Resztki PSC - prośby

Z związku z licznymi tematami, prośbami o grosze na Paysafecard otwieram jeden ogólny dla tego typu próśb by inni nie zawalali forum.

1lajk

Nie aktualne.

Spam bo napisałem ,że już nie potrzebuje środków po to aby ktoś tu mi nie wysłał?

warn_ico.png
Spam ~ NS

Na chwile obecną mam na paypal 1,24zł

Jakby ktoś potrzebował zapraszam PW.

Potrzebuje okolo 1.50 paysafecard moge wysłac esa do 2.50 zł lub dac cos w zamian.

Pw

Tak samo jak wyżej.. potrzebuje 1.50 zl na psc (~0.36euro) wpłacę 2zl na konto do osoby która mi da resztkę ;)

EDIT: Dobra to kupie doładowanie o wartości 5zl do danej sieci(jezeli jest mozliwosc doladowana za tyle) ;)

EDIT2: OK juz niepotrzebne :)

Potrzebuję ok 1zł na PSC, mogę przelać na konto pieniążki

Potrzebuję 3 grosze na moje konto paysafecard :) Z góry dziękuje!

1lajk

Macie kto pierwszy ten lepszy na karcie zostało z 3zł

Kod PIN: 0513340428121530

Witam, przydał by mi się kod PSC na którym zostało jakieś 80-90 groszy. Najlepiej na PW.

Pozdrawiam :)

no cóż, miałem nadzieję, że nie będę musiał tego robić, ale bardzo mi zależy. Brakuje mi 12 eurocentów (~60gr), wzamian za psc z taką kwotą (proszę PW) mogę przelać złotówkę na konto lub oddać PaySafeCard do użycia w grze Darkensang Online o wartości 20 zł (jak się komuś uda to sprzeda za dychę może nawet).

Nie chcę za darmo (nie jestem żebrakiem:P) zapłacę nawet więcej niż te 60gr.

Przy okazji, fajne forum, coś mi się wydaje że zostanę na dłużej :P ale po sesji :P

warn_ico.png
Uważaj na dp ~ NS

srry, przypadkowo jak mi się net zwiesił wysłało 2x to samo. ;x

edit:

jako, że kurs walut się zmienia to już potrzebuję 14 eurocentów (~70gr). Kurde :P

nie aktualne już. nie-dzięki ;p

Witam Zakupiłem pierwszy raz paysafecard za 20 zł i brakuję mi 90 gr . Jak ktoś ma byłbym wdzięczny niech pisze na PW . Napewno Oddam !

Pozdrawiam

Siema,potrzebuje paysafecard o wartosci 1.47 euro (to bedzie okolo 6 zl) , gdyz zabraklo mi do 840 RP (niestety trzeba placic w euro). Z gory dzieki i pozdrawiam!

Witam potrzebuję 38 eurocentów. jak by ktoś miał dziękował bym z całego serca:D

Na chwile obecną mam na paypal 1,24złJakby ktoś potrzebował zapraszam PW.

Cześć posiadasz jeszcze resztki paysafcart?

Siemanko, potrzebuję dosłownie kilku groszy na psc, bo brakuje mi do gry na G2A przez jakieś głupie dodatkowe opłaty ;_;, jakby ktoś miał to przyjmę :). Może być nawet 60-70 gr. Z góry dzięki :).

0749 0833 2629 4510 pozdro dla kumatych

0749 0833 2629 4510 pozdro dla kumatych

kod już pusty , jak by tam komuś coś zostało to pm 38 eurocentów

Też chętnie resztki zbiore :)

Brak mi 0.13 euro.Byłby ktoś w stanie poratować?

Hey, jakby ktoś miał 41eurocentow byłbym wdzięczny