Praca dla nieletniego?

No to na początek powiem że rocznikowo mam 17 lat.

W domu mam niezbyt ciekawą sytuację z pieniędzmi.

Czy jest jakoś możliwe abym znalazł pracę w której zarabiałbym ~300zł?

Jeśli jakimś cudem by się coś znalazło, jak mam to załatwić?

Po prostu iść do szefa i spytać czy potrzebuje pomocy?

I jako że jestem w technikum, musi to być praca po godzinie 16/17tej lub w weekendy.

No i na starcie odpada roznoszenie ulotek.

Czytałem troszkę na internecie i...niby mógłbym się zatrudnić w jakimś markecie do rozpakowywania towarów.

A na MC'a wiele osób narzeka więc chyba odpada ,_,

Macie jakieś pomysły?

Ogólnie to w twoim wieku tylko:

a) Gastronomia

B) Pomoc sezonowa przy zbieraniu owoców etc.

c) Ewentualnie praca w markecie (ale te większe tylko od 18tki przyjmują)

ALE patrząc na obecną sytuację ekonomiczną Polski wątpię byś znalazł jakąkolwiek pracę. Obecnie w każdej branży jest ciężko i co jak co, ale priorytetem jest zatrudnianie osób dorosłych/w wieku produkcyjnym zamiast nieletnich.

A wymagania ala "praca weekendowa/po godzinie 16-17" wyklucza cię u większości pracodawców. Albo praca/albo szkoła.

@down stacje benzynowe i sklepy przyjmują od 18+

Według kodeksu pracy możesz się nająć do prawie każdej pracy, jednak zależy to wszystko od widzi mi się pracodawcy. Spróbuj na stacjach benzynowych. sklepach, tam masz największe szanse na znalezienie pracy.

@Dyzajash

Gastronomia chyba odpada ,_,

Zbieranie owoców i warzyw dopiero we wakacje.

No i....nie wątpię że będzie trudno.

,,A wymagania ala "praca weekendowa/po godzinie 16-17" wyklucza cię u większości pracodawców. Albo praca/albo szkoła."

Większości...czyli nie wszyscy ; )

@Abraxus

A co ja bym robił na tej stacji? Za ladą stał?

Wynieś, przynieś, pozamiataj. Serio;/

@Karthas

Tak, wiem.

A ile tak na oko bym dostawał?

Looknij w pizzeriach przy rozdawaniu ulotek.

Jeżeli tylko weekendy byś pracował to niewiele przy odrobinie szczęścia może te 300 zł zarobisz.

@up