Profesjonalna gra w LoL

Witajcie...

Otóż chciałbym poruszyć profejsonalnej granie w bardzo znanej produkcji jaką jest League of Legends.

Jak wiadomo eSport jest na tylę rozwinięty, że podczas mistrzostw przychodzi cały stadion ludzi, a na streamie jest ich jeszcze więcej.

Może ktoś z Was, zwykłych użytkowników tego forum, wspięło się gdzieś w jakiś turniejach, może w ESL?

Jeśli jest ktoś taki, czy nie mógłby opowiedzieć jak doszedł do takiego poziomu? Sam gram od 1,5roku, rozwijam się ale to ciągle za mało. Czy to ja poprostu nie mam talentu czy poprostu mam za mało doświadczenia? Szczerze chciałbym coś w tej grze osiągnąć a idąc samemu przez tą ciężką drogę raczej nie dam rady...

Może to też mój młody wiek, ale poprostu trochę już mam dośc siedzenia 1 rok w tej samej dewizji grając wielę godizn dziennie nie mogąc z niej wyjść.

Mam nadzieję, że tam się rozwinie.

P.S - A tak do tej gorszej grupy, która najwyższym celem postawionym przez siebię to dokuczanie innym prosze o opuszczenie tego tematu. Nie potrzębuję postów typu "Grasz jak noob i tak nie wyjdziesz!" i coś w tym stylu.

Tak więc proszę o normalną duskusję, bez trolli a posty tego typu wymienione wyżej prosze o usunięcie.

Pozdrowienia od gorszej grupy: Myslenie na poziomie zerowym... moze wyjde jakims cudem na diamond i dostane sie do teamu i bede zarabial pieniąąąszki... loffciam myslec ze bede takim xpeke... Wybacz lecz wlasnie zniszczylismy Ci marzenia :3

warn_ico.png
Spam
~Leman

jak siedzisz rok w tej samej dywizji, to albo naprawde słabo grasz albo trafiasz na beznadziejne team'y. rozwiązanie ? znajdź 4 osoby do wspólnej gry, grajcie razem, zgrajcie się, bez zgranego teamu nie ma szans, to gra 5v5 trafi się leaver/feeder i się idzie wściec.

A w jakiej dywizji aktualnie siedzisz?