[PlayDGN] Gildia "Dango"

Ku mojemu zdiwieniu gildia w ostatnich dniach bardzo się rozrosła, z kilku aktywnych graczy zrobiło się kilkunastu, zarówno mnie jak i szefostwo gildii fakt ten bardzo cieszy. Chcielibyśmy zaprosić wszystkich którzy jeszcze nie są w naszej gildii do wspólnej gry. Jako gildia poza czatem łączą nas wspólne wypday na nesty oraz walki pvp, więc każdy znajdzie coś dla siebie :)

Nie ma konkretnych wymagań, jednak kultura na czacie i tego typu podstawy są oczywiste. Posiadamy także TS'a :)

http://pdn-dango.ugu.pl/- forum gildii (nowe), do tej pory działaliśmy w grupie na fb, ale nie każdy chce się dzielić swoim osobistym fb albo założyć osobnego konta, więc pomyśleliśmy, że tak będzie wygodniej. Zapraszam :)

92qr.jpg

Gildia jak najbardziej żyje i ma się dobrze, dziś gildyjnie ukończyliśmy GDN norma, następny krok HC :)

rmoq.jpg

kj19.jpg

qr77.jpg

bump, wiele się zmieniło :)

Witam

Czy cos sie zmienilo? Jak sie do was dostac? Moge prosic o TS-a? Jestem nowy w dragon nescie

W tej chwili strona jest niedostepna poniewaz jeden z uzytkownikow zdeklarowal ze zrobi lepsza :P

Nie pamietam ts'a, mam zapisany ale teraz nie mam jak sprawdzic, po prostu zloz podanie w oknie gildii :)

Okno gildi?

Kliknij "o" i wybierz zakładkę "Guild"

Jeszcze jedno pytanie jak populacja w gildi?

Tak jak pisałem ostatnio sporo ludzi doszło, nawet robiliśmy raidy. Ostatnio tak średnio online jest 10 osób, ale podejrzewam, że będzie lepiej jak już serwer wróci do normalnej formy bo ostatnio był atakowany.

aa oki a to jest priv duzy tam exp w ile np wbije 60??? i ile tam osób gra jest sens ?

exp jest x10, 50 banalnie się wbija w parku, do 60 trzeba trochę pospamować dungi, ale ogólnie jeśli ogarniasz grę to kilka godzin i jest 60 :P

może i zagram chociaz priv mnie jakos nie zacheca ;]

Co kto woli, ja chciałem na eu grać, ale to co efusion robi, hmm nie do opisania. Wiec wole grac na privie w eu niz na na offical sea gdzie serv sa w azji :P