The WarZ jak zagrać?

Witam. Wiem , że istnieją privy tejże gry , i tutaj rodzi się moje pytanie - jak można sobie tą gierke przetestować? Oczywiście na jakimś prywatnym serwerze ? :) Nie ukrywam , że bardzo mi zależy , ponieważ jestem faem serialu The Walking Dead , a po obejrzeniu kilku gameplay`ów z gry jeszcze bardziej się nakręciłem :D

Jeżeli ktoś wie jak można sobie zagrać i byłby chętny zagrać również ze mną to będę wdzięczny za pomoc. :)

Prywatne serwery to piractwo, więc nara. Nikt nie poda Ci linku. Załatw sobie guest keya albo kup gre.

Hmm to dziwne , bo znalazłem jakieś kilka minut temu podobny temat , z tym , że tamtejszy s[posób nie działa , podany był link do priva , z tym , że jak robię tak jak jest napisane , to wyskakuje , że jakieś złe hasło albo coś :( . Gdzieś też czytałem , że emulator "to nie jest piractwo" :)

Pewnie, a crackowanie launchera to hobbystyka.

No okej , nie znam się na tym :D

A gierka ogólnie ile kosztuje? Płacimy tylko raz ? np jak w przypadku Guild Wars? :)

Tak b2p, 15$.

Czyli jak się dobrze orientuję to byłoby coś koło 60-70 zł? Czyli nie za drogo :)

80zł bodajże, ale najpierw zobacz wszystkie gameplaye, bo jak kupisz przez PSC, to potem Ci nie w zwrócą pieniędzy.

Polecam rozgrywkę Bungo ->>

Może youtube okroił jakość, ale coś tam widać i czuć klimat.

Oglądałem jak RockAlone gra :D

Wydaje mi się , że naprawdę dobra gierka :D

Na allegro są jakieś za około 50 zł . Czy to nie są jacyś oszuści? Czy to będzie działać? :D

BTW On nie gra tylko biega, a to różnica. To co on robi ma zero klimatu. On nawet klimat w Amnezji by spartolił. Zobacz sobie Bunga, zobaczysz co to klimat i ogar.

Czy ktĂłryś z was spojrzał chociaż na kurs walut? Dolar chodzi po 3.09 obecnie więc 15$*3.09 daje nam w przybliżeniu 47zł więc PSC 50 ci wystarczy.

I nie oglądaj WarZ Rocka i Graby bo tam w ogĂłle nie czuć tej gry.

taksie