Szukam MMO

Szukam MMO, na którym można zarobić
Grałem w Tibie od 2008 do 2022
Path of exile Tez jest dobra gra pod zarobek jeśli startuje nowy sezon
Guild wars 2 nie grałem ale czytałem że jest jakiś limit z goldem
World of warcraft nigdy nie grałem wiec mało o nim wiem
Bardziej mi zależy sprzedawać currency /czy jak w tibi ccki czy tibia coiny
Jeśli ktoś zna MMO

jeśli nie włożysz w MMO to nie zarobisz jeśli miałbyś do obecnej mety wejść od zera.
Chyba ,ze nft i kryptowaluty, ale nie znam się na tym i też o zysk to tak na … chybił trafił

metin, ale od zera to trochę ci zajmie, potem po prostu sprzedajesz hajs na allegro 500kk to mniej więcej 25zł, ale na pewno nie na tureckim serwie, bo tam są ludzie, którzy tak zarabiają na życie, więc będzie o wiele ciężej

Wracaj do tibii i zarabiaj

Do roboty idź, realnie nie ZAROBISZ w żadnej grze, jak sobie przekalkulujesz czas poświecony do zarobku w jakiejś gówno grze to lepiej Ci iśc do żabki

jak bym mógłbym do pracy to raczej bym poszedł ale choroba nie wybiera

kurcze jak bysmy tylko żyli w epoce gdzie mamy komputery w domu… i mozna by zdalnie pracować… np tłumacząc text z eng, albo programować, albo telemarketing albo 100 innych prac siedząc na kiblu… do tego trzeba po prostu dorosnąć. a jak chcesz naprawdę zarobić albo raczej mieć szasnę na 100 tys dol etc… Eutropia. ciężka gra ale jest mała szansa jak w totka , że traf i kupujesz chatę , da się też za darmo ale czasochłonne.

Polecam hasło na yotubie… " jak zarobić przez Internet " jak zrobić w domu."

pracować się nie chce

Jak jest chory to jak ma pracować tak jak ty na budowie ?

jeśli by mógł jakiś Admin skasować tego posta to bym podziękował zbyt dużo
trolli na polskich portalach