Poszukuje ludzi do wspolnej gry na ktoryms z serwerow tery chetni prosze isac pw tu gg lub pod tematem pozdrawiam.
Szukam ludzi do wspolnej gry
Siemka
Wlasnie sciągam tere (w sumie to juz sie pathuje ale caly weekend mam zmarnowany przez problemy z klientem...) mam klienta eu. Jestem totalnie zielony nigdy nie gralem w tere wiedza na temat tej gry to jedynie z kilku artów na forum spodbała mi sie i z checia bym pogral. Jesli twoja oferta jest nadal aktualna jak tylko mi sie sciagnie odezwe sie w grze
Chętnie z wami pogram, jaki serwer proponujecie? Tylko fajnie by było gdyby był on PvP.
JA proponuje kilian jest pvp i gra tam najwiecej polaków to mozna tam pograc jak coś pisać do mnie na gg 4858584
Też bym chętnie z wami pograła bo samej nie chce mi sie
Ja również mógłbym pograć.
Ostatnio zacząłem grać i wyexpiłem Archera na 3x poziom, ale mogę zacząć od nowa.
to może Tera Us na serwerze MT serwer Pvp
Us... odpada nie chce mi się sciągać znowu klienta D:
A więc może jak napisał Sanziro serwer kilian.
ja z checia bym pogral... tzn gralem juz kiedys w to i skonczylem gre na 30lvl bo cos z clientem sie stalo i nie chcialo gre uruchomic ;/ a nie naprawialem tego ze wzgledu jeszcze jednego problemu a mianowicie z plynnoscia gry ;/ mam mocnego kompa gralem w wiele mmo gralem w vrysis na fulla w fhd w bf4 przez neta itp i wszystko chodzilo plynnie zero scinek spadkow fps a w tea niestety tak nie mialem gra na maxa a fps 15-20;o nawet na minimum wiele nie pomagalo moze wzrost o 5 fps i pytanie jest cos poprawione w tym kierunku bo grac przestalem z miesiac temu a z checia bym wrocil ale jak gra ma znowu tak chodzic to ja dziekuje ... czytalem na wielu forach i duzo ludzi mialo takie problemy a niektorzy mieli mocniejsze kompy ode mnie ... niby ktos tam pisal jakies sposoby ale ja robiac to nic mi nie pomagalo ;/ jak narazie pykam w aion'a ale jak ktos cos wie na temat tej wydajnosci gry to niech napisze bo jak ma chodzic tak dalej to szkoda mojego czasu i sciagania ;/