Visual Upgrade Summoner's Rift!

Co sądzicie? Jak się podoba? Oj chyba do lola wrócę jak wprowadzą ten upgrade.

No wreszcie się doczekałem, ale gdzie inwazja z pustki ? Przecież tam też zapowiedziano update mapy :)

Nie podoba się - lol miał klimat bajkowy, magiczny, lekki dla oka. Pierwsze postaci, typu Annie, Veigar etc - początki były całkowicie inne, teraz widać zmienili swoje podejście i starają się wprowadzić powagę do gry. Wolałem starego lola, przed tymi wszystkimi up, kiedy jeszcze wyraznie było widać cukierkową grafikę i fakt, że byłą to nie do końca poważna gra. Niestety czasy są inne i wymagania rosna

Animacje fajne, grafika już nie tak bardzo. Ogólnie na plus, głównie dzięki drake'owi.

A ja mam odwrotne odczucia, jest to bajkowy klimat ale wchodzący w efekt mroku. Jak dla mnie bomba, nie lubię za bardzo cukierkowej grafiki. Chociaż mam dopiero roczny staż, w lolu więc mi wszystkie zmiany się podobają. Chociaż fakt faktem, po takiej grafice wymagania pójdą w górę, a optymalizacja gry nie stoi na wysokim poziome. Pamiętamy co było przedtem jak gracze mieli spadki fps, oby się sytuacja nie powtórzyła. Jednak muszą ruszyć do przodu, aby utrzymać pozycję lidera, i przyciągać nowych graczy. Oby nowa mapa, nie miała bugów po premierze :) Jak wiadomo riot ma wpadki, więc tu liczę i jestem pewny, że coś nie wypali tak jak trzeba.

Wygląda jak taka kolorowa dota i trochę Dawngate, najlepiej by było gdyby oddali stare 3vs3.
Ciekawe jak z fps'ami, podobno mapka ma zżerać więcej ramu.

Podoba mi się ale boję się że zajmą się zrobieniem tej mapy, a postacie takie jak Urgot, Sion czy Evelynn będą nadal wyglądać jak kupa i kompletnie nie będą pasować. Specjalnie dali Garena, bo ten jakoś wygląda...

Martwi mnie też właśnie optymalizacja :(.

Największy problem będą mieć potem streamerzy, niech nawet wymagania wzrosną o 10-20% :)

Nareszcie postacie po visual reworku będą pasować do otoczenia...

A co ze starymi, typu ww ? (chociaż skiny ma ładne, ale wygląda ;p no właśnie)

mi sie nie podobaja creepy i jungla troche czasu minie zanim czlowiek sie przyzwyczai w dodatku te sciany wydaja sie strasznie grube czy wogle da rade przez nie flashem

A może zrobią tak że otoczenie będzie można niszczyć ;D, to by było już rewolucja na mapce :)

Mi się podoba, nie mogę już patrzeć na obecny wygląd mapy.

Niszczenie mapy? To nie Dota, tu nie ma jedzenia drzew :D, lecz mi przypomina to teraz Dotę 2 bardziej. Trochę obawiam się, że na moim tosterze niezbyt uciągnę taką mapkę.

http://www.surrenderat20.net/2014/06/update-to-summoners-rift-headed-to-pbe.html

Troszkę lektury ENG o nowym wyglądzie mapy.

Po tym update osobom którym stary summoner rift wczytywał się 5 min + to sobie już nie pograją :D

Co do wyglądu to Nashor świetnie wygląda, reszta jest ok, a red buffa mogli by zostawić jako jaszczurkę, a nie jakieś zmutowane drzewo-coś. Ogólnie wszystko na +

Świetnie to wygląda, pora wrócić i dobić ten diament, przy okazji ciesząc oko :D

Nie podoba się - lol miał klimat bajkowy, magiczny, lekki dla oka. Pierwsze postaci, typu Annie, Veigar etc - początki były całkowicie inne, teraz widać zmienili swoje podejście i starają się wprowadzić powagę do gry. Wolałem starego lola, przed tymi wszystkimi up, kiedy jeszcze wyraznie było widać cukierkową grafikę i fakt, że byłą to nie do końca poważna gra. Niestety czasy są inne i wymagania rosna

No powiedz mi tylko że nowa mapa nie jest bajkowa. Jak dla mnie daleko jej do realizmu... Chyba że za realizm przyjmiemy dopracowanie.

Co do optymalizacji: znajoma gdzieś wyczytała, że pracują nad optymalizacją i nowe SR domyślnie ma być mniej wymagające od starego - w najgorszym wypadku będzie takie samo. Tak więc nie ma chyba powodów do niepokoju.

EDIT: w komentarzach był link do któregoś Riotera, który powiedział w/w słowa.

Najgorsze jest to, że nie rozumiecie jednej rzeczy... Nad mapą pracują już długi czas, w tym samym momencie, inni ludzie pracują nad vu bohaterów... Riot nie jest już małą firmą. Zmiana vu bohatera nie jest taka prosta. Co do optymalizacji... chyba nikt nie zauważył, że mówili, iż wymagania nie ulegną zmianie. Nie mogą być dużo większe, bo strzelą sobie samobója i ludzie nie będą grali przy małych fpsach. Mnie się podoba, animacje (ten smok!) są fajne, jungla ma inną kolorystykę w innych obszarach ("zepsucie" barona wpływa na pobliski teren... świetne!) a animacje skilli mają się nie gryźć z otoczeniem. Jeśli faktycznie nie będzie znacznego spadku fpsów, to będzie bardzo dobrze.

Edit.
Notka z FAQ:

  • "Obecnie nowa mapa wykorzystuje więcej pamięci RAM niż bieżąca wersja, ale w pocie czoła pracujemy nad optymalizacją i dołożymy wszelkich starań, aby nowa odsłona Summoner's Rift nie pochłaniała większej ilości zasobów komputera. Gracze nie będą musieli ulepszać swoich PC i Maców."

Ach! Dodajmy jeszcze, że dragon dostaje dwa AoE ataki, a Nashor w ogóle ma stać się super-badass-bossem jeśli chodzi o ataki.