TERA Online - powrót?

Witam, po zobaczeniu nowości jakie przybyły do Tery (pvp) odrazu pomyslalem o powrocie, ale co to za przyjemność w graniu solo? Szukam jakiejś paczki do gry , mam 59 lvl i gram na serwerze Ishara. Głównie interesuje mnie PvP, ale PvE w Tera jest również przyjmne i nim nie pogardze;] Jeżeli ktoś jest zainteresowany wspólną grą, albo brakuje mu 59 Slayera do paczki to z chęcią się dołączę. Pozdrawiam;]

Ja bym chętnie mógł rozpocząć gre, tylko że jestem zielony i zapewne szukasz kogoś bardziej doświadczonego ale gdyby jednak ktoś chciał zacząć od 0 to jestem zainteresowany.

Nie warto wracać na EU, jak już to NA z wtfast.

Chociaż nie wiem czy w ogóle warto wracać, co prawda ciągle robią nowy content w Korei, ale prawda jest taka że Tera ma okropny progress w ekwipunku... dla porównania Lunia w której z nowym setem na tych samych mobach byleś bogiem w Terze czas potrzebny do zrobienia EQ nie jest adekwatny do mocy jaką daje... może jedynie secik pvp...

Można by zagrać mam kontakty i ts'a z polskiej gildi "Polska" chłopaki naprawdę dużo pomagają więc można by pograć :)

Sam długo nie grałem i jestem zielony, ale od 0 zaczynac mi sie bardzo nie chce :D

Myślałem żeby zacząć grac na NA, ale na EU mam juz 59 lvl i oszczędzę sobie expienia, od pewnego momentu expienie stało się nudne.

na NA nie ma lagow zadnych.

Lagów może i nie ma ale nie chce mi sie pobierac od nowa NA wersji :P

Sam długo nie grałem i jestem zielony, ale od 0 zaczynac mi sie bardzo nie chce Myślałem żeby zacząć grac na NA, ale na EU mam juz 59 lvl i oszczędzę sobie expienia, od pewnego momentu expienie stało się nudne.

Od 30lvl'a można expić robiąc same PVP, a potem nadrabiać tylko questy fabularne ^^.

Także no lepiej zacząć od nowa póki jeszcze nie zacząłeś robić eq.

Lagów może i nie ma ale nie chce mi sie pobierac od nowa NA wersji

Ściągnij tylko launchera NA i wklej go folderu z Tera EU, to powinno znacznie skrócić czas ściągania patcha.