i lokacje na których zresztą nie ma co robić poza wchodzeniem do riftów 10 razy dziennie bo jest ograniczone. Gra jest bardzo dobrym casualem ale h2slash według mojej opinii nie powinien być casuwalowy bo to mija się z celem, robimy wszystkie daily dungeony, kopalnie i winde w 2h? I pozamiatane, nie mamy co robić i gdzie sensownie farmić. W late game zapewne z 2h zmieni się to w 30 minut bo już teraz w rankingu robią te dungeony w przedziale czasowym 2-3minuty jeden. Twórcy zamiast połączyć i dać możliwość zabawy tym i tym, przystał na niedzielnych graczy. Zapewne w Item Shopie pojawią się dodatkowe wejścia na dungeony ale to będzie żenujące.

Jako zapalony gracz Mu jestem rozczarowany, widać gołym okiem, że gra była robiona na szybko, nie przyłożyli się w ogóle do fabuły, wyglądu potworków, całą grę poznajemy zbyt szybko. Są jeszcze 3 zablokowane wyspy, lvl cup zostanie zwiększony do 100 ale cóż z tego jeżeli nadal jesteśmy ograniczeni daily questami a dungeony z 65lvl na 100 robić nie będziemy więc zostaje to samo. Farmienie poza tymi dungeonami też nie ma sensu bo gold jest usseles w tej grze, przydaje Nam się tylko na upgrade, jakiś crafting, potiony, ale to normalka jeżeli chodzi o h2slashe.

Moja ocena? 4/10 ze względu na przyjemne 2 dni gry i przyjemne satysfakcji przejścia gry + znalezienie się w top 100 ; p


Spokojnie, jak już wrzucą Item Shop to na pewno pojawią się tam tokeny czy inne "nieograniczone" wejściówki do dungów za bezcen (+tona boostów do expa, craftu, postaci, unikalne pety, mounty, może nawet przedmioty) ; )

Spokojnie, jak już wrzucą Item Shop to na pewno pojawią się tam tokeny czy inne "nieograniczone" wejściówki do dungów za bezcen (+tona boostów do expa, craftu, postaci, unikalne pety, mounty, może nawet przedmioty) ; ) 


To ironia rozumiem, bo ja wiem, że zostaną wrzucone ale nie widzę w tym nic pozytywnego : )

Beznadziejnie nudne i powtarzalne questy.

A jakie Ty byś chciał questy w grze H,n,S ?

Uratuj przyjaciółkę z rąk agresywnego męża ?, ściągnij kota z drzewa ?, skoś zboże i zrób z tego chleb ?

To jest H,n,S gdzie chodzi o bicie mobków 24/7

@Kudlaty

Można wiedzieć ile grałeś w MU Online i jaki lvl wbiłeś 'zapalony graczu'? :v

A jakie Ty byś chciał questy w grze H,n,S ?

Uratuj przyjaciółkę z rąk agresywnego męża ?, ściągnij kota z drzewa ?, skoś zboże i zrób z tego chleb ?

 

To jest H,n,S gdzie chodzi o bicie mobków 24/7

No więc Mu Ci tego nie zapewnia bo są ograniczenia w postaci kilku wejść dziennie na dunegon, a bicie potworków na otwartych lokacjach jest nieopłacalne bo zwyczajnie nic tam nie leci i mobki są izi. A jeżeli już te questy są to powinny być nieco bardziej wymagające, nie wiem, zabij 1000 potworków na danej lokacji, w końcu to h2slash a nie, zbierz 5 jajek z ziemi i zabij 10 potworków XD

@Kudlaty

Można wiedzieć ile grałeś w MU Online i jaki lvl wbiłeś 'zapalony graczu'? 


grałem za czasów świetności tej gry, głównie na prywatnych serwer i nie pamiętam jaki lvl wbiłem bo obracały się liczniki i poziom był resetowany przy każdym, więc głupie pytanie.

