Poszukiwany! Żywy, nie martwy!

Przejdę od razu do sedna, bo w tej chwili nie mam czasu się rozpisywać. Poszukuję osoby (lub osóB) z którą mógłbym razem zagrać. Kolegi ale też kogoś w stylu mentora. Proszę mnie źle nie zrozumieć, nie chodzi mi o osobę od której mógłbym pożyczać forsę, raczej o kogoś z kim można pogadać, zapytać o coś, czy poradzić się. Dodam że sam też nie jestem w tej grze nowicjuszem (gram od 2,5 roku) ale jak dotąd nie udało mi się ukończyć żadnej kampanii (mam wszystkie), choć wynika to raczej z braku wytrwałości niż umiejętności.

Teraz kilka słów o mnie oraz o moich preferencjach w stosunku do poszukiwanej osoby. Mam 14 lat i z oczywistych względów wolałbym aby poszukiwana osoba była w podobnym wieku, choć (o ile jej nie będzie przeszkadzał mój wiek) może równie dobrze być starsza. Płeć poszukiwanej osoby w najmniejszym stopniu nie ma znaczenia. Grywam tak 2-3 godziny dziennie (w weekendy i dni wolne od szkoły trochę dłużej), zazwyczaj między 16-19, w poniedziałki niestety bywa z tym różnie. W grze najbardziej lubię grać łowcą lub zabójcą i preferuję raczej PvE choć dobrą partyjką PvP też nie pogardzę.

Mam nadzieję, że będzie się wam chciało czytać moje wypociny i że znajdzie się choć jedna osoba z którą mógłbym zagrać!

Czesc ;)

Ostatnio rozważałem powrót do Guild Wars i nawet zastanawiałem się nad zrobieniem tematu dla chętnych, to może jeśli się nie obrazisz to może każdy kto by chciał pograć sobie w GW i był zainteresowany to by się zgłaszał i byśmy się w grze spotykali i robili kampanie albo bili title (tytuły) :D

Ja posiadam prawie wszystkie części GW oprócz EoTN i wszystkie przeszedłem ;] Wiec chyba chętnie ci pomogę przejść all jeszcze raz dla przypomnienia sobie ;D