Słuchawki - porada

Otóż przymierzam się ostatnio do kupna słuchawek nausznych. Oczywiście bez mikrofonu gdyż zamierzam słuchać w nich tylko muzyki. Naturalnie szukam sprzętu, który ładnie przeniesie dźwięk z mp3 na słuchawki. A teraz wygląd. Nie chcę, aby były szare czy czarne, mają być ciekawe, kolorowe (oczywiście do pewnej granicy). Znalazłem już parę ciekawie się zapowiadających i mam prośbę, może ktoś owe słuchawki ma, albo miał z nimi styczność i mógłby mi powiedzieć czy ładnie brzmią. A no i cena, nie znam się na cenach, ale myślę, że do 200 zł można spokojnie kupić dobre słuchawki.

Sony MDR-PQ2

PANASONIC RP-DJS400

NO FEAR kolorowe słuchawki nauszne 750028

http://allegro.pl/sluchawki-nauszne-panasonic-rp-djs400-nowe-biale-i2090915889.html z tym, że tutaj cena taka mała to jakość, też nie za wysoko chyba nie?

I jeśli ktoś ma słuchawki godne polecenia, odpowiadające moim wymaganiom to śmiało może się pochwalić. ;)

Słuchawki do muzyki ? Najlepsze są takie których używają dj. Ja używam właśnie takich sluchawek firmy reloop. Tylko słuchawki Pioneer są lepsze od reloopów. Moim skromnym zdaniem jako że bawię się w dj są to jedne z najlepiej izolujących słuchawek, posiadających przepiękną jakość dźwięku. Masz 2 modele. jeden za 100 zł drugi za 200. Wybierz sobie.

Reloop RH-2450

Reloop RHP-5

Ja posiadam ten pierwszy model i jestem z nich zadowolony bardzo, ale to bardzo mocno. Mają wszystko czego potrzeba pasjonatowi muzyki j zabawy z nią.

Polecam Sennheiser HD 201 , lub HD 203 , sam mam 201 i są to najlepsze słuchawki jakie miałem do tej pory :D.

w tej cenie tylko i wyłącznie AKG k518 !!!! żadne inne ;)

Ehh, nie wypowiadajcie się w temacie, jeśli nie macie w nim rozpoznania. Robicie autorowi wątku wodę z mózgu.

Przede wszystkim nie podałeś, czego oczekujesz od tych słuchawek, mają grać basem, może mają być zrównoważone dźwiękowo? Dziedzina audio to temat rzeka, odbiór dźwięku jest czysto subiektywny i nie każdemu podoba się ten sam dźwięk.