Pytanie dobre, bo twierdzisz, że gra jest słaba i skupia się na grindzie :v O kurde fabuła w MU Kappa

Przeszedłem wszystkie questy i nie mam co robić =//////// Mam bić moby na normalnych lokacjach? Dlaczego? Nie takiej gry chciałem ej !!!!!onone1! to nie o to w MU chodzi przecież :v

Czytając twoją śmieszną opinie mogę śmiało stwierdzić, że w MU Online zrobiłeś questa na 2 klasę i przestałeś grać bo brakło questów Kappa

Oglądałeś wszystkie filmiki pokazane w grze? XD

Pytanie dobre, bo twierdzisz, że gra jest słaba i skupia się na grindzie  O kurde fabuła w MU 

Przeszedłem wszystkie questy i nie mam co robić =//////// Mam bić moby na normalnych lokacjach? Dlaczego? Nie takiej gry chciałem ej !!!!!onone1! to nie o to w MU chodzi przecież 

 

Czytając twoją śmieszną opinie mogę śmiało stwierdzić, że w MU Online zrobiłeś questa na 2 klasę i przestałeś grać bo brakło questów 

 

Oglądałeś wszystkie filmiki pokazane w grze? XD

Nie doczytałeś chyba do końca mojego postu, jeżeli są te questy, to je oceniam. Dla mnie questów mogłoby nie być, oczekuje od h2slashu grindu, farmienia a ta mi to ogranicza, dobij 65lvl, zrób daily dungeony to będziesz wiedział o czym piszę bo póki co pewnie nawet tego nie zrobiłeś. Normalne lokacje nie sa do bicia potworków w tej grze bo loot nie jest losowy i tam nic ciekawego nie wydropi co mogłoby się przydać na 65lvl, jedynie blessy które w mu legend już nie są tak wartościowe więc nie opłaca się tego robić. Oczekiwałem od tej gry farmienia potworków z szansą na ciekawy drop a tego nie ma. Drop jest zależny od dungeona, poziomu trudności który na nim wybrałeś i na jakiej randze zakończyłeś go (podkreślam po raz kolejny, one są ograniczone dziennym wejściem) bo masz problemy z czytaniem.

Rzeczywiście... zapomniałem, że w MU Online mogłeś wchodzić na BC, DS, DM itd. kiedy tylko chciałeś jak tylko wycraftowałeś wejściówkę FailFish Jaki ja głupi Kappa

A ja się bawię wybornie! Nie spodziewałem się, że tak przypadnie mi do gustu. aktualnie wbiłem 35lv dl'em, podoba mi się system skilli, fajnie jest bić paragon od samego początku, w dodatku wszystko jest tak przejrzyste, że aż miło ;) po za tym wsio się świeci więc mają mnie, tego oczekiwałem po Mu :3

Rzeczywiście... zapomniałem, że w MU Online mogłeś wchodzić na BC, DS, DM itd. kiedy tylko chciałeś jak tylko wycraftowałeś wejściówkę   Jaki ja głupi 

Tutaj da się wycraftować wejście tylko problem polega na tym, że materiał do craftu dropi z endless tower który jest ograniczony wejściem 3 razy dziennie, co zapewne będzie można zwiększyć w Item Shopie.

H2slash nie powinien być ograniczony w taki sposób bo psuje to całą rozgrywkę a jeżeli już to zrobili, free lokacje bez ograniczeń powinny przynosić jakiś sensowny zysk jeżeli na niej siedzisz.

A ja się bawię wybornie! Nie spodziewałem się, że tak przypadnie mi do gustu. aktualnie wbiłem 35lv dl'em, podoba mi się system skilli, fajnie jest bić paragon od samego początku, w dodatku wszystko jest tak przejrzyste, że aż miło  po za tym wsio się świeci więc mają mnie, tego oczekiwałem po Mu 


też się bawiłem wybornie dopóki nie wbiłem 65lvl, nie zrobiłem daily dungeonów, stanąłem w mieście i nie miałem co robić bo itemy z normalnych lokacji które dropią są słabe, a dla samego soul lvlu który leci jakieś 30x wolniej niż na tych dungeonach też jest nie opłacalne.

Item Shop wjedzie i wszyscy Ci którzy wykupią wejsciówki (jestem przekonany, że się owe znajdą) będą mieć kosmiczną przewagę, gl w tej grze, przypominam, że to webzen.

Dzięki kudłatemu wiem, że nie zagram w to ...

Przeciez na 65 zaczyna sie ostry grind.

Przeciez na 65 zaczyna sie ostry grind.

I gdzie mam to niby grindować? Ta gra to casual, nawet w newsie bylo o tym, sprawdzilem to i napisalem opinie odnosnie tego. Mu Legend to bardzo dobry casual ale nie tego oczekuje sie od h2slashy

UWAGA!!!! to tylko MOJA opinia można się z nią zgadzać bądź nie, można ją olać lub przeczytać, można się kłócić itp itd ale nadal to tylko moja opinia a każdy może mieć swoją :)

po 1 w większości zgadzam się z Panem z 1 postu

po 2. w wolnej chwili jak nie będziecie mieli co robić ściągnijcie sobie MU na komórkę :) zobaczycie jak będzie wyglądać oficjalna wersja MUL-a i item shop/upgrade wingów/ wchodzenie do dungów....

po 2. item shop/p2w będzie w tej grze straszny!!!!

po 3. questy... bicie mobów... bla bla bla. hns... ok. kłócicie się o bezsens. wyobraźmy sobie sytuacje. mamy załóżmy ... hmm 500 paragon. za zabicie mobka dostajemy 0.0001% lvla .... za zrobienie dunga który zajmie 5min dostaniemy np. 5%. i teraz rzecz najważniejsza. w item shopie BĘDĄ dodatkowe wejściówki na dungi. czyli osoba która gra f2p nie ma najmniejszych jakichkolwiek szans z graczem który wkłada realną kasę... czy to jest h'n's jakiego szukacie?:>

po 4. taaaak..... TA GRA nie ma nic wspólnego z MU online oprócz tego że są wingi... może jeszcze TS u tzw. bladera który i tak ma CD???...

po 5. dynamika gry jest co najmniej badziewna. żeby grać normalnie należy po 1 przed w ogóle wejściem do gry zrobić makro do jakiegoś klawisza naciskające RMB+50ms+LMB... chyba że lubicie wymieniać myszkę co miecha czy dwa^^

dalej o dynamice... jeśli w ogóle jest o czymś takim mowa...hmmm... jakby to ująć. nie jest AŻ tak źle... ALE. nie brakuje wam ES,TS,MS z mu online? gdzie klikałeś RMB i postać faktycznie atakowała? czy to poe, czy diablo zawsze miały ten system. tutaj dostajemy owszem skille bez CD jednak są one tak badziewne że można ich w ogóle nie używać:(

po 6. to co mnie najbardziej odpycha i razi. system uników... gram elfem. jest skill doskok/odskok/fikołek :) . no cóż. widzę jak boss zaczyna animację skilla. klikam klawisz... jeb dostaje 1/3 hp... okej. jeszcze raz. znowu... po testowaniu niestety okazało się że należy przewidzieć kiedy boss zechce rzucić skilla i użyć skilla ZANIM boss zacznie animację. coś tu jest nie tak. może akurat to poprawią.

po 7. zawsze gramy (chyba wszyscy) w gry żeby gdzieś tam być w topce. może nie top 10 ale top 100...1000... to po co nam gra gdzie nie będziemy mogli tego wykonać w żaden sposób? tzn nie płacąc??

po 8. wchodzimy do dunga... jesteśmy w party. i... nic nie widać:) jeśli zbierze się grupka mobów +boss + całe party wszyscy zaczną atakować ogólnie sieczka.... i... nic nie widać. czasami zastanawiam się gdzie jestem i gdzie jest boss^^

po 9. po co komu w hns autotracker??? tzn klikasz RMB na mapę a postać idzie.... bez sensu

po 10. czy ta gra ma jakąkolwiek rywalizację???????

- PK brak

- DS,BC jako dungi solo/party jakoś nie widzi mi się to z poprzednią wersją gdzie nawet idąc do BC,DS walczyło się o każdego moba

- brak rywalizacji o spoty... ehh tego brak najbardziej:)

- brak golden mobów.... no jak to... w MU?? nie ma goldów???? bez sensu

Zrobią nam ranking... top 100 kto ma najlepsze wingi, top 100 lvl i paragon, top 100 kto najdalej doszedł w endless tower itp itd...

po 11. brak różnorodności itemów. już nie chodzi żeby każdy item wyglądał inaczej ale żeby chociaż statystyki itemów różniły się od siebie tak abyśmy mogli pomyśleć co lepiej założyć a nie.... +400 CP okej zakładam T_T takie rozwiązania niestety przyszły z gier mobilnych. chyba 1 raz zobaczyłem to w kritika online czy jakoś tak.

po 12. jak już wcześniej wspomniane... h'n's tylko dungeonowy, brak spotów i farmienia na otwartej mapie (proszę was nie zaprzeczajcie bo nikt nie będzie spędzał 10h na mapie żeby wbić parę procent:) ) będzie to gra stricte: wejdź do gry, wykonaj xx questów, wjedź xx razy do tego, tego i tamtego dunga. dalej... hmm okej możesz się wylogować chyba że chcesz płacić. tak jak op mówili. 2h dziennie i po zabawie.\

po 13. brak pralki?? jak to..... no ... JAK TO??? ja chce goblina, chce robić wingi, prać itemy.... kurde no:( co to ma być??

po 14. system craft-u. co to jest? w h'n's powinniśmy dropić itemy z bossów, world bossów itp a nie wykraftować sobie złote itemy po 30 minutach farmienia....

na plus:

grafika, skille - wszystko dosyć ładne nie oczojebne (boje się o wygląd postaci na 1000 paragonie^^ jeżeli będą wingi jak w tutorialu że zasłaniają całą postać to będziemy świecącym czymś z gigantycznymi skrzydłami)

interfejs - prosty, przejrzysty.

system petów - myślę że to dobre rozwiązanie aby urozmaicić rozgrywkę szczególnie że pety jakoś działają na płeć piękną i skłaniają ją również do grania^^

ehh jakoś nie mam weny żeby pisać więcej dobrego o tej grze. jest zbyt dużo minusów a jak wyjdzie oficjalna wersja + item shop będzie jeszcze więcej :(

możecie się zgadzać lub nie... pewnie poleci hejt itd... ALE, wątpię żeby jakoś dużo osób w przyszłości grało w to coś. podejrzewam że większość pogra tydzień, miesiąc... ba może nawet rok. ale większość ludzi odpadnie. na ten moment nie ma nic co mogłoby przytrzymać ludzi na dłużej. zobaczymy jeszcze jak będzie wyglądał faktyczny end game. ale jakoś cienko to widzę.

dla ludzi którzy będą mnie chcieli hejtować. tak grałem w MU online, na global-u do bodajże 200 lvl-a dawno dawno temu a potem tylko na serwerach prywatnych low rate przez kilka lat. aktualnie mam 28 lat także nie nie jestem żadnym gimbusem czy jak to tam się piszę :)

a mimo tych wszystkich minusów uważam że gra ma potencjał jednak nie wiadomo jak webzen to wykorzysta. pożyjemy zobaczymy :)

pozdrawiam forumowiczów

Kolega dodal wszystko tego o czym zapomnialem, zgadzam sie w 100%.

Gra ma potencjal ale jest juz zniszczony tymi ograniczeniami i uczuciem mobilnej rozgrywki na tel tylko, ze gramy na PC

trochę się rozpisałem. wątpię żeby komuś chciało się czytać. ale niechaj będzie. dla potomności A CO :)

swoją drogą dodam jeszcze iż uważam że:

webzen wydoi z graczy tyle ile się uda i porzuci to coś:( nie będzie supportu i nie będzie update-ów.

A podobno to stare mmo są słabe, czasami może się okazać, że nowe może okazać się gównem, w tym przypadku crapem. Tak tylko mówię.

Nie ma PvP z prawdziwego zdarzenia, są tylko arenki 10v10. Przecież w Mu online ulepszało się sety i wingi przede wszystkim, aby nakopać kozaczkowi na spocie i wojnie, lub samemu nie paść jego ofiarą.....Może za rok jak gra będzie bardziej rozbudowana, bo teraz nie ma to sensu.

Lubię ten płacz "uber pro gamerów" hi hi hi