Szukam mmo na słabego lapka

Witam chciałbym was prosić o pomoc w znalezieniu darmowej gry mmo na mojego laptopa i tak wiem nie jest to laptop do gier ,ale mam mega nadzieję ,że jednak coś się znajdzie wartego uwagi na długo. Niestety nie znam się na tych całych wymaganiach dlatego zwracam się do was o pomoc… żebyście mi doradzili jaka gra spokojnie pójdzie bez żadnych problemów i obciążeń.
PROCESOR: Inte® Core™ i3-7020U CPU @ 2.30GHz
KARTA GRAFICZNA: Intel® HD Graphics 620
RAM: 4 GB

Tibia, Albion.

Real of the mad God, runescape classic. To na kalkulatorze pujdzie

Albion nie ma czasem sporych wymagań coś słyszałem? ;o Czekam jeszcze na jakieś propozycję.

Polecam szachy, brydź i wiele innych gier - w tym momencie ponad 16k ludzi gra.

https://www.kurnik.pl/

Udają, że pracują w biurach, na terminalu MMOrpg nie odpali. :star_struck:

1lajk

Oldschool runescape jest chyba najlepszym mmo, które nie wymaga dobrego sprzętu :slight_smile:

Second Galaxy zdaje się ma niewielkie wymagania, chodzi nawet na telefonach więc, chyba powinno być spoko, a gra podobna do eve online.

Ragnarok Online, niedawno eu wersja wystartowała https://eu.4game.com/ro/#ro-classes-box-20-hash

Nie pójdą mi jakieś gry 3D? Typu : 4Story itp xD Aż tak mam lapka słabego? ;o

Owszem, ta integra jest tragiczna https://www.notebookcheck.pl/Intel-HD-Graphics-620.172647.0.html
Możesz na nim zagrać w wow classic, może w lola. Popróbuj gier f2p na najniższych, ale z doświadczenia powiem ci, że karty zintegrowane to bardziej się do gothica nadają niż w miarę nowych produkcji. Zwłaszcza jeśli nie jest to “topowa” integra z najnowszych procków.

w wowa mozesz grac na jakims privie

Cabal online EU :wink:

Jak lubisz cukierkowe motywy to spróbuj jakiś nostale może?

Jeżeli znasz się troszkę na laptopach to polecam ci byś zainwestowal w eGPU.
Czyli w złącze pci od bezprzewodowej karty sieciowej wstawić egpu i dołączyc do tego zewnętrzną kartę graficzną. A sieciówkę mieć przez usb.