Petycja!

Witam, polecam walczyś o swoje, mamy tu petycje, w której walczymy o jakąś rekompensate za błędy w połączeniach, w padaniu serwerów etc. NA dostało 2000 RP za te błędy, a Europe nic, walczmy o swoje!

Tutaj link: http://www.change.org/petitions/compensation-for-euw-eune-players?share_id=QcXGeKSant&utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition

Niech napiszą po prostu że chcą darmowe rp.

Jak już mówiłem. Gówno zdziałacie takimi petycjami o aż takie odszkodowania. Zbliża się przedsezon więc problemy są bo trzeba wszystko przygotować.

Gram na NA od 3-4 lat i nigdy niedostawaliśmy odszkodowań typu skin czy 2000RP. Jak były kłopoty to dostawaliśmy maks. ok. 450RP bądź IP boost na pare winów.

Podpisałbym gdybym lubił LoL'a, ale LoL to gówno, więc nie podpiszę. Tak czy inaczej, tak jak Pan Czaress napisał wystarczyło napisać, że chcecie te zasrane punkcioszki i tyle, takie petycje i tak gówno zrobią, lepiej zaspamować im na forach w temacie jakimś niż robić jakieś petycje online...

Wprowadzanie ludzi w błąd z tymi 2000 RP za darmo na serwerze North america jest bardzo złe. Tak samo jak Avitus grałem na NA nim otworzono sklep aż do momentu możliwej migracji i fakt jest taki iż dostaliśmy te 450 RP jednorazowo . Fakt iż dostaliśmy około 12 boostów do IP jak nie mniej, ale przecież eune , też boosty dostało, pytałem znajomych o to więc wiem i nie wiem o co ta petycja. Płaciłem tyle lat za wowa miesiąc w miesiąc, czasem były jakieś przerwy na serwerze, raz nawet crash się zdarzył przez wprowadzenie nowego dodatku i nie zwrócono mi ani grosza. Największym błędem owej petycji jest wprowadzanie ludzi w błąd , mającym na celu podjudzenie graczy schematem polegającym "Oni dostali darmowe miliony rp a my to co, gorsi?!". Na kłamstwie jeszcze nikt nic dobrego nie zbudował i raczej tego nie zrobi.