Seria pytań

Hejka, jestem nowy w grze, wbiłem 20 lvl i zastanawiam się jak dobrnąć do endgame'u. Gram maehwa. Mam kilka pytań:

1. Jak expić, iść trzaskać same moby do 50 lvl, czy na questach, czy mieszać, czy coś innego? Ile zajmie mniej więcej wbicie max lvl, bez boostów, bo raczej nie mam żadnych ;d

2. Co z bronią, czy ekwipunkiem skąd go wziąc? Powinienem się tym martwić teraz, czy dopiero na którymś lvl? Jeśli tak to na którym mniej więcej? Aktualnie mam jakiś zielony mieczyk 14-22 dmg XD

3. Jak zarabiać silverki? Powinienem zostawiać je od samego początku na coś konkretnego, czy jak?

4. Czy jakieś konkretne itemki powinienem odkładać na endgame, czy te całe black stone zużywać na aktualny ekwipunek? Co z krysztalkami?

5. Czy zielone itemki sprzedawać na aukcjach? Niektóre mam wrażenie, że są strasznie takie.. pospolite? Na przykład jakieś trawki z łatwych mobów, które podczas sprzedaży u npc wyświetla mi się, że moge więcej z auctiona zarobić. Wszystko sprzedawać na aukcjach?

6. O co chodzi z tym całym awakeningiem?

7. Odnośnie outfitów, czy da się zdobyć jakieś nowe kostiumy czy coś w tym stylu podczas levelowania? Nie lubię patrzeć na postać cały czas tak samo ubraną, bo odnoszę wrażenie wtedy, że stoje w miejscu, nie rozwijam się :D

8. Jakieś porady do maehwy? Build skilli, czy coś w tym stylu? Uwagi odnośnie walki?

9. Co to skill pointy, jak je zdobywać?

10. Do czego służy energia? Jak ją zdobywać?

Byłbym wdzięczny za odpowiedzi i z góry dziękuję. Zapewne jeszcze mi się przypomni kilka pytań to będę pisał dalej :)

Siemasz!

Postaram sie odpowiedziec na niektore z pytan.