Team od początku

Witam. Szukam osób chętnych do pogrania w LoL-a. Posiadam aktułalnie 15 level więc ranking odpada.

Najchętniej chciał bym żeby zebrało się z 5 osób żeby "dotrzeć się przed rankingiem".

Moje ulubionę postacie to Jack , Master Yi , Ania , Ashe.

Nie interesuje mnie wiek i tak zawny ogar. Gram w LoL-a dla przyjemości a nie żeby mieć Diament.

Trochę o mnie.

Mam naimię Damian(24 lat) i pracuję jako magazynier więc jestem dostępny prawie co dziennie koło godziny 18. Posiadam też życie prywatne i nie siedzę non-stop przed komputerem (nażeczona,znajomi,imprezy,prace w domu). Jestem osobą która lubi się pośmiać i nie jest wulgarna. Nie lubię osób którę wywyższają się jacy są zaj....

Zapraszam wszystkich

Hadem:)

Witam mógł bym się przyłączyć głównie gram jako support też jeszcze rankedów nie mogę grać . W grze można mnie zlaleść pod nickeim MrDopler

W sumie to też mógłbym siędołączyć mam konto chyba z 5 czy wiekszym lvl więc może.Moge też załatwić ts u kolegi,pokój nam zrobi i będzie git.A gram głównie jungli.

W sumie to też mógłbym siędołączyć mam konto chyba z 5 czy wiekszym lvl więc może.Moge też załatwić ts u kolegi,pokój nam zrobi i będzie git.A gram głównie jungli.

Jak coś w grze jestem dostępny pod nickiem Hadem

Będę dziś po godzinie 15 w domu to możemy w 3 sprubować coś sił naszych:)

Już wysyłam zapro :D

No ja będe potem koło 17 tak więc pogramy,jak się pobierze.Wtedy też podam tu ts,albo lepiej piszcie do mnie po ts.

Ja bym sobie pograł z wami, ale nie mam na razie konta. Może sobie dzisiaj zrobię ;0

Ja bym sobie pograł z wami, ale nie mam na razie konta. Może sobie dzisiaj zrobię ;0

Nie no,to taki duży trud zrobić to konto :D

Zapraszamy. Tak jak pisałem osoby które grają pierwszy raz też są milewidzane

Dodałem na Lolu Nick: Schouilette

Dodajcie mnie ja też zaczynam "HashuiOP"