Szukam sympatii

Witam wszystkich graczy gier MMO

Choć studiuję na 2 kierunkach to udaje mi się znaleźć trochę czasu na rozrywkę on-line. Stało się to też moim zakorzenionym hobby. Dlatego od dawna w roli gościa śledzę ten portal.

Założyłem ten temat ponieważ sympatii, z którą mógłbym to hobby dzielić. Byłem w kilku związkach, ale do tej pory żadna dziewczyna nie podzielała mego zainteresowania, zdarzało się nawet, że zamiłowanie do gier MMO były powodem kłótni. Nie zrozumcie mnie źle, nigdy nie stawiałem ich ponad inne sprawy, ale po prostu w wolnych chwilach bardzo lubię poznawać te wirtualne światy. Myślę, że pełne zrozumienie otrzymałbym właśnie od kobiety, która ma z nimi kontakt. Ponadto gdzie indziej ją znaleźć jak nie na jednym z największych portali o MMORPG. Nie wierzę w szczęście jakie miał facet z tego newsa: http://www.mmorpg.org.pl/news/zobacz/Jak-zaimponowa%C4%87-dziewczynie-na-randce-Gra%C4%87-w-World-of-Warcraft

Zatem jeśli, któraś z Pań chciałaby mnie poznać to proszę o prywatną wiadomość na tym forum. Z przyjemnością nawiążę dialog, a nuż będzie dobrze nam rozmawiać :)

Z tego co wiem to wiele osób (np. ludzie z moich gildii) podobnie jak ja, chciałoby znaleźć sympatię. Niech zatem także korzystają z tego tematu.

W sumie to nie jesteśmy portalem randkowym, ale spróbować możesz. Chyba nie będziemy nikomu stawać na drodze do ... hmmm ... "miłości"? Jednak muszę Cię przestrzec, iż jeśli ten temat będzie bogaty w "głupie" posty lub jakieś "dziwne" propozycje nie zgodne z Regulaminem, to będę oponował przeciw jego istnieniu.