Plan treningów proszę o pomoc

16 lat
69.5 kg
172 cm wzrostu

Staż - Trenowałem we własnym zakresie od września do grudnia, na siłowni od 5 stycznia.

Aktywność: 3x w tygodniu siłownia (Pon,śr,pt)

Żywienie -Narazie bez szczególnej diety, staram się nie jeść fast foodów i tłustych rzeczy

Zdrowie -Dobre

Nic nigdy nie brałem, aczkolwiek kolega kupił carbo nie wiem od kiedy brać i czy w ogóle warto.

Cel/pytanie/problem -Wyrobienie rzeżby, Prosiłbym aby ktoś ułożył mi plan na te 3 dni w tygodniu (Tak żebym w poniedziałek był klata biceps gdyż to robiłem w pon na siłowni reszta według własnej oceny i doświadczenia).

Liczę na szybką pomoc gdyż idę dziś na siłownie i chciałbym już to wprowadzić w życie.

Z góry dziękuję!

Rzeźbę robi się za pomocą diety której tobie się nie chce trzymać.

Jeszcze jej nie zrobiłem będe ją miał za tydzień półtora jestem zielony więc nie oceniaj tylko dawaj rady xd

Wylicz sobie swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne oraz na makroskladniki.

Nastepnie odejmij z 200kcal zmniejsz ilosc tluszczy oraz zwieksz bialka.

Rozpisz sobie diete lub sprawdzaj na bieżąco każdy posiłek.

Do tego musisz uzbroić się w cierpliwość.

To by raczej było na tyle.

Dzięki ;) A jeszcze pytanie ktoś mógłby pomóc z treningiem czytam różnorodne ale wciąż nie potrafię tego ulożyć xd

Ćwicz każda partie raz w tyg, łączysz mala grupę mięśniowa z duża i tyle.

Triceps
1) francuskie wyciskanie leżąc 4 serie
2) pompki w podporze tyłem 4 serie
Plecy
1) podciąganie na drążku 3 serie max
2) wiosłowanie sztangą podchwyt 4 serie
3) martwy ciąg 4 serie
To jest dobre na dziś?

Dwie duże partie na jednej sesji treningowej? Nie:)

Mógłbyś to zmodernizować?

Plecy najlepiej trenuj oddzielnie na jednym treningu, bo to ciężka partia i odpuść sobie martwy ciąg.

Jest dobry ten plan co podałeś, chociaż osobiście uważam że triceps lepiej łączyć z klatką, zaś plecy z bicepsem.

MC to podstawa więc nie polecam omijać tego ćwiczenia.

Inna sprawa że bardzo ważna jest tutaj technika.