Praca licencjacka

Hej, podejrzewam, że takich tematów jak ten było tu już miliony. Nie chcę być następna i przynudzać, ale jak sam tytuł wskazuje pewnie domyślacie się już o co mi chodzi.

Jestem studentką trzeciego roku pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, więc jak widać temat mojej pracy odbiega lekko od tego czym zajmuję się na studiach. Chciałabym prosić Was o uzupełnienie ankiety dotyczącej gier MMORPG, a właściwie uzależnienia od nich. Nie chciałabym nikogo urazić, wyśmiana pewnie będę nieraz, ale jakoś to przetrzymam. Może nie powinnam się przyznawać, ale prawda jest taka, ze nie gram, temat ten niezmiernie mnie interesuje, chciałam też sprawdzić jak dalece osoba, która z Waszym środowiskiem nie jest związana może w nie wejść.

Jeżeli tylko macie ochotę mi pomóc:

http://www.ankietka....gry-mmorpg.html

Z góry dziękuję za pomoc :)

[P.S. Mam świadomość tego, że aby naparwdę poznać czym są gry i świat graczy, muszę zagrać. Na szczęście na musie się nie kończy.]

Dziękujemy za wypełnienie ankiety , proszę

:)

:))))

Niezbyt dobra ankieta. Mało kto przyzna się, że jest uzależniony, żeby to określić, przydało by się więcej pytań, i nieco wyższych lotów niż te. Wypełniając badanie miałem wrażenie, że przygotowała je osoba kompletnie nie interesująca się daną tematyką. Kwestionariusz wydaje się być zrobiony w kilkanaście minut.

jusz ;)

wypełnione.

Wypelnioned. Troche krotka ta ankieta i malo subtelna ; p.

sucha jest bardzo..

jeżeli o subtelność chodzi to chyba mi jej zawsze brakowało, przepraszam za to.

ogólnie dzięki Wam wiem o tym, że dużo błędów popelniam, pisząc wcześniejszy (teoretyczny rozdział pracy) też sie tego dowiedziałam, więc dziękuję za wszystkie uwagi.

gotowe :)

@up

Ha :)

Wypełniłem ,jednak wcześniejsze miały ciekawsze pytania.

Kiepska ankieta

Dziękujemy za wypełnienie ankiety

Zrobione ^^

Już

Zrobione z przyjemnością

:)

nawet sobie nie wyobrażacie jak miło mi , ze aż tyle jest już zrobionych, dzięki wielkie : ))