Szybki upgrade

Chciałbym podciągnąć komputerowi trochę żywotność, bo się staruszek rozsypywać zaczyna. Co proponujecie zmienić w tym zestawie i na co?

AMD Athlon 64 X2 6k+ [AM2]

Asus M2N-E nForce 570 dual DDRII/S [AM2]

Kingston 1GB PC800 DDR2

GALAXY GF 8600GTS 512MB DDR3/128-bit PCI-E CM

Tego nie opłaca się rozbudowywać, bo będziesz musiał kupić nową płytę główną, nowe ramy... Ja na twoim miejscu sprzedałbym to na części.

@up Nie takie zadałem pytanie. Chciałbym do tej MOBO coś zupgrade'ować. Mam też świadomość, że nie da się tego upgrade'ować w nieskończoność, ale nie potrzebuję w tej chwili lepszego komputera, jedynie chciałbym wyciągnąć max z tego.

Nie znam się jakoś bardzo na sprzęcie komputerowym ale wydaje mi się że tutaj do wymiany poszłaby karta graficzna i dokupić trochę ramu, zdecydowanie zwiększyłoby to wydajność jednak nie podam Ci konkretnego modelu bo nie wiem jak płyta główna uciągnie, zasilacz itp.

Jak zrobisz update biosu i wgrasz wersję 5001 to będziesz mógł włożyć Phenoma II X4 955. Później dokupujesz ramy ddr2, no i jakąś kartę graficzną z dx11.
Ale tak czy siak jest to nieopłacalne. Jaki w ogóle masz budżet ?
No i z prockiem 955 BE jest taki problem, że w biosie trzeba go ustawić manualnie, bo na auto nie śmiga. Tutaj masz config jakby co.

-set multiplier X16-voltage 1.3Vdisable:-C&Q-C1E-AsusLiveF10 Save an reboot.

Zasilacz mam 400W. Wiem, że trzeba dokupić ramy i wymienić grafikę, myślę, że procesor nie jest taki zły, chociaż jeżeli znajdzie się coś lepszego i niewiele droższego to chętnie wymienię. Największym problemem jest chyba AM2 jako socket.

Zasilacz 400w ? Pewnie tracer 4life :D. Dokup Ramy, z kartą graficzną problemu nie będzie, bo masz PCIe x16. Tylko nie myśl o jakiś topowych kartach za 600 zł, bo to nie ma też sensu przy tym procesorze.

Najważniejsze to sprawdz jaki masz zasilacz.

Można dołożyć Ramu + karta z wydajnością coś w okolicach 8800 Ultra. Nic lepszego się nie opłaca po procesor padaczka .