Proszę o pomoc! Wasza idealna gra mmo!

Cześć wszystkim mam na imię Mateusz jestem uczniem technikum i uczestnikiem drugiego etapu olimpiady cyfrowej. Po przejściu do drugiego etapu dostaliśmy zadanie zaplanować zbiórkę pieniężną na wybrany przez nas cel. Postanowiłem zorganizować zbiórkę na grę z gatunku MMO.
Tu pojawia się moja prośba. Proszę was o opisanie waszej idealnej gry MMO. Podajcie i uzasadnijcie elementy które musiała by posiadać taka gra byście mogli ją wesprzeć w zbiórce crowdfunding’owej. Możecie również opisać klimat w jakiej gra miała by być utrzymana, model płatności, model walki wszystko to co bierzecie pod uwagę przy wyborze gry MMO.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi :slight_smile:

1lajk
  1. b2p + item shop tylko z itemami kosmetycznymi
  2. open world - ja bym chcial mmo gdzie mapa nie jest płaska ale to planeta ktora się obkręca np jak w google earth xD - ale oczami wyobrazni wygladasuper.
  3. otoczneie ktore się niszczy izadaje dmg jak nie uwazamy , np rzucasz skila i scinasz drzewo , ono Cie przygniata lub wywala i zadajedmg jak nie zrobisz uniku.
  4. system craftingu - zbieranie surowców ale nie typu 200 drewna tylko np : jest legenda o takim i takim kwiecie dzieki któremu można by zrobić miecz niepowtarzalny ale rosnie on tylko tego i tego dnia w np mroźnychwarunkach i np wedlug daty w grze idziesz scinac taki kwiatek który musisz odnalezc - wtedy wiecej zabawy z takimi sprawami :smiley:
  5. pływanie , statki , nurkowanie , podwodny swiat i bosy , zamki oblezenia , siege.
  6. Fajnieby bylo jak bygildie mogly otwierac biznes albo zgarniały podatki z danego terytorium :slight_smile:
    To tyle :smiley:
2lajki

W wielkim skrócie - Sword Art Online lub project Alicization. To są moje wymarzone mmo :smiley:

3lajki

Moją idealna gra to taka, w której rynek jest pozbawiony hiperinflacji, jak ma to miejsce w chyba każdej grze, która istnieje.