Nominacja dla moderatora miesiąca dla

30492959377729138036.jpg

BLAUMRO

Gratulacje Mistrzu:)

Nie ma to jak doszukiwanie się wszędzie spamu - pewnie musisz mieć nudne życie prywatne. Miałem nie wygłupiać się z tymi zażaleniami ale nie wytrzymałem po tym wygłupie z Twojej strony.

Temat dotyczył zoomu w TERA. Otóż drogi modzie właśnie dostosowuje się go przez pokrętło na myszce! :) Gram w nią od dwóch lat i jeszcze nigdy nie dostosowywałem zbliżenia w inny sposób. Gdzie tu spam? No ja się pytam?

PS. Może ktoś łopatologicznie mi wytłumaczyć za co tego warna dostałem bo ten absurd mnie przerasta?

JYgLOBZ.jpg?1Tak to jest jak na modów mianuje się tępaków żyjących z kołkiem w d*pie

JYgLOBZ.jpg?1

JYgLOBZ.jpg?1

JYgLOBZ.jpg?1

/thread

JYgLOBZ.jpg?1JYgLOBZ.jpg?1

Nie stoję po żadnej ze stron niemniej jednak zamiast napisać "Podkrętłem w myszce" powinieneś walnąć coś w stylu "Jedynym narzędziem na maksymalne oddalenie widoku w Terze jest rolka myszki, inaczej i dalej się nie da." yeahu prosił o sposób na "oddalenie kamery bardziej niż jest to w standardzie", a ty w krótkiej, dość ironicznej formie stwierdziłeś coś co już pewnie wie. Warn jak dla mnie może i przesadzony, ale na swój sposób słuszny. Pozdro.

Nie stoję po żadnej ze stron niemniej jednak zamiast napisać "Podkrętłem w myszce" powinieneś walnąć coś w stylu "Jedynym narzędziem na maksymalne oddalenie widoku w Terze jest rolka myszki, inaczej i dalej się nie da." yeahu prosił o sposób na "oddalenie kamery bardziej niż jest to w standardzie", a ty w krótkiej, dość ironicznej formie stwierdziłeś coś co już pewnie wie. Warn jak dla mnie może i przesadzony, ale na swój sposób słuszny. Pozdro.

Ale jaki irobiczny sposób? Co, miałem rozpisywać się na pół strony o tym? Może chłopak nie ma podkrętła w myszce, albo rzeczywiście nie wie tego? Jaki "słuszny" warn? Za spam? A czy ja zaspamiłem czymś w temacie? Napisałem krótko i na temat. Bez ironi i zbędnego rozpisywania się.

Polowanie na czarownice.

Witam.