Trzeba troszkę przypakować

Cześć. Na wstępie chciałbym powiedzieć, że w sprawach siłowni jestem zielony gdyż, ponieważ nigdy się tym nie interesowałem jednak chyba przyszedł czas. Chciałbym w domowy sposób nabrać trochę masy i jednocześnie sprawić aby tors wyglądał ładnie. Jestem dość szczupły. Przy 178 cm wzrostu mam ok 63 kg wagi. Nigdy mi to nie przeszkadzało, baa nawet był okres kiedy mój brzuch wyglądał ładnie. 3 lata spędziłem na desce, od 2 siedzę w rowerkowych akrobacjach jednak ostatnio zauważyłem, że rower zrobił się cięższy a z ładnego brzuszka pozostał jedynie lekki zarys. Jako, że nie mam siłowni w okolicy chciałbym dowiedzieć się jak w domowy sposób mogę poprawić brzuch a jednocześnie sprawić żeby tors wyglądał dobrze i przy tym zerwać z opcją kości powleczonych skórą. Jakaś dietka oraz powiedzmy rozpiska na ładną klatę, ramię i brzuch. Będę niezwykle wdzięczny bo o ile nogi mam ładne to reszta jakaś taka noo. Nie znam się na tym kompletnie więc szukam dobrej duszy od pomocy.

W sprawach diety musisz się skierować do kogoś kto się na tym zna. Jeśli chodzi o resztę to podstawowy (jeśli to można nazwać) "zestaw" powinieneś nabyć tzw. hantelki. Jeśli już zdobędziesz "ten przedmiot" to masz już wiele możliwości ćwiczeń różnych partii mięśniowych.

no hantelki by się zdały co do diety wiadomo :)

Zdrowo się odżywiać i jeść sporo mięcha i białka :)

http://www.sfd.pl/Trening_w_domowych_warunkach-f308.html

http://www.sfd.pl/Od%C5%BCywianie-f10.html

Poczytaj podwieszone, jak masz jakieś pytania, to pewnie znajdują się w tematach, a jeśli nie, to załóż konto i tam zapytaj. ;-)

Ok dzięki. Poczytam trochę o tym ;)

Buduj bicka buduj :D

Ja to samo wziąłem się za siebie :)

Zacząłem codziennie rano biegać ok. 1h :D

i jak otworzą nową siłkę nie blisko mnie to również idę troche się trochę poprawić fizycznie :)

kup gazetę Logo, masa tam domowych sposobów na wszystko