Patch 5.0 Kontrowersyjnym okiem oglądany

Pora coś naskrobać po drobnej przerwie, cobyście nie myśleli, że zaprzestaliśmy działalności. Ekipa wciąż brnie do przodu, niczym nieposkromiony Leviathan na zewnętrznych rubieżach mórz świata Erenor. Link do artykułu rekrutacyjnego znajdziesz na dole tego wpisu. Dołącz do nas-handluj, plądruj, odkrywaj i morduj. Smak przygody porwał już niejednego z nas, pora na Ciebie towarzyszu!

Tematem dzisiejszego wpisu jest nadchodzący Update. Wprowadza on wiele istotnych rzeczy, są to mechaniki występujące już w grze, jak i zupełnie nowe elementy rozgrywki. Co za tym idzie otrzymamy kontent, który pozwoli nam wciąż się rozwijać.

Na tą chwile nie zostało do końca powiedziane przez Developer’ów która część zostanie dodana na Fresh serwer, a która na Legacy, tak wiec opisze wszystkie zmiany, żywiąc nadzieje iż zagoszczą one również na EZI(serwer progresywny, na którym gramy).

Western Hiram Mountains-Nowa lokacja

image

Według wstępnych doniesień na tej lokacji będziemy mieli do dyspozycji nową porcje dziennych zadań. Pozwolą nam one podbić nasz Ancestral LvL(3 poziom rozwoju klasowego, niedostępny na serwerach fresh). Ulepszyć Gear Hiram, już w tej chwili na serwerach jest dostępny drugi Tier tej kolekcji, co na świecie progresywnym pozwala uzbrojonym w niego graczom stawiać czoła high gear score’owym przeciwnikom. Co najistotniejsze jest to gear oparty na grind’zie, ponadto jest on nietrade’owalny! To jedna z wielu ciekawostek dla tych którzy uważają, że ArcheAge to wciąż tylko i wyłącznie P2W. Trzeci tier Hirama pozwala ulepszyć go na Epicki poziom, a sam Tier sprawia, że Itemy te stają się jednymi z najmocniejszych w grze. Podejrzewam, że może zostać tam dodane też jakieś wyzwanie nagradzające śmiałków, którzy je wykonają, Punktami Honoru lub Gilda Star’ami, podobnie jak w Reedwind z Questem na budowę nacjowej bazy czy w Sungold Fields wykonanie Crimson Rift’a. Co dokładnie zaoferuje nam developer? Tego dowiemy się na Livestream’ie który odbędzie się 14 września!

Malediction-Nowe Drzewko Skill’i

image

Powiększy ono pule dotychczasowo dostępnych klas aż o 45 kombinacji! Tak wiec otrzymamy nie 120, a 165 kombinacji klasowych, aż strach pomyśleć co się będzie działo na fresh serwerze, gdy wprowadzą dodatkowo Ancestrall skill’e. Dotarły do mnie informacje, że nowe drzewko ma zawierać w sobie Abyssal Skill’e, jednakże tych nadmienionych jest po 3 na każde drzewko. Gdyby nowy skillset miał zastąpić stary system Abyssal musiałby być złożony z 30 skill’i aktywnych i przynajmniej 21 umiejętności pasywnych, jest to absurdalne, więc ciekawi mnie, jakie skill’e trafią do Malediction i jak to się będzie miało w zastosowaniu, u poszczególnych klas. O tyle o ile skill’e ukierunkowane w zadawanie obrażeń nie dla każdej klasy będą użyteczne, ze względu na restrykcje powiązane z konkretnym typem DMG’a przez nich generowanego, to w przypadku Abyssal’i pozwalających na zwiększenie naszych zdolności CC, Mobility, Sustain, etc. jest zupełnie na odwrót. Wyobraźcie sobie Skullknighta, który jako typowym CC może wykorzystać Abyss’ala z Occu, dysponując nieograniczoną ilością teleportów, do tego z Defens’a, przyzywa Obelisk który trzyma cały raid oponentów w jednym miejscu, a na koniec odpala Vitalism i wskrzesza cały raid będąc w combacie! Ciężko stwierdzić jak zostanie to rozwiązane, ale jeżeli będzie tak jak przewiduje, i zwyczajnie najmocniejsze skill’e zostaną dodane jako aktywne, to ArcheAge stanie się jeszcze bardziej zróżnicowany pod względem PvP, zawahałbym się nawet o użycie stwierdzenia niepowtarzalny! Teraz naprawdę moglibysmy łączyć każdą klasę. Jak tak o tym myślę to zaczynam się bać, czy będę w stanie to wszystko ogarnąć :smiley:

Nowy system dołączania do aren

image

Wreszcie! Tak prosta rzecz, a tak bardzo mnie cieszy. O co konkretnie chodzi? A no o to, że wreszcie będziemy mogli zapisywać się na areny jako party, ćwicząc tym samym zgranie w zespole pod względem PvP. Do tej pory ludzie kombinowali, klikając Queue w tym samym momencie, by móc razem się pobawić na zamkniętych polach bitewnych. ArcheAge oferuje nam aż 7 aren, w tym 4, gdzie walkę podejmujemy na zasadzie Team vs Team. Jedna oferuje nawet walki na morzu! Teraz wreszcie będzie można wspólnie trenować, doskonalić umiejętności bitewne i cieszyć się nagrodami!

Nowa mechanika-Kolekcje Mount’ów

image

System ten działa w World of Warcraft, czy tutaj będzie on podobny? Ciężko stwierdzić, gdyż nie otrzymaliśmy za wiele informacji na ten temat. Jednakże fajnie się będzie w to pobawić, o ile będzie sens. Co wiemy, to że zostanie dodana nowa kategoria Mount’ów-Mechaniczne, oraz kosmetyczne nagrody za poszczególne osiągnięcia, w nowo dodanym systemie. Natomiast za skompletowanie wszystkich Mount’ów oraz osiągnięć powiązanych z tą mechaniką otrzymamy specjalnego wierzchowca-Andelph Drakora. Nazwa może przywodzić na myśl jakiegoś smoka, chociaż tu raczej wychodzi mój fanatyzm powiązany z GoT :smiley: Cóż jak wiemy mount’y dostępne w ArcheAge niejednokrotnie przewyższają swoją ceną High End’gameowy gear, co za tym idzie system ten może być tak zbudowany, by na jego progresje składały się lata pracy, zresztą tak jak na całe Aa. Czekamy na Live Stream, z nadzieją na uzyskanie większej ilości konkretów!

Kosmetyka

image

Housing

  • Gracze będą mogli tworzyć swoje przedmioty, które będą mogli umieszczać na ścianach oraz podłogach swoich domów.

Kostiumy

  • Zostanie dodana możliwość edycji koloru, danego odzienia, sprawi to że nawet mając to samo przebranie co nasz kompan, będziemy mogli się wyróżniać.

Pozostałe

image

Tradepack

  • Usunięte zostaną paczki Aurrori’owe
  • Skorygowane zostaną ceny pozostałych paczek

System Awakening

  • Będziemy mogli upgrade’ować nasze peleryny na kolejny tier
  • Pojawi się możliwość Przebudzenia item’ów drop’ionych z World Boss’ów

To na razie tylko ogólny zarys, więcej informacji uzyskamy 14 września. Jak ja się na to wszystko zapatruje? Wydaje mi się że na fresh serwer nie zagości jeszcze nowa lokacja, ale z drugiej strony Trion słynie z tego, że momentami powiększa dostępny w ArcheAge kontent, nawet zbyt szybko. Osobiście byłbym za z tego względu, że to jeszcze bardziej wykluczyło by graczy P2W, którzy biegają w crafconych set’ach. Oczywiście miano P2W jest tutaj użyte dla naszych kochanych wiewióreczek, które karmią się tym terminem w obecności tego tytułu niczym orzeszkami, wychylając tylko swoje rude łepetyny, gdy zwęszą jakieś podejrzane polepszenie sytuacji w świecie Erenor. Czy ludzie się z tym zgadzają czy nie, ArcheAge idzie naprzód, a moja Ekipa wraz z nim od około 2 miesięcy. Powiedzieć że nie narzekamy to mało, gdy bijemy się z High Endgameo’wymi przeciwnikami, i o ile koordynacja nie szwankuje, dumnie stawiamy im czoła. Pyszne było by słowo pogardy względem oponentów, ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jesteśmy w stanie walczyć i wygrywać. Oczywiście nie jesteśmy jeszcze gildią, która jest w stanie walczyć o najbardziej intratne cele PvE, ale systematycznie progresujemy. Dzieje się to w takim tempie, że staliśmy się zauważalni nawet wśród członków naszej nacji, którzy niejednokrotnie mieli okazje się przekonać, że nie zginamy karku przed nikim. Cóż, nie ma się co zbytnio rozwodzić. Wszyscy wyczekujemy 14 września a do tego momentu skupiamy się na dalszej zabawie, we wspólnym gronie!

Nas przeszył blask słońca, Ciebie przeszyją groty naszych strzał…

https://forum.mmorpg.org.pl/t/ekipa-na-lata/107515

Czekamy na każdego z was! :wink: