Patch 5.0 pod lupą

O tym patch’u już raz pisałem, jednakże znalazłem bardziej szczegółowe informacje. Stwierdziłem więc, że warto się nimi z wami podzielić! Co więc skrywa przed nami, ów aktualizacja? Zapraszam do lektury!

A no tak…
Dalej rekrutujemy! Link znajdziesz na dole, póki co nie zawracam… głowy :wink:

Zmiany regionu i NPC

image

Dodano region Western Hiram Mountains na kontynencie Auroria, na północ od Reedwind.

  • Okres konfliktu: 10 minut
  • Okres wojenny: 50 minut
  • Okres pokoju: 60 minut

Dodano White Mineral Vein gdzieś pomiędzy zachodnią częścią Western Hiram Mountains, a rzeką Nemi.

W nowej lokacji spotkamy, aż 30 nowych, unikalnych gatunków potworów!

  • Moby upuszczają Coinpurs’y i Crate’y Ancestral, stanowią one kolejną mozliwość zarobku i rozwoju w dziedzinie Larceny.
  • Moby upuszczają także Zwoje Przebudzenia dla ekwipunku Hiram na poziomie 2-im. Dodano Osiągnięcia i Tytuły, które można zdobyć w Western Hiram Mountains.

Dodano pięć nowych ścieżek dźwiękowych do gór Western Hiram.

Statek transportowy (a także trasa będąca pod ochroną kapitana), który płynął z Półwyspu Solzreed do Ynystere i z powrotem, został usunięty.

Pojazdy z serii Wolfgang można teraz barwić.

Szybkość ataku NPC (Moby) i Pet’ów została zmieniona.

Zmiany postaci

image

Ilość doświadczenia wymaganego do zdobycia 50 poziomu i wyższych została zmniejszona.

Ilość doświadczenia wymaganego do zdobycia od 1 do 7 poziomu Ancestral została zmniejszona.

Exp który nabiliście przed patchem, nie zostanie utracony.

Limit poziomów Ancestral został zwiększony do 34 lvl’a.

Ilość Honorforged Medals wymaganych do przejścia na kolejny poziom Ancestral została zmniejszona do jednego.

Honorforged Medale nie są już wymagane do lvl’owania poziomów Ancestral, po osiągnięciu pierwszego Ancestrala. Poziomy te są automatycznie powiększane, gdy wymagana ilość doświadczenia zostanie osiągnięta.

Gracze automatycznie odblokowują umiejętności Ancestral.

Z każdym poziomem Ancestral, gracz otrzymuje poniższe bonusy:

  • 20 Resillience
  • 10 Toughness
  • 0.1% Damage Reduction
  • 0.05% Accuracy

Finalnie na 34 poziomie Ancestral otrzymujemy:

  • 680 Resillience
  • 340 Toughness
  • 3.4% Damage Reduction
  • 1.7% Accuracy

Interfejs graficzny dotyczący skilli Ancestral został zmodyfikowany, tak aby sprostać nowemu limitowi.

Został dodany samouczek wyjaśniający jak osiągnąć 1 poziom Ancestral.

Poziom Ancestral wśród Mob’ów został dostosowany, a doświadczenie zdobyte za zabicie któregoś z nich zostało ogólnie nieco zmniejszone.

Zmiany w tytułach

image

Dodano następujące potencjalne bonusy do tytułów:

  • Zwiększony drop rate, wzrost poziomu doświadczenia, zwiększone leczenie i odzyskiwanie many z mikstur.
  • Efekty te zwiększają się proporcjonalnie do poziomu tytułu.

Zmiany w PvP

image

Postacie mają teraz domyślną szansę penetracji tarczy wynoszącą 50%.

Buff zwiększający szansę na penetrację tarczy o 50% przy wyposażeniu w broń dwuręczną został usunięty.

Zmiany w Temperingu

image

System Tempering został przerobiony.

  • Sunlight / Moonlight Tempering Shards mogą być użyte do zwiększenia Temperu na przedmiocie.
  • Podstawowe statystyki przedmiotu ulegają poprawie po udanym Temperingu, a nowy Temper jest wyświetlany w nazwie przedmiotu.
  • Po pomyślnym Temperingu, stopień temperu części zwiększa się o +1, co zwiększa Atak, Obronę, itd., Z +1 równym 0,5% -1% starego Temperu.
  • Koszt próby zwiększenia Temperingu na przedmiocie zwiększa się proporcjonalnie do Poziomu przedmiotu i jego Klasy Tempeingu.
  • Przedmioty skrystalizowane nie mogą być poddawane temperingowi w nowym systemie.

Gracze nie mogą używać nowych Tempering Shards’ów na przedmiotach, które były poddane Temperingowi w starym systemie.

  • Gracze mogą używać specjalnego przedmiotu, który konwertuje stary Temper na nowy, przy czym poziom Temper pozostaje niezmieniony, mniej więcej.

Zmiany w item’ach

image

Ogólne statystyki sprzętu Ayanad zostały nieznacznie zwiększone.

Ekwipunek Erenor może być teraz karmiony każdym typem wyposażenia, niezależnie od rodzaju części Erenor. Oznacza to, że Rękawice mogą być syntezowane do klaty, dwuręki do jednoręcznych, a nawet rękawice do broni.

Doświadczenie zdobywane przez przedmioty Erenor, za pomocą materiałów syntezy i sprzętu Obsidian zostało dostosowane do różnych rodzajów, w zależności od tego, do której z części są one używane.

Dodano Erenor Experience Stones, przedmiot przydatny w syntezowaniu sprzętu Erenor.

  • Kamienie Experience Erenor są uzyskiwane z rozbijania sprzętu upuszczonego przez moby (przez Evenstone) o klasie Unique lub wyższej.
  • Rodzaj i stopień kamienia Erenor Experience zależy od rodzaju i klasy sprzętu poddawanego rozbiciu.
  • Sprzęt Erenor może być zsyntetyzowany przez kamienie Erenor Experience o tej samej lub wyższej klasie.
  • Ekwipunek drop’iący z boss’ów nie może być już używana do syntezy przedmiotów Erenor.

Zmieniono sposób, w jaki ulepszamy sprzęt drop’iący z boss’ów.

  • Zamiast regrade’owania, ulepszanie sprzętu drop’iącego z boss’ów (w przeważającej części) odbywa się poprzez system syntezy.
  • Sprzęt z bossów można zsyntetyzować za pomocą innego sprzętu wydropionego z boss’ów lub craft’conego(z wyjątkiem Erenor) o tej samej lub wyższej klasie(grade’dzie).

Dodano system Awakening dla item’ów zdobywanych z boss’ów.

  • Wycrafcenie zwojów potrzebnych do przebudzenia sprzętów zdobywanych z polowań na boss’y jest możliwe przy zastosowaniu Warrior’s Workbench.
  • Poniższa tabela pokazuje zwoje przebudzenia potrzebne do obudzenia każdego przedmiotu, oraz ich nazwy po udanym jego zastosowaniu.
  • Istniejące receptury rzemieślnicze zostały usunięte.

tabela

Statystyki Item’ów drop’iących z poniżej zapisanych Boss’ów, zostają zwiększone, a mianowicie:

  • Nazar
  • Hounds of Kyrios
  • Gatekeeper Harrod
  • Morpheus
  • Captain Rangora
  • Calamitous Vyrava
  • Anthalon
  • Red Dragon (Post-Awakening)
  • Leviathan
  • Thunderwing Titan

Exp otrzymywany z Hiram Experience Stones w procesie syntezy, został zaktualizowany:

  • Grand: 200 → 250
  • Rare: 250 → 300

Glorious Hiram Gear (Tier 3) zostanie dodany do gry.

  • Gracze będą mogli zdobyć Glorious Hiram Gear poprzez awakening Tier’u 2 Hiram Gear.
  • Tier 2 Hiram Gear może być przebudzony w ten sam sposób co Tier 1– przy pomocy specjalnych scrolli.

Szansa na wydropienie zaseal’owanych lunafrost’ów z Princes, Queens oraz Ancestral Crates zostanie zmniejszona.

Gracze będą mogli wydropić nowe item’y potrzebne do Temperingu z Princes, Queens oraz Ancestral Crates.

Jeżeli jakiś item zostanie pomyślnie przebudzony, będzie można go temper’ować (Nowym Temper’em). Item’y z temper’ingiem na poziomie mniejszym niż +20 nie będą mogły być przebudzone do T3.

Peleryny Delphinad i Ayanad zostały zmienione tak, aby były upgrade’owane poprzez przebudzenie, a nie samą syntezę.

  • Istniejące Delphinad i Ayanad Cloaks będą mogły być ulepszone jedynie poprzez system Awakening.
  • Istniejące Delphinad i Ayanad Cloaks będą mogły być zmienione w nowy typ peleryn za pomocą Transmutera.
  • Płaszcze Erenor pozostają niezmienione pod względem ich crafcenia i typu.

Stare Delphinad i Ayanad Cloaks oraz Flaming Delphinad i Ayanad Cloaks zostały połączone w jedność.

Osiągnięcia odnoszące się do zniszczonych peleryn zostały odpowiednio dostosowane.

Ekwipunek z dungeon’ów nie może być już używany do syntezy sprzętu Erenor.

Statystyki poniższych item’ów zdobywanych w Mistsong Summit zostały zwiększone:

  • Supreme Stealthfang Spear
  • Supreme Deadly Elegance Staff
  • Supreme Wicked Whisper Dagger
  • Supreme Doomshadow Nodachi
  • Supreme Stealthfang Shield
  • Mistsong Eternal Malice
  • Flamespite Bow

Dodano nowego specjalnego pet’a.

Dodano Hiram Awakening Scroll: Level 2 i Glorious Hiram Awakening Scroll, które mogą być użyte do przebudzenia sprzętu Hirama na poziom 3.

Hiram Awakening Scroll: Level 2 dropi z mobów przypominających zwierzęta w Western Hiram Mountains oraz mobów spod sztandaru “Corrupted” w tej samej lokacji co powyżej.

Dodano Feather of Exceptional Knowledge do Cash Shop’u.

Lucky Glorious Hiram Awakening Scroll możemy utworzyć przy pomocy stu Hiram Awaken Scroll: Level 2.

Dodano Awakening Scroll dla peleryn.

Scroll służący do przebudzenia peleryny możemy utworzyć na Warrior’s Medal Workbench.

Płaszcze mogą się teraz crystalizować, ale można cofnąć krystalizacje poprzez Damage Recovery Scroll.

Dodano opcję wyłączenia efektów broni (Glow Effects).

System drużynowy

image

Dodano system drużyn do aren!

  • Gracze mogą tworzyć lub dołączać do już istniejących drużyn poprzez interfejs rekrutacyjny.
  • Gracze będący częścią jakiegoś party, mogą kolejkować się oraz brać udział w arenach jako drużyna.
  • Drużyny są niepodzielne niezależnie od ich serwera czy Gear Scor’u.
  • Drużyny nie rozpadają się po zakończonej arenie.
  • Gdy wszyscy członkowie grupy wyjdą z gry lub opuszczą party, grupa automatycznie się rozpadnie.

Dodano chat drużynowy, który pozwoli utrzymywać kontakt z naszymi towarzyszami broni, niezależnie od ich serwera.

Chat ten może być aktywowany w oknie tekstowym przy pomocy komendy /team, o ile jesteś częścią jakiegoś zespołu.

Zmiany w systemie Trade

image

Zmieniono typ pakietów handlowych, które gracze mogą dostarczyć na Freedich Island.

Zamiast złota gracze otrzymują teraz Charcoal Stabilizer poprzez handel transkontynentalny.

  • Daru Merchants zostali usunięci z Trading Outposts.
  • Daru Speciality Buyers zostali usunięci z gry.
  • Cargo nie można już kupować na rzecz handlu śródlądowego.
  • Daru Merchants, którzy przyjmują paczki, są teraz dostępni tylko w swoich siedzibach w Diamond Shores, Two Crowns i Solis Headlands.
  • Te lokalizacje pozostają niezmienione.

Cena Cargo zależna jest od dostarczonych trade pack’ów oraz tego ile nabyto ich od Merchanta.

  • Widzimy teraz ile paczek jest dostarczanych(co ma bezpośredni wpływ na cenę Cargo).
  • Możemy kupować Cargo w dowolnej ilości, od teraz wpływa to tylko na cenę (oznacza to, że istnieje nieskończona liczba paczek, ale ich cena rośnie równolegle do ich wykupywania).

Z gry zostały usunięte Cargo Certificates.

  • Cargo Certificates nie będą już potrzebne do wykupywania paczek.
  • Gracze którzy będą mieli w posiadaniu certyfikaty po wyjściu patcha 5.0 będą mogli je wymienić za 1,000 Vocation Points.

Wszystkie paczki Auroriowe (Special oraz Cargo) zostały wycofane.

  • Daru Merchants (Specialty oraz Cargo Buyers)którzy sprzedawali i skupywali te paczki, zostali usunięci z gry.
  • Produkty potrzebne do wycrafcenia specjałów z regionów Mainland Auroria, Whale Song oraz Golden Ruins zostały usunięte z produkcji zawartej w interfejsie Folio.
  • Gracze którym ostaną się te paczki po update’cie będą mogli je sprzedać po 130% kursie.
  • Rośliny używane wyłącznie do produkcji paczek Auroria zostały wycofane, a gracze nie mogą ich już sadzić.

Zmiany w systemie Achievement

image

Dodano grupę achievement’ów bazującą na item’ach Housing’owych.

  • Gracze mogą zdobywać nagrody, takie jak ekskluzywne tytuły, zdobywając pewne osiągnięcia w tej kategorii.
  • Dodano 10 takich tytułów.

W miarę rozszerzania się systemu poziomów Ancestral, osiągnięcia odnoszące się do nich zostały odpowiednio dostosowane.

Osiągnięcia odnoszące się do handlu na kontynencie Auroria zostały usunięte.

Zmiany w przywoływaniu

image

Usprawniono mechanizm odwoływania mount’ów, gdy postać znajduje się na statku.

Dodano specjalny item pozwalający graczom przechowywać w sobie do 30 pet’ów i mount’ów.

  • Można go zdobyć poprzez nową kategorię osiągnięć dla mount’ów.

Zmiany na Fresh Start

image

Ayanad’y będą możliwe do wycrafcenia.

Taris, czwarty boss w Mistsong Gardens, zostanie udostępniony, co za tym idzie będziemy mogli go zabić.

  • Możliwe będą do wytworzenia receptury do tego wymagane.

Level cap zostanie zwiększony do 34 poziomu Ancestral, tak samo na Legacy.

Diamond Shores Daru Merchant zostanie dodany na Fresh Start.

Progresja serwerów Fresh Start wraz z wejściem patcha

image

Gracze nie mogą atakować innych graczy o poziomach niższych od nich, chyba że dany gracz włącza Bloodlust (przez CTRL + F), nawet jeśli ci gracze są wrogo nastawieni.

  • To ograniczenie nie działa w przypadku wierzchowców, okrętów lub innych podobnych summon’ów wrogich graczy. Oznacza to, że gracze mogą atakować przyzwane wrogie obiekty, niezależnie od różnicy poziomów.
  • Podczas Halcyona, Mistmerrow i Siege’ów, to ograniczenie zostaje zniesione, a gracze mogą atakować wrogich graczy uczestniczących w oblężeniu, jak im się podoba.
  • Gracze z włączonym trybem Bloodlust mogą atakować innych graczy bez względu na różnicę poziomów.

Interfejs systemu Bloodlast zostanie zmieniony dla serwerów progresywnych.

  • Kiedy gracze próbują włączyć opcję Bloodlust, pojawia się osobny komunikat, z zapytaniem do gracza, czy rzeczywiście chce włączyć Bloodlust.
  • Gracze z włączonym trybem Bloodlust mogą atakować wrogów, gdy między nimi a ich celem jest więcej niż 6 poziomów różnicy (w normalnym trybie będzie to zablokowane).
  • Piraci muszą użyć Bloodlust, aby zaatakować wrogów o 6 lub więcej poziomów słabszych od nich, i opuszczają Blood Stains w przypadku, gdy zaatakują ich z włączonym trybem Bloodlust.

Poniższy kontent zostaje wstrzymany na serwerach progresywnych:

  • Limit poziomu jest ustawiony na 55.
  • Gracze nie mogą wejść do nowego regionu-Western Hiram Mountains.
  • Kraken, Lewiatan, Titan Thunderwing i Red Dragon, nie odradzają się.
  • Gracze nie mogą wytwarzać sprzętu Ayanad.
  • Gracze nie mogą wejść do instancji Taris w Mistsong Gardens.

Inne

image

Poprawione zostaną opisy elementów związanych z rodziną.

Dodane zostaną obszary instalacji UCC dla domów o powierzchni 28 × 28.

Usunięto Fog of War z niezbadanych regionów na mapie.

††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††

Co o tym wszystkim sądzicie?

Moim zdaniem idzie to w dobrym kierunku i cieszę się, że nie wszystkie zmiany dotkną jeszcze serwer progresywny, gdyż da to nam możliwość lepszego przygotowania się na nadchodzące nowości.

Szczegółową opinie zamieszczę, gdy pojawi się sam patch, gdyż teraz są to tylko domniemania i wyimaginowane odczucia.

Cóż jak wspomniałem wciąż trwa rekrutacja do naszej Ekipy, mimo że przewinęło się przez nią masę osób, to ciężk ozatrzymać większą grupę osób w tytule jakim jest ArcheAge, jednakże pojawiłą się też u nas sekcja POE z czego jestem naprawdę dumny bo chłopaki pewni brnądo przodu!

Jeżeli jesteś zainteresowany odwiedź ten wpis, a następnie odezwij się do mnie na priv lub w komentarzu przy podlinkowanym poście!

Chodź wiatr dmie w oczy, a bruzdy krwi i zmąconej wody pchają nam się do oczu, wciąż trzymamy głowę wyżej niż sięga niejedna glewia…

https://forum.mmorpg.org.pl/t/ekipa-na-lata/107515/191

Czekamy na Ciebie! :wink:

1lajk