Szukam ekipy LoL EUNE (ew EUW)

FakeLips[west]

kto chce niech zaprasza ;)

ps. ja podziekuje tym,ktorzy sa chetni do gry w takiej ekipie,a jak juz w grze widza, ze nie idzie, czy przegrywamy,to wychodzą,afczą,lub rage takim sie zalacza ;)

Ja z tobą pogram z chęcią od nowa jak zrobisz konto na EUW ;) i z chęcią cię wykeruję przynajmniej się postaram na polskim serverze grałam i nie poleciam :) wiec dlatego sie przneiosłam :) nick Helenka18 jabyś chciała pograc ;)

Nie jestem początkującym, ale też nie mistrzem w lolu, gram na EUW, lepiej by było gdybym mógł zostać przy moim normalnym koncie, nie chcę robić nowego, bo na swoim mam wszystkich bochaterów. Mam ekipe 7 osób wliczając mnie, 3-4 z nich grają prawie codziennie, reszta raz na jakiś czas. Mój nick na EUW to Parufkacz.

dzieki wszystkim za odpowiedzi. sama dopiero zaczynam wiec porady itp są mile widziane;) Moj nick: FakeLips

Jak chcecie to możecie mnie dodać nick Ghert(euw).

Sam dopiero 2 tygodnie temu wbiłem tam 30lvl więc za dużo postaci tam nie mam ale zawsze będę mógł tam supportować bo to właśnie mainuje.

poszło zapro :)

Widzę że chętnych jest już wystarczająco a szkoda... No trudno, pozostaje mi się męczyć z randomami na EUNE... =/

chetnych nigdy za dużo, spoko. nie każdy będzie zawsze, więc możesz zaprosić jak chcesz, z kazdym chetnie pogram :)

Jeśli się nie mylę gracie na EU West.. Co za tym idzie mam dylemat grać odnowa, czy męczyć się randomami... Ahio.... =) Jeszcze się zastanowię i się odezwę... =3

Także mogę zagrać na EUwe. Nick Drakean LaPlante

Lvl 17, ale moge zaczac od poczatku.

Na pewno masz to konto na EUW? nie mogę Cię znaleźć :(

Korzystając z tego, że tak dużo osób jest zainteresowanych grą na EUW, chętnie zareklamuję również siebie. Tyczy sie to nie tylko twórcy wątku, ale również każdej osoby chętnej do pogrania. Jeśli ktośsię zdecyduje, to proszę o zaproszenie do znajomych. :)

Nick: QuanziGG

Poziom: 30

Dywizja: Platyna 